110ka proc tahne doleva? Vyyreseno + soutez

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Pavel C
Příspěvky: 188
Registrován: 14 srp 2007 14:08
Bydliště: teď už kósek od Brna

#41 Příspěvek od Pavel C » 19 zář 2008 09:04

Jestli je auto nakloněné, tak bych ho napřed zkusil zatížit tak, aby bylo rovné. Třeba něco hodit na jednu stranu do kufru nebo tam někoho naložit a pak bych zkusil, jestli to stále táhne. Nemyslím si, že náklon auta má vliv na táhnutí doleva nebo jinam...
Discovery I, 300TDi, r.v.1997

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od discover » 19 zář 2008 09:25

Pokud je tahnuti doleva dusledkem nejake zavady, pak vznikly naklon, jestli pred "tahnutim" nebyl, je toho projevem. Hledal bych zavadu v tom, co mi auto drzi v rovine. Naklon sam o sobe tahnout auto bokem nemusi, ale jako dusledek zavady jiste muze. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od low » 19 zář 2008 10:04

nakloneny je to oddycky

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#44 Příspěvek od DanoDEF » 19 zář 2008 10:10

low píše:nakloneny je to oddycky
to je kazdy Defik
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od discover » 19 zář 2008 10:38

Tak proc to resis? :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#46 Příspěvek od DanoDEF » 19 zář 2008 10:42

discover píše:Tak proc to resis? :lol: :lol: :lol:
Neriesi naklon ale tahanie do strany.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od low » 19 zář 2008 10:44

vyznamne tahanie do strany :-( chjo, jsem nestastny :-(((

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#48 Příspěvek od DanoDEF » 19 zář 2008 10:48

low píše:vyznamne tahanie do strany :-( chjo, jsem nestastny :-(((
Este skus prekontrolovat pozdlzne ramena...teda ulozenia. U zadnych skontroluj ci nie su ohnute. Rozdiel v dlzke sposobi tahanie do strany.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#49 Příspěvek od Sláma Karel » 19 zář 2008 10:48

A táhne tě zrovna do leva co? Kdyby aspoň do prava, ale Defík levičák? To bych taky řešil. :D K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od discover » 19 zář 2008 10:52

To je samozrejme spas, je mi jasne, ze je to problem. Uplne te chapu, znam to. Mozna by to chtelo dilnu, auto zvednout a nechat vechna kola svesena. Mozna teprve pak objevis pricinu. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od low » 19 zář 2008 10:56

discover - no comment :-(


karel slama - no ono prave nehlede na politiku by bylo vyrazne bezpecnejsi, kdyby to tahlo doprava, nez do leva :-((( aspon, samozrejme ideal by byl aby to jelo rovne, asi vyhlasim soutez, kdo na to prijde cim to je tak vyhraje nejakou velkou flasku dle vlastniho vyberu

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od discover » 19 zář 2008 11:06

A co brzdy? Mozna ani tak netahne, jako pribrzduje jedna strana a druha ji vlastne pretlaci. Prezkouset a rozhybat mechanizmus. Vzdyt to furt koupes a nabiras blato. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od low » 19 zář 2008 11:08

discover viz Zaslal: st září 17, 2008 10:20 pm Předmět: Citovat Upravit/Odstranit tento příspěvek Odstranit tento příspěvek Zobrazit IP adresu odesilatele
predni pistky jsou ok to jsem dnes kontroloval. a pistky na zadnich zkusim zejtra (snad) ale pokud by byly pridreny 30tis km tak by podle myho shorely.

i zadni jsou ok

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od discover » 19 zář 2008 11:15

Silentbloky, suche, nepotecene? Netece ti nekde neco?

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od low » 19 zář 2008 11:21

silentbloky se mazou???? tece klasicky motor a diferaky

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od discover » 19 zář 2008 11:23

Ty srandisto, maji byt suche! Ale stane se, ze necim potecou a jejich tuhost se narusi, az jsou na s...u a neplni funkci, pak to tahne a plave apod. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od low » 19 zář 2008 11:27

potecene nejsou

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#58 Příspěvek od teslo » 19 zář 2008 13:21

zatial som tu nikde nevidel zmienku o zdeformovanej naprave, resp. Stub axle-och. A rozhodne by som poriadne pozrel to co pisal DanoDef( pozdlzne ramena a hlavne ich ulozenie). Su silentbloky rovnako zdeformovane a pod?

Pisal si nieco o narovnavani Panhardky? Pokial si nejako pokrivil panhardku, tak to musela byt poriadna supa( alebo pen/kamen ?). Pozri si aj uchytenie panhardky ci nieje zdeformovane.

Geometriu Ti robili akym sposobom? POkial totiz nulovu polohu "nastavili" do roviny iba pootocenim volantu, tak to robi presne to co popisujes.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od Luboš M. » 19 zář 2008 13:48

Fakt bych se zaměřil na to základní:
Pneu (závada na pneu není zřetelná ale dokáže rozhodit celé auto)
souběh
uložení
ohnuté, deformované věci případně rám
uložení převodovky a motoru
Koukni taky na zadní nápravu!!!

Je to jenom auto a nemůže tam bejt nic víc.
L.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od low » 22 říj 2008 22:23

takze predni naprava vyxmenena, predni pruziny prohozeny, auto stale zatraci vyrazne doleva.

drceni stale pretrvava, diferak je pry v dobrem stavu, jak je na tom homokinetak netusim, drobna vule v unaseci, bude se menit za novej

Odpovědět