Zkušenosti s novým Defenderem

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5099
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Zkušenosti s novým Defenderem

#1 Příspěvek od Rover » 04 srp 2008 12:57

Psal jsem si v jiném vláknu o zkušenostech pana "syncro" s jeho novým Defem s Ford motorem. Je to zajímavé udělal jsem na to nové vlákno a překopíroval sem jeho původní příspěvek...


Syncro:
"Spokojenost zatím diskutabilní, protože mě po ujetí asi 3000 km nechal stát v kopci pod barákem. Byla tam výrobní vada na kabeláži, odešlo kvůli tomu relé žhavení a spálilo pojistku. Výměna pojistky ústila jenom v další přehořelou pojistku, což znamenalo totální znehybnění. Takže reklamace, kabeláž vyměnili a od té doby jezdí bez problémů. Zrnko pochybnosti ale zůstalo zaseté. Chystám se s ním příští rok do Sýrie a mám trochu obavu. Jel jsem takhle před pár lety svým starým shnilým Trafficem do Turecka a rok nato do Kalábrie a tam jsem se nebál, protože to bylo geniálně jednoduché a snadno opravitelné auto. V novém defíku je na mne moc elektriky a té já bohužel nerozumím... 8-( Na druhou stranu doufám, že to byla skutečně výrobní vada a tudíž výjimka. Snad mě to někde nepotká v ten nejméně vhodný okamžik.

Jinak je ten motor ale prima, skvěle táhne, má kultivovaný chod, není extra hlučný a spotřeba je ok (nemám moc těžkou nohu). V porovnání se Standovým TDi defíkem je moje auto o dost tišší a interiér je o třídu výše, takže splňuje i nároky na rodinný vůz a každodenní ježdění, aniž by moje žena a děti měli pocit, že jedeme tankem (což byl jeden z důvodů, proč ne starší defík). Vymyslel jsem si a nechal udělat komfortní spací patro, dva lidi se skutečně příjemně vyspí a přitom zůstalo zachováno pět sedaček a slušný kufr (patro se překlápí na klavírním pantu přes sklopené sedačky). Takže celkově jsem docela spokojen, uvidím jen, jak to bude s poruchovostí dál."
Country boy...

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2780
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5, D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s novým Defenderem

#2 Příspěvek od erik » 04 srp 2008 18:56

Rover píše:Psal jsem si v jiném vláknu o zkušenostech pana "syncro" s jeho novým Defem s Ford motorem. Je to zajímavé udělal jsem na to nové vlákno a překopíroval sem jeho původní příspěvek...


Syncro:
"Spokojenost zatím diskutabilní, protože mě po ujetí asi 3000 km nechal stát v kopci pod barákem. Byla tam výrobní vada na kabeláži, odešlo kvůli tomu relé žhavení a spálilo pojistku. Výměna pojistky ústila jenom v další přehořelou pojistku, což znamenalo totální znehybnění. Takže reklamace, kabeláž vyměnili a od té doby jezdí bez problémů. Zrnko pochybnosti ale zůstalo zaseté. Chystám se s ním příští rok do Sýrie a mám trochu obavu. Jel jsem takhle před pár lety svým starým shnilým Trafficem do Turecka a rok nato do Kalábrie a tam jsem se nebál, protože to bylo geniálně jednoduché a snadno opravitelné auto. V novém defíku je na mne moc elektriky a té já bohužel nerozumím... 8-( Na druhou stranu doufám, že to byla skutečně výrobní vada a tudíž výjimka. Snad mě to někde nepotká v ten nejméně vhodný okamžik.

Jinak je ten motor ale prima, skvěle táhne, má kultivovaný chod, není extra hlučný a spotřeba je ok (nemám moc těžkou nohu). V porovnání se Standovým TDi defíkem je moje auto o dost tišší a interiér je o třídu výše, takže splňuje i nároky na rodinný vůz a každodenní ježdění, aniž by moje žena a děti měli pocit, že jedeme tankem (což byl jeden z důvodů, proč ne starší defík). Vymyslel jsem si a nechal udělat komfortní spací patro, dva lidi se skutečně příjemně vyspí a přitom zůstalo zachováno pět sedaček a slušný kufr (patro se překlápí na klavírním pantu přes sklopené sedačky). Takže celkově jsem docela spokojen, uvidím jen, jak to bude s poruchovostí dál."
Dekuji Syncro za zkusenosti a postrehy. Premyslim pomalu o expedicni verzi na dlouhe cesty a posun k vetsimu komfortu mne jen tesi. A to, ze ma auto nejake ty mouchy povazuj za normalni. Hlavne, kdyz se to ukaze blizko baraku a ne "jinde"...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2839
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Nový Def

#3 Příspěvek od Neklan » 05 srp 2008 10:01

V LRO jsem zaregistroval také vadnou vodní pumpu u dvou různých aut stejného ročníku (tedy 2007). Jinak Vince Cobley ho používá jako expedičák v rámci LRO Adventure Clubu a kromě výše zmíněné závady zatím spokojenost.
Škoda, že bez elektroniky to v dnešních autech nejde :( .
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 57
Registrován: 16 kvě 2008 14:40
Bydliště: K. Vary
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od syncro » 05 srp 2008 10:50

Mě ten komfort mile překvapil. Najezdím tak 30000 km ročně a potřebuji aspoň trochu "auto". Nejsem zapálený vyznavač drsného offroadu, spíš jsem potřeboval auto, ve kterém se dá cestovat, spát, převézt rodina, naložit hudební aparatura a to vše i mimo silnici. Zároveň ale jezdím do práce, po městě a po dálnici. Defík TD4 to s přehledem zvládá. Jasné je, že jiné auto by to splnilo také, ale tady jde o "srdeční moment". Z elektroniky jsem měl a mám trochu strach, na druhou stranu se jí ale dnes lze jen těžko vyhnout...

Další drobnosti byly už jen dvě, ale obě vlastně nestojí za řeč. Zničehonic se rozhvízdal větrák, stačilo vyndat (snadno přístupný hned pod kapotou) a zakápnout, od té doby klid. Pak jsem objevil lehký průsak oleje u zadního diferenciálu kolem těsnění od kardanky, ale to je takové spíš ušpinění.

Nebýt té pojistky, tak jsem spokojený úplně. Na téhle pojistkové anabázi mě jen překvapilo, že autu v plné rychlosti zhasl motor a konec. Na otočení klíčku nic, po výměně pojistky přehoření a zase nic. Dost smutný pocit u legendárního expedičního vozidla s šedesátiletou tradicí 8-) Od výměny svazku kabelů ale jezdí jak drak 8-)

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8484
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#5 Příspěvek od RudaK » 05 srp 2008 12:48

To je ta elektronika.Když funguje,tak není problém. :lol: Tohoto bych se nebál.Aspoň je to cestování okořeněno. :P :P
p.s. kdo se bojí nesmí do lesa.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4831
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#6 Příspěvek od DanoDEF » 05 srp 2008 15:34

syncro píše: ...Dost smutný pocit u legendárního expedičního vozidla s šedesátiletou tradicí 8-)
... to mas pravdu ale v dnesnej dobe musi kazdy rozumiet elektronike... :D

... a na tu legendu sa tvoje auto uz iba podoba... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

xstang
Příspěvky: 25
Registrován: 12 pro 2007 09:05
Bydliště: u Karlovy Vary

Re: Zkušenosti s novým Defenderem

#7 Příspěvek od xstang » 08 srp 2008 10:49

Syncro píše:"... splňuje i nároky na rodinný vůz a každodenní ježdění, aniž by moje žena a děti měli pocit, že jedeme tankem ..."
nemuzu se neohradit, srovnavat moje auto s tankem, to tedy pardon, s traktorem mozna, ale s tankem... Panove, copak vas se to nikoho nedotklo? :wink:

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s novým Defenderem

#8 Příspěvek od MOPADŽI » 08 srp 2008 11:20

xstang píše:
Syncro píše:"... splňuje i nároky na rodinný vůz a každodenní ježdění, aniž by moje žena a děti měli pocit, že jedeme tankem ..."
nemuzu se neohradit, srovnavat moje auto s tankem, to tedy pardon, s traktorem mozna, ale s tankem... Panove, copak vas se to nikoho nedotklo? :wink:
Ale dotklo :cry: Já jen zopakuji, že vystrčit loket z okénka, otevřít klapku pod oknem, poslouchat drsný zvuk dieslového motoru a pozorovat jak se ti ostatní "auta" klidí ze silnice, v žádném jiném autě nezažiješ :wink: a votom to je. Uniformita českých silnic se statisíci stříbrných octávek a fábií, stejně tak jako uniformita silnic německých s milióny stříbrných a "tmavých" vozů "silné německé trojky", mě fakt již unavila a je pouze nudnou epizodou dnešního globalizovaného světa. :lol: :lol: :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3973
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od low » 08 srp 2008 11:49

nedotklo. nekupoval jsem si defika pro zvyseni sveho ega, pripadne abych se na sve ego mohl divat z vetsi vysky.

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 57
Registrován: 16 kvě 2008 14:40
Bydliště: K. Vary
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od syncro » 08 srp 2008 12:51

Ale Staníku, takhle "cimprlich" Vás neznám, pane 8-) Naopak, srovnání s tím nejmocnějším druhem motorizované pozemní vojenské techniky, s jeho terénními vlastnostmi, bezpečností a legendárním komfortem jsem Vás urazit snad nemohl. Ba právě naopak, tato lichotka měla pomasírovat Vaše ego a zahřát srdce. Bohapustá dezinterpretace mé hluboké myšlenky z Vašich úst mi způsobuje bolest z nepochopení a nezbyde, než ji odstranit společným výletem po Vašem návratu z dovolené 8-)

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Gobey » 08 srp 2008 13:06

mám v tom trochu chaos - ten Ford motor to je standard, tak jak ho koupím? Začínám laškovat s myšlenkou koupě nového Defíka, takže je o čem přemýšlet.

H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2618
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Stavros » 08 srp 2008 13:51

Jo, je to standart, ted maj nejakou nabidku za 710 tis. bez DPH za 110-ku.
Je to dle meho dobra nabidka, da se k tomu klima a auto je vybaveny. Moje oblibena barva je Keswick green, zakladova listove zelena.

xstang
Příspěvky: 25
Registrován: 12 pro 2007 09:05
Bydliště: u Karlovy Vary

#13 Příspěvek od xstang » 08 srp 2008 15:42

syncro píše:Ale Staníku, takhle "cimprlich" Vás neznám, pane 8-)...
Ale samozrejme, ze ano pane. Srovnavat ladne krivky meho vozu, jeho vytribene jidni vlastnosti s necim tak hrmotnym, nevzhlednym a neohrabanym jako je tank, to se me velmi dotklo. A to se ani nechci zminovat o tichem a kultivovanem chodu motoru, kdy me pri jizde muze rusit snad jen prilis hlasity tikot svycarskeho hodinoveho strojku na me ruce. Ne, to nemuze vyresit zadny spolecny vylet, ale jen upreny pohled z oci do oci pod zhnoucim krusnohorskym sluncem... na deset kroku, pane
:wink:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2780
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5, D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od erik » 08 srp 2008 16:15

Stavros píše:Jo, je to standart, ted maj nejakou nabidku za 710 tis. bez DPH za 110-ku.
Je to dle meho dobra nabidka, da se k tomu klima a auto je vybaveny. Moje oblibena barva je Keswick green, zakladova listove zelena.
Jo. I v Nemecku je cena 110 kolem 27 000 EUR bez dane....treba...
http://www.landrover.de/assets/de/de/Ve ... 052008.pdf
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8484
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#15 Příspěvek od RudaK » 09 srp 2008 08:47

low píše:nedotklo. nekupoval jsem si defika pro zvyseni sveho ega, pripadne abych se na sve ego mohl divat z vetsi vysky.

Toto je správný názor.
p.s. Jinak kukám,že se příznivci elektroniky ve vozech rozrůstají. :D Opakuji znovu " Pokrok a prd nezastavíš " :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MOPADŽI » 10 srp 2008 20:27

low píše:nedotklo. nekupoval jsem si defika pro zvyseni sveho ega, pripadne abych se na sve ego mohl divat z vetsi vysky.
Holt má každý jiný způsob "zvyšování ega" a s tím spojeného sebeuspokojení své člověčiny :lol: :lol: :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8484
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#17 Příspěvek od RudaK » 10 srp 2008 20:37

MOPADŽI píše:
low píše:nedotklo. nekupoval jsem si defika pro zvyseni sveho ega, pripadne abych se na sve ego mohl divat z vetsi vysky.
Holt má každý jiný způsob "zvyšování ega" a s tím spojeného sebeuspokojení své člověčiny :lol: :lol: :lol:

tož přes auto je to úlet !!! :shock: Jinak,aby to nevyznělo špatně,tak fanda LR su. :!: :idea:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MOPADŽI » 10 srp 2008 21:11

RudaK píše:
MOPADŽI píše: Holt má každý jiný způsob "zvyšování ega" a s tím spojeného sebeuspokojení své člověčiny :lol: :lol: :lol:

tož přes auto je to úlet !!! :shock: Jinak,aby to nevyznělo špatně,tak fanda LR su. :!: :idea:
Rudo, není to myšleno až tak :lol: :lol: :lol: Někdo cestuje, někdo létá, někdo se popápí, někdo nedělá a spí na nádraží :wink: Tak sem to myslel. Sranda musí být.
Mě baví auta všeobecně. Před tím, než jsem měl Defa, jsem vymetal evropské okruhy zase se sportovníma autama a také mě to uspokojovalo. Byl to jiný "tým" lidí, s kterýma se stále vídám a i někam občas jedu(ne už ale tak často), páč mám tohoto L.R. a ten mě uhranul. Jezdím tedy jiné "okruhy" a baví mě to. Toť vše k tomu ééégu, v mém případědě tedy uspokojení nebo-li hobby.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8484
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#19 Příspěvek od RudaK » 11 srp 2008 07:01

Mám delší vedení :D
Land Roverům zdar . :Pohoda:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od ALF » 25 zář 2008 09:32

RudaK píše:Mám delší vedení :D
Land Roverům zdar . :Pohoda:
jj, odporový drát v noze :lol: :lol: :lol:

Odpovědět