TD5 "tecuci" motor 15P - od kt. rocnika?

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

TD5 "tecuci" motor 15P - od kt. rocnika?

#1 Příspěvek od jezbera ivan » 22 čer 2008 08:56

Ahoj, viete niekto od kt. rocniku sa davali do defov "naftu do oleja prepustajuce" TD5ky s oznacenim 15P? Inymi slovami, kt. rocnik je este "bezpecny"? Dik.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 "tecuci" motor 15P - od kt. rocnika?

#2 Příspěvek od DanoDEF » 22 čer 2008 20:12

jezbera píše: ...Inymi slovami, kt. rocnik je este "bezpecny"? Dik.
... bezpecny je aj rocnik 2004 nie kazdy motor 15P resp. hlava prepusta.

... mam rocnik 2004 najazdenych 178tis km a OK.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#3 Příspěvek od jezbera ivan » 22 čer 2008 21:53

No, to stastie som mal aj ja, ale mam kamarata kt. nie. Ja sa pytam, ze od ktoreho rocnika sa davali 15P TD5 ky, cize uz nie 10P. U D2 to bolo od modelu 2002. A u defendera?
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#4 Příspěvek od DanoDEF » 22 čer 2008 21:56

jezbera píše:No, to stastie som mal aj ja, ale mam kamarata kt. nie. Ja sa pytam, ze od ktoreho rocnika sa davali 15P TD5 ky, cize uz nie 10P. U D2 to bolo od modelu 2002. A u defendera?
... nie som si 100% isty ale takisto.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Luboš M. » 25 čer 2008 23:02

jezbera píše:No, to stastie som mal aj ja, ale mam kamarata kt. nie. Ja sa pytam, ze od ktoreho rocnika sa davali 15P TD5 ky, cize uz nie 10P. U D2 to bolo od modelu 2002. A u defendera?
Bylo to asi od 2003 ale taky to nevím jistě Stavros by to mohl vědět.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#6 Příspěvek od RudaK » 26 čer 2008 05:56

Luboš M. píše:
jezbera píše:No, to stastie som mal aj ja, ale mam kamarata kt. nie. Ja sa pytam, ze od ktoreho rocnika sa davali 15P TD5 ky, cize uz nie 10P. U D2 to bolo od modelu 2002. A u defendera?
Bylo to asi od 2003 ale taky to nevím jistě Stavros by to mohl vědět.

Že by Řeci = odborníci? Tomu nevěřím. :lol: :lol: :lol: Luboši,kdyby ses ptal na Toy tak to jóóó. :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Stavros » 26 čer 2008 08:30

No me to delalo, nechal jsem to pretesnit na zaruku a zatim dobry. Mimochodem, tohle dela spousta cerpadlo-tryska aut, jenom o tom moc lidi nevi.
Dela to asi az od faceliftu, to nevim. Ono to mas skoro jedno, stary auto bude zase vylitany a motor muze byt pred smrti.Novejsi zase trochu tece.

Odpovědět