Stránka 1 z 2

Spojka TD5 podruhe

Napsal: 05 úno 2009 20:34
od DanoDEF
... sice este ju nepotrebujem ale mam najazdenych bez par desiatok km 200tis a zrejme pride cas na vymenu tak sa chcem pripravit

... poprosim postrehy - napady - doporucenia - typy ( fakticky k teme )

... na co nezabudnut

... Def 110 TD5 rv.2004

Napsal: 05 úno 2009 20:55
od patrik
ahoj aku spojku - znacku - budes davat ? tiez som ju chcel menit a objednali mi ju v britparte a prisiel taky cudny kit - bez mena bez cisla , a to sa mi tam nechce davat .

Napsal: 05 úno 2009 21:03
od DanoDEF
patrik píše:ahoj aku spojku - znacku - budes davat ? tiez som ju chcel menit a objednali mi ju v britparte a prisiel taky cudny kit - bez mena bez cisla , a to sa mi tam nechce davat .
... no to este neviem

... mam pripravenu lamelu VALEO, pritlacak BRITPART + lozisko

... momentalne skumam kit od BRITPARTu Heavy-duty Britpart Clutch Kits DA2357 alebo DA2357HD

Napsal: 05 úno 2009 21:45
od Koudy
Určitě bych vyměnil kluzné ložisko v klice a zkontroloval ovládací páku spojky...
Mě se ve 190. tis km rozpadlo pouzdro na které tlačí tyčka ze spojkového válečku a ta se pak protlačila dovnitř do té páky...

Napsal: 08 úno 2009 12:49
od MOPADŽI
Dano, já bych zvážil ten "zesílený" jednohmotový setrvák.
Dvouhmotový, který je u Td5 standardem, je o možném problémku navíc.
Může se "rozlepit" tak, jako se to stalo mně v PL :evil:
U jednohmoťáku, je to vyloučené.

Napsal: 08 úno 2009 12:50
od MOPADŽI
Koudy píše:Určitě bych vyměnil kluzné ložisko v klice a zkontroloval ovládací páku spojky...
Mě se ve 190. tis km rozpadlo pouzdro na které tlačí tyčka ze spojkového válečku a ta se pak protlačila dovnitř do té páky...
Také tu páku, nabízejí zesílenou. Teď už vím proč...

Napsal: 08 úno 2009 21:14
od Jarys
Kde jsi sehnal ten jednohmovotý a za kolik? Šel by i na Discovery II TD5?

Napsal: 09 úno 2009 05:47
od Jenda
...hosi ale ono tam ten dvouhmotak nedavaj jen tak z pleziru :!:
Urcite bych se nad tim jestezamyslel,nez zacnete neco jen tak pro jistou zjednodusovat :wink:
Honza

Napsal: 09 úno 2009 15:57
od MOPADŽI
Jarys píše:Kde jsi sehnal ten jednohmovotý a za kolik? Šel by i na Discovery II TD5?
Koukni na British cars, stránky Mihaličky. Tam to je a stojí tuším 25 kolíků :roll: Už jsem to tu také někde dával, jako samostatné téma.

Napsal: 09 úno 2009 16:00
od DanoDEF
MOPADŽI píše:
Jarys píše:Kde jsi sehnal ten jednohmovotý a za kolik? Šel by i na Discovery II TD5?
Koukni na British cars, stránky Mihaličky. Tam to je a stojí tuším 25 kolíků :roll: Už jsem to tu také někde dával, jako samostatné téma.
Ano daval

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 2&start=40

alebo BRITPART

Napsal: 09 úno 2009 16:09
od MOPADŽI
Jenda píše:...hosi ale ono tam ten dvouhmotak nedavaj jen tak z pleziru :!:
Urcite bych se nad tim jestezamyslel,nez zacnete neco jen tak pro jistou zjednodusovat :wink:
Honza
Honzo, jen se tím zvýší "rázy" do spojky (jako kdyby byla keramika), ale zvýší se tím spolehlivost, a to je to podstatné.
Jak jsem psal výše Jarysovi, je tu k tomu téma, kde se to již rozebíralo.

Napsal: 09 úno 2009 16:09
od MOPADŽI
DanoDEF píše:
MOPADŽI píše: Koukni na British cars, stránky Mihaličky. Tam to je a stojí tuším 25 kolíků :roll: Už jsem to tu také někde dával, jako samostatné téma.
Ano daval

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 2&start=40

alebo BRITPART
Ty jsi rychlík Dano :shock:

Napsal: 09 úno 2009 16:21
od DanoDEF
MOPADŽI píše:
Jenda píše:...hosi ale ono tam ten dvouhmotak nedavaj jen tak z pleziru :!:
Urcite bych se nad tim jestezamyslel,nez zacnete neco jen tak pro jistou zjednodusovat :wink:
Honza
Honzo, jen se tím zvýší "rázy" do spojky (jako kdyby byla keramika), ale zvýší se tím spolehlivost, a to je to podstatné.
Jak jsem psal výše Jarysovi, je tu k tomu téma, kde se to již rozebíralo.
... myslim, ze ked mi povodna spojka s dvojhmotakom drzi a to mam na nej 200tis tak ak dam novy kit s dvojhmotakom tak nic neskazim

Napsal: 09 úno 2009 22:54
od Jenda
...no ja si prave nejsem jisty jestli kdyz chce nekdo jezdit na dlouhe cesty je cesta ,,sportovni spojky"to prave.Td5ka je velmi choulostiva zalezitost a to ze nam odchazi spojky je vetsinou dano spusobem jakym s autem zachazime :wink:
Jestlize mi spojka vydrzi 200 tsc km,pri tom jak s autem radim,budu to povazovat za uspech :idea:
Honza

Napsal: 18 úno 2009 13:47
od patrik
asi pred tyzdnom mi prisiel kit spojky z britpartu a na mekane a lamele nebolo ziadne identifikacne cislo tak som im to vratil a dnes mi prisiel komplet valeo kit- lamela ,mekano a aj lozisko . v na buducu stedu sa bude montovat . k tomu kitu britpart napisali za sa zhoduje s valeom a aj ho tak nauctovali ale porovnat sa to neda vobec - spracovanie .

Napsal: 18 úno 2009 13:55
od DanoDEF
patrik píše:asi pred tyzdnom mi prisiel kit spojky z britpartu a na mekane a lamele nebolo ziadne identifikacne cislo tak som im to vratil a dnes mi prisiel komplet valeo kit- lamela ,mekano a aj lozisko . v na buducu stedu sa bude montovat . k tomu kitu britpart napisali za sa zhoduje s valeom a aj ho tak nauctovali ale porovnat sa to neda vobec - spracovanie .
a davas ten s dvojhmotakom ?

Napsal: 18 úno 2009 14:01
od patrik
zotrvak nemenim- ak nebude treba . a ak ano tak tam dam to co tam ma byt. pti takychto veciach sa neoplati spekulovat . mam najazdene 236000km

Napsal: 18 úno 2009 14:02
od DanoDEF
patrik píše:zotrvak nemenim- ak nebude treba .
a ak bude treba tak stojis rozobraty do konca aprila... :D

Napsal: 18 úno 2009 14:04
od patrik
no este stale nemam prevody tak je mi to jedno :lol: :lol: uz stojim mesiac a mesiac este budem ale do tisovca stiham .

Napsal: 18 úno 2009 14:23
od eliott
Jenda píše:...no ja si prave nejsem jisty jestli kdyz chce nekdo jezdit na dlouhe cesty je cesta ,,sportovni spojky"to prave.Td5ka je velmi choulostiva zalezitost a to ze nam odchazi spojky je vetsinou dano spusobem jakym s autem zachazime :wink:
Jestlize mi spojka vydrzi 200 tsc km,pri tom jak s autem radim,budu to povazovat za uspech :idea:
Honza
No pevný setrvačník nelze srovnávat se sportovní spojkou. Odpruření torzních kmitů je v případě jednohmotového setrvačníku řešeno pružinami v lamele, ale není tak účinné, jako při použití jednohmotového setrvačníku. Jediné negativum při použití jednohmotového setrvačníku je chvění (slabé chrastění) z převodovky při neutrálu. Jinak spolehlivost rozhodně stoupne, resp. pravděpodobnost poruchy rapidně klesne. Nissan začal pro namáhané Navary a Pathfindery, kterým už podruhé odešla spojka dodávat také sadu s jednohmotovým setrvačníkem také.

Pro případné zájemce, sada stojí 13000,- + DPH