Jak foukat 110ku???

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3973
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Jak foukat 110ku???

#1 Příspěvek od low » 12 bře 2008 19:10

jakej tlak foukate do gum???? manual pise 1,9 a 3,3 coz se mne zda na predni naprave malo a na druhe naopak moc. jake jsou zkusenostI???
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#2 Příspěvek od OME » 12 bře 2008 20:15

U 110HT dlouhodobě foukám všechna kola na 2,5.Podotýkám,že jezdím vzadu bez nákladu.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4831
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#3 Příspěvek od DanoDEF » 12 bře 2008 21:15

v predu 2,3 - 2,5 podla nakladu
v zadu 2,5 - 2,7 podla nakladu

ale mam trosku ine "boticky"
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MOPADŽI » 14 bře 2008 21:14

Mám stejné "botičky"jako Dano a foukám vesměs stejně, jako on.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2780
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5, D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od erik » 18 bře 2008 09:16

Na ceste to foukam na 2,5 Bar a teren podle situace- nejmin vsak na 0,9.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3973
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od low » 02 lis 2008 16:21

jeste nekdo nejake zkusenosti???

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#8 Příspěvek od jezbera ivan » 02 lis 2008 19:12

D90 BFG MT cesta 2.5, teren 1.5 a menej
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3572
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#9 Příspěvek od Jenda » 03 lis 2008 03:53

Bfg MT 255/85/16-2,5 porad a sere pes :D
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MOPADŽI » 14 led 2009 21:52

Něco k tomuto tématu v tomto vláknu = Pevnostni tyče řízení a jejich krytování
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3251
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Luboš M. » 22 led 2009 11:57

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od ALF » 22 led 2009 20:50

jj, nesmrtelná Hiluxová :lol:
Land Cruiser 80 Moby Dick 96
HiHiHiLux nesmrtelný stroj 95


kdo nerozumí srandě, ten nic nezažil

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MOPADŽI » 31 bře 2009 14:18

Takže už to tady spí, toto vlákno. Trošku jsem s tlaky laboroval.
Mám pneu 285/75x16 BFG MT a na zimu AT a foukám podle mojich nejnovějších zkušeností celé auto na 2,5 na normání ježdění. Když tlak zvětším, byťˇo 0,1 je už auto moc "tvrdé" a pak na nerovnostech vše rampluje :cry:
Do bláta upouštím na max. 1,8/1,9 méně už ne. Je potom nebezpečí o kámen, kořen atd. pneu svléknout. Při tomto min. tlaku, se mně osvědčilo, ře patka pneu, ještě dostatečně pod tlakem "drží" na disku a nehrozí její odskočení a tím únik vzduchu...
V písku bych upustil cca až na 1,2 když by to byl tedy jen písek, bez kamení. kořenů atd. které by mohli zapříčinít, výše popsané. S pískem nemám prozatím ale žádné zkušenosti, takže je to jen má doměnka :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3251
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Luboš M. » 31 bře 2009 21:47

Já mám ty 33 a foukám je 2 - 2,2. mysím že 2.5 je docela dost na tak široké pneu. Váha se přece rozloží a čím širší tím méně. Tedy dle mého.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak foukat 110ku???

#15 Příspěvek od MOPADŽI » 14 kvě 2009 12:52

Kde sehnat toto a jakou s tím máte kdo zkušenost ?
Přílohy
staun01.jpg
staun01.jpg (56.58 KiB) Zobrazeno 8006 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3973
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak foukat 110ku???

#16 Příspěvek od low » 14 kvě 2009 13:01

MOPADŽI píše:Kde sehnat toto a jakou s tím máte kdo zkušenost ?
www.allroadshop.cz to ma, ja jsem tomu neprisel na chut, je to leda tak dlouhodobe do pouste
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak foukat 110ku???

#17 Příspěvek od PavelU » 14 kvě 2009 13:26

Nebo tady:

http://www.devon4x4.com/products_a/p282 ... ators.html

k čemu je to vlastně dobré, k ufouknutí gumy, nebo k čemu ještě :?:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak foukat 110ku???

#18 Příspěvek od MOPADŽI » 14 kvě 2009 16:11

Ano, k rychlému ufouknutí gumy.
Pak to chce ještě pořádný kompresor na dofoukávání.
Když to děláš několikrát denně, myslím, že by mohlo být účelné ne jenom v poušti, ale i v bahně.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4831
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Jak foukat 110ku???

#19 Příspěvek od DanoDEF » 14 kvě 2009 17:11

... no ja s tym mam skusenost.

... najprv sa treba babrat s pribliznym nastavenim teda nafukovat a sfukovat x-krat ked chces nastavit vsetky 4

... sfukne to cca na nastavenu hodnotu

... nie je to presne pre tych co baziruju na tlakoch 0,6,, 0,8 a tak podobne ak to chces na ufuknutie trebars z 2,5 na 1 tak v pohode. Pri tlakoch 0,6,,0,8...si to musis rucne odkontrolovat

... cim väcsia guma tym je to presnejsie

... vyhodou je trebars ked robis dlhe presuny v roznorodom terene... jednoducho ak sa blizi potreba ufuknutia nasrubujes a ides
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak foukat 110ku???

#20 Příspěvek od MOPADŽI » 14 kvě 2009 20:41

DanoDEF píše:... no ja s tym mam skusenost.

... najprv sa treba babrat s pribliznym nastavenim teda nafukovat a sfukovat x-krat ked chces nastavit vsetky 4

... sfukne to cca na nastavenu hodnotu

... nie je to presne pre tych co baziruju na tlakoch 0,6,, 0,8 a tak podobne ak to chces na ufuknutie trebars z 2,5 na 1 tak v pohode. Pri tlakoch 0,6,,0,8...si to musis rucne odkontrolovat

... cim väcsia guma tym je to presnejsie

... vyhodou je trebars ked robis dlhe presuny v roznorodom terene... jednoducho ak sa blizi potreba ufuknutia nasrubujes a ides
Ha, takže velká kola ! To je bez dikuze :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Odpovědět