Stránka 1 z 2

Kilometry na Defíku

Napsal: 19 kvě 2008 13:21
od maaadmax
Dobrý den Defíkáři,

protože jsem byl nakažen virem DEFENDER a uvažuji o koupi Defíka, chtěl bych se zeptat.
Kolik je maximum najetých kilometrů aby jsem si ho mohl ještě užít a neřešit hned koupi nového motoru.

Re: Kilometry na Defíku

Napsal: 19 kvě 2008 14:14
od erik
maaadmax píše:Dobrý den Defíkáři,

protože jsem byl nakažen virem DEFENDER a uvažuji o koupi Defíka, chtěl bych se zeptat.
Kolik je maximum najetých kilometrů aby jsem si ho mohl ještě užít a neřešit hned koupi nového motoru.
300 000 km. Ale je dulezite, kdo a kde s tim jezdil. Urcite bych nekupoval auto s velkou offroadovou vybavou- tam muze byt ryziko.

Motor stoji kolem 2 tis liber / TD5/, prodava se pouze repasovany- to plati i AMT, no po jejich bulharkoeficientu 150tis=75 CZK za libru...

Napsal: 19 kvě 2008 23:47
od Martin_H
To myslíš vážně, že 300 je ta hranice , kde už se to láme? Doufal bych v trochu vyšší číslo :(

Napsal: 20 kvě 2008 08:30
od Stavros
Hranice se tezko urcuje, nejake auto muze byt absolutne dodelane po 30 tis. km, jine vypada v 300 tis. velmi pekne. Pokud se ti zda 300 tis. jako malo na to, aby bylo auto dohuntovany, tak te musim upozornit, ze offroad neni skoda octavia 1,9 Tdi, ktera nikdy nepoznala nic jineho nez asfalt. Mimochodem, kdyz jsme meli octavii, tak bylo v 70 tis. km absolutne vymlacena a uvnitr drncelo snad vse. nemuzes cekak, ze auto s 300 tis. na hrbu bude bezporuchovy, spise naopak. Ti lide, kteri si kupuji nova auta vedi, proc to delaji.

Napsal: 20 kvě 2008 09:05
od maaadmax
Mě je jasný že po třech kilech nebude v bezchybný. Ale je rozdíl 300tiskm třeba na autě které bylo používano v německu na dalnici a 300tis v čechách.
Měl jsem auta z SRN a měli najeto 200-300tis km a dalších 100 tis jsem najezdil v pohodě. V ČR jsou auta po 100tis na odpis.
Moje zkušenost po 20 letech autaření.
Upřimně se přiznám že jsem neměl žádného Off roada.
Proto můj dotaz na km na Defíku.

Napsal: 20 kvě 2008 09:08
od Stavros
jde o to, koukat spise na stav vozu nez na kilometry.

Napsal: 20 kvě 2008 14:27
od maaadmax
Tak jinak.
Prosím na co si dát pozor při koupi.

Napsal: 20 kvě 2008 14:31
od karel
maaadmax píše:Tak jinak.
Prosím na co si dát pozor při koupi.
Něco najdeš tady
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=686

a zbytek si dáš dohromady po pročtení fóra sekce defender 8)

Napsal: 20 kvě 2008 14:42
od maaadmax
Tak ještě poslední otázka.
Chtěl bych lehčí bouračku, né do rámu, plechy
Jaká je dostupnost plechů?

Napsal: 20 kvě 2008 15:44
od OME
Pokud jde o motor tak u motoru 300tdi ta hranice je někde u 500tis.km při slušném zacházení i víc.Zbytek je věc péče o vůz.

Napsal: 20 kvě 2008 16:14
od karel
maaadmax píše:Tak ještě poslední otázka.
Chtěl bych lehčí bouračku, né do rámu, plechy
Jaká je dostupnost plechů?
Podívej se tady:
http://www.famousfour.co.uk/new_parts/p ... -rpan.html
...podle mě dobrá :wink:

Napsal: 21 kvě 2008 07:16
od maaadmax
Děkuji všem za info. a za Váš čas.
Teď jen sehnat ten správný kus železa.

Napsal: 21 kvě 2008 08:43
od Stavros
jeste se trapne zeptam, proc chces koupit vuz bourany? Aby byl vuz levnejsi?Land Rover je auto, do kteryho se musi docela dost sypat nejaka ta koruna, takze se nad tim zamysli, neni ta ta legendarni tdiíííčková Octavka s 5l/100km a bez potreby servisu.

Napsal: 21 kvě 2008 12:36
od maaadmax
Stavros píše:jeste se trapne zeptam, proc chces koupit vuz bourany? Aby byl vuz levnejsi?Land Rover je auto, do kteryho se musi docela dost sypat nejaka ta koruna, takze se nad tim zamysli, neni ta ta legendarni tdiíííčková Octavka s 5l/100km a bez potreby servisu.

Netvrdím že chci bouračku, ptám se na všechny eventuality.
OKTÁFKU F TDIČKU TU MÁ KAŽDEJ, SPRÁVNÝ AUTO JE DEFÍK NÉ

Napsal: 21 kvě 2008 12:45
od Stavros
tak to je jasny, jenom jde o to, abys uvazil i vsechna negativa nakupu.

Napsal: 21 kvě 2008 13:17
od erik
Stavros píše:jeste se trapne zeptam, proc chces koupit vuz bourany? Aby byl vuz levnejsi?Land Rover je auto, do kteryho se musi docela dost sypat nejaka ta koruna, takze se nad tim zamysli, neni ta ta legendarni tdiíííčková Octavka s 5l/100km a bez potreby servisu.

Kdyz se podivam na meho defika a ten ma najeto 70tis a ty skrabanecky a dolicky, pokroucenicky, ohnutejnicky... tak je to v podstate bouracka s cenou auta vetsi nez moje 3 rocni D3... :?: :D

Napsal: 21 kvě 2008 14:10
od maaadmax
Stavros píše:tak to je jasny, jenom jde o to, abys uvazil i vsechna negativa nakupu.

Jaká negativa? Pouč mě.

Napsal: 21 kvě 2008 14:29
od Stavros
No ja myslel to, abys od toho auta necekal pohodli a rychlost osobaku, taky spotreba, celkove naklady a urcita spolehlivost je nekde jinde.

Napsal: 21 kvě 2008 14:48
od maaadmax
Stavros píše:No ja myslel to, abys od toho auta necekal pohodli a rychlost osobaku, taky spotreba, celkove naklady a urcita spolehlivost je nekde jinde.
Tak to jsou věci, které opravdu neočekávám, ale myslel jsem si že auto spolehlivé je. A nebo že je opravitelné v každé situaci tak aby dojelo.

Napsal: 21 kvě 2008 15:05
od erik
maaadmax píše:
Stavros píše:No ja myslel to, abys od toho auta necekal pohodli a rychlost osobaku, taky spotreba, celkove naklady a urcita spolehlivost je nekde jinde.
Tak to jsou věci, které opravdu neočekávám, ale myslel jsem si že auto spolehlivé je. A nebo že je opravitelné v každé situaci tak aby dojelo.
Ano. Defik je auto spolehlive. Dojede vsude a za jakehokoli technickeho stavu.. prikladam priklady meho auta.
- po mensi havarii skody-vylomeny kloub predniho kola,deformovany svisly cep,vysypane loziska predniho kola-kolo se volne pohybovalo 20cm volne mimo geometrii...to vse v Rumunsku a dojelo 1100km az do CZ servisu- vysoustruzeni hridele pod byv lozisky tak 2 mm... auto mohlo uject jeste 10 000 km :roll:
- uz jsem popisoval jak muj kolega jel s mym Defikem bez vody cca 400 km nez se mu konecne podarilo ten motor odrovnat

No, to by asi Oktava vevydrzela...I tak by se dalo hovorit o spolehlivosti Defa- jak jinak nez v extremnich situacich.

A v podstate Def je anglicka verse Skody 105 :D