ÚBYTEK VÝKONU Td5

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

ÚBYTEK VÝKONU Td5

#1 Příspěvek od MOPADŽI » 03 črc 2008 15:11

Tak jako před časem low, řeším i já aktuelně, záhadný úbytek výkonu na mém Defovi Td5. Celý čas co ho vlastním jezdil bez sebemenších problémů, až teď. Nejdříve mě odešel v PL na Balticu (to jsem psal ale již jinde), setrvačník, respektive navulkanizovaná třecí část, která se uvolnila :evil: Z důvodu této opravy šla ven převodovka a pochopitelně i krytování motoru, vzduchový filtr a hadice atd. No a od té doby co jsem vyrazil Gdaňsku zpět, mě do kopců netáhne a netáhne :cry: Zkontroloval jsem všechny spoje a konektory na motoru, kde jsem viděl že něco mechanici dělali, ale na nic jsem nepřišel :roll: Nemáte někdo podobnou zkušenost ? Poraďte, dík.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3572
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#2 Příspěvek od Jenda » 03 črc 2008 19:57

...moje nemoc dobra rada je ze to muze byt cokoliv ale prave proto bych zacal diagnostikou,kontrolou turba(sem mel ja)a kontrolou vahy vzduchu.
Jinak ti preju hodne stesti,pac ja mam od problemu s naftou nenazranyho lenocha taky :?
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3975
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od low » 03 črc 2008 20:42

ja jsem radikalne pridal na nafte a auto zacalo jet velmi prijemne a spotreba klesla. Ale proc jsem musel pridavat, to fskutu netusim

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

Re: ÚBYTEK VÝKONU Td5

#4 Příspěvek od Kangaroo » 03 črc 2008 20:47

MOPADŽI píše:Tak jako před časem low, řeším i já aktuelně, záhadný úbytek výkonu na mém Defovi Td5. Celý čas co ho vlastním jezdil bez sebemenších problémů, až teď. Nejdříve mě odešel v PL na Balticu (to jsem psal ale již jinde), setrvačník, respektive navulkanizovaná třecí část, která se uvolnila :evil: Z důvodu této opravy šla ven převodovka a pochopitelně i krytování motoru, vzduchový filtr a hadice atd. No a od té doby co jsem vyrazil Gdaňsku zpět, mě do kopců netáhne a netáhne :cry: Zkontroloval jsem všechny spoje a konektory na motoru, kde jsem viděl že něco mechanici dělali, ale na nic jsem nepřišel :roll: Nemáte někdo podobnou zkušenost ? Poraďte, dík.
Pozor Low má 300 TDI. úplně jinej motor!!! ty na naftě jen tak nepřidáš, jedině že to přeprogramuješ :) . Ale bude to spíš nějká kravina hadice, nebo konektor(případně ta váha vzduchu, nebonedejbože turbo.) Hodně štěstí.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3572
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#5 Příspěvek od Jenda » 04 črc 2008 07:35

Na Td5 se da taky pridat,respektive upravit predvstrik a to primo na vacce.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11264
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od eliott » 04 črc 2008 08:14

Koukni na konektor kabelového svazku ke vstřikům, není-li v něm olej. Jinak příští víkend budu v Ústí n. Orlicí i s diagnostikou, můžeme se mu podívat do mozku :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MOPADŽI » 06 črc 2008 10:45

eliott píše:Koukni na konektor kabelového svazku ke vstřikům, není-li v něm olej. Jinak příští víkend budu v Ústí n. Orlicí i s diagnostikou, můžeme se mu podívat do mozku :wink:
Tak to paráda :!: Ty se sem k nám eliotte stěhuješ :lol: :lol: :lol: Určite budubu rád, když dáš vědět a potkáme se. Díky
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11264
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od eliott » 06 črc 2008 10:57

No to zrovna ne, ale v neděli dopoledne budu v Libchavách a budu mít i chvilku času...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MOPADŽI » 06 črc 2008 20:16

:lol: Ok, až budeš moci cinkni. Dík.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MOPADŽI » 09 črc 2008 14:32

Hurá !!! Závada objevena ! Až se mě to nechce psát, protože jsem vše na motoru min. 2x procházel, konektory, hadice atd. a nikde jsem nic neobjevil, až včera, jsem si společně s kámošem všiml, že vypadla hadice z intercoleru. Vypadla z toho důvodu, že hadicová spona, co ji stahuje, měla stržený závit, vypadla tedy, tím i ta hadice, a už to bylo. Hadici jsem tedy nasadil, sponu vyměnil a vše je ok. :roll: :wink: Tušil jsem že to bude "kravina", ale toto :lol: :lol:
Eliotte, to nic ale nemění na tom, že tě v neděli rád uvidím. Dej tedy vědět, až budeš moci. Jo, a přijedeš sanitkou :?:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11264
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od eliott » 09 črc 2008 15:07

DII, vezu famílii
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MOPADŽI » 09 črc 2008 15:32

Ok, :lol: :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3572
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#13 Příspěvek od Jenda » 13 říj 2008 20:52

Tak jsem vyhodil stredni dil vyfuku(tlumic) a dal tam cistou rouru.
Nemam pocit vyssiho vykonu ale cistsiho chodu.Turbo dle meho bere vic dole a jen to zlehka brumla.Nemam dojem ze by to nejak ramusilo,naopak je to prijemny na poslech :D
Testoval jsem to v Milovicich a je to v poho,takze na Td5ku vrele doporucuji.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Odpovědět