Stránka 1 z 9

Defender 2007

Napsal: 23 úno 2009 18:43
od berdan
Ahoj, je zde někdo, kdo má Defendera 2007?

Re: Defender 2007

Napsal: 23 úno 2009 21:46
od bubak
berdan píše:Ahoj, je zde někdo, kdo má Defendera 2007?
Rád bych napsal že jo ale neeeee mam starou paštiku... :lol:

Napsal: 24 úno 2009 12:05
od zacharda

Napsal: 24 úno 2009 18:37
od berdan
Tak tedy ahoj, když nikdo nechce mluvit o novém Defenderu, tak Vám něco povím já. Měl jsem čtyři roky Defendera 90 Tdi, spokojenost maximální, nikdy mě nikde nenechal a to jsem ho moc nešetřil, terén, les atd. (pracovní vozidlo). Pak jsem si vzal do hlavy, že si koupím nového Defíka 2007 Double cab (jediný v republice). Defíka jsem si objednal, (čekací doba dlouhá a termín Angličané stejně nedodrželi), s prodejcem jsem se domluvil, že si ho ponechají jako předváděcí vozidlo půl roku a já dostanu slevu (super). Když vozidlo konečně dorazilo tak jsem si ho jel prohlédnout a projet se. Po ujetí pár set metrů se mi nezdálo tak tiché, jak mělo být, ale něco dole hučelo jako vadný diferenciál, tak jsem to řekl v servisu a oni, že se nato podívají. Asi za dva týdny mi volal kamarád, že tam byl v servisu a ten můj Defík tam stojí bez zadního diferenciálu a bez přídavné převodovky (první závada). Nová převodovka přišla z Anglie za dva týdny a diferenciál za dva měsíce (prý ho museli stáhnout z výroby). To měl najeto asi 1200 km. Zanedlouho jsem si pro Defíka konečně přijel, měl najeto asi 1800 km, za dva měsíce se mi rozsvítila kontrolka motoru, tak do servisu, malá závada ve vysokotlakém naftovém potrubí, počítačem závadu vymazali, za dva týdny znovu, tak jsem si řekl, že je to asi normální, objevila se další závada, (únor) ráno nastartuji, rozjedu se, jedna, dva, tři, motor začal ramplovat, jako když stříknete éter do sání, plyn nereagoval a Defík stál a běžel na volnoběh, už normálně a zase svítila kontrolka na motor. Po vypnutí klíčku a znovu nastartování jel normálně, ale kontrolka motoru stále svítila, to se mi stalo několikrát. Když jsem by v servisu, tak to Defík samozřejmě neudělal, tedy jsem ho tam nechal na pozorování. Za tři dny vyhráno, nějaký ventil ve vysokotlakém naftovém potrubí. Asi dva měsíce jsem jezdil bez závady, tedy pokud jsem si nevšímal té kontrolky na motor (někdy svítila, jindy zase ne), když se mi jednou zablokovala spínací skříňka a nešlo otočit klíčkem, po půl hodině přemlouvání si dala říct, takže výměna spínačky, za nějaký čas mi vyhořel hlavní vypínač světel ( u starého Defíka 3x za čtyři roky), za pár měsíců křížek na předním kardanu (týden jsem stál, nebyl v celé republice). Za nějaký čas opět kontrolka motoru, někdy šel hůř nastartovat, někdy vůbec, chod motoru nepravidelný a zase to ramplování, opět servis, špatný JGR ventil, po výměně a vymazání závady to nejlepší. Za tři dny (neděle večer, hrozné chumelení, silnice E 35, řídila manželka) při jízdě najednou hrozné ramplování z motoru a kouř, vymáčkla spojku, zastavila, vypnula klíček, motor stále běžel nekontrolovaně v plných otáčkách a za hrozného kovového rámusu asi necelou minutu a pak pomalu zpomaloval, až se zastavil. Startér motorem už neotočil, kontrolky pozhasínaly a konec. Defíka tedy přivezla odtahovka, ráno jsem ho prohlédl, olej v motoru byl, kontrolky už se i rozsvítily, startér motorem sice otáčel, ale hrozně ztuha, ale Defík nic, opět odtahovka do servisu. Tak teď čekám, přemýšlím a vzpomínám na svoji starou 90 Tdi, tu jsem si opravil sám a tolik závad nemněla ani po jedenácti letech a 200000 km.

Co teď??????? :(

S pozdravem Berdan.

Napsal: 24 úno 2009 18:43
od brudr
:shock: :roll: :cry:

Napsal: 24 úno 2009 18:46
od Kakanec
:shock:

Napsal: 24 úno 2009 18:55
od Land Jirka
To je smutný, já to říkám furt.
Nejen u Land Rovera platí čím starší tím kvalitnější.
Dneska byl za mnou kamarád co dělá u Fordu a říkal, že je mu poslední roky s té kvality novejch aut cituji "na blití".
Všechno je dělaný jenom aby to vydrželo záruku a potom rychle koupit nový.
Prostě jsou to spotřebky na dva tři roky a............ sešrotovat.

Napsal: 24 úno 2009 19:09
od berdan
Ahoj, a co Ti ještě ten kamarád říkal o motorech Ford, já tam Ford motor mám 2,4, to co dávají do Tranzitů, to si všichni, co ho mají stěžují?

Napsal: 24 úno 2009 19:12
od PavelU
:shock: To nejsou moc dobré zprávy, člověk aby se bál s tím autem jezdit. Žeby "páteční" kus, nebo jsou na tom stejně i ostatní. :?:

Napsal: 24 úno 2009 19:17
od berdan
To s tím pátečním kusem už mi pár lidí řeklo. Jak jsou na tom ostatní nevím, ale rád bych se to dozvěděl.

Napsal: 24 úno 2009 19:26
od Hitman
jak to tak čtu , tak jsem rád že mam ten svuj traktor - 200 tdi všechno si spravím sám a žádý kontrolky na mě neblikaji 8) jinak s tou kvalitou je to asi u všech aut stejny auta jsou dneska vyráběna jako konzumní zboži a automobilka ani nechce aby auta byla nesmrtelná to by pak v servisech neměli co dělat , jak jsem tak pozoroval tak čím novější auta s modernějšíma blbinama už nejsou takový pracanti jako ty starší alespon tak to bylo u Scanie

Napsal: 25 úno 2009 09:07
od karel334
Ta poslední fáze závady když to samo vrčelo i při vypnutém klíčku a hulí to z výfuku znám velice dobře.Olej přez odvětrávací hadici protéká do sání tam se mísí se vzduchem a nekontrolovaně roztáčí motor do nekonečných otáček.Chcípne teprve po poklesu oleje v motoru prostě motor ho zežere.Stává se to když se hodně přelije hladina oleje v motoru.Když nelze motor zastavit klíčkem je třeba tam vrazit kvalt a přez spojku a brzdy motor zastavit.Pak nejde otočit motorem protože olej je nad pístama tak jako by tam byla voda.jednoduše se vyšrobují žhavky ručně protočí a už to potom zase jede.To samozřejmě neplatí asi u té nové defky.

Napsal: 25 úno 2009 09:30
od Rosi
Nakonec ten TD5 motor ještě není zas taková elektronická mrdka...
A to jsem se ho bál a to tak že velmi. Skoro si myslim, že je i lepši mit LR s najezdem 200tkm, protoze co se mělo pokazit už je několikrát vyměněný a auto je tak nějak víc ve stabilizovaným stavu :)

Napsal: 25 úno 2009 23:50
od jezbera ivan
Zial, takychto a podobnych pripadov s novym Defendrom "Pumou" su plne anglicke fora. Po ich zhliadnuti by som si ho zatial nekupoval a kto mysli, ze ano, nech si tie fora najprv trosku precita a chut ho isto prejde. Asi to treba nechat odstat, tak ako to bolo aj s D3kou.

Napsal: 27 úno 2009 01:19
od Defík
No to je teda zajimave cteni. :shock: Ja mam najeto kolem 20tis. a jedina zavada zarovka a kryt zadniho blikru a to diky prehlidnute hrusce. auto jezdi temer dene i s vlekem a tu a tam nejaky ten teren.

Napsal: 27 úno 2009 06:53
od jezbera ivan
Defík píše:No to je teda zajimave cteni. :shock: Ja mam najeto kolem 20tis. a jedina zavada zarovka a kryt zadniho blikru a to diky prehlidnute hrusce. auto jezdi temer dene i s vlekem a tu a tam nejaky ten teren.
Je dobre pocut, ze aj take vyrobili :D

Napsal: 27 úno 2009 07:38
od berdan
Tak to Vám tedy závidím, já to říci nemohu.

Napsal: 27 úno 2009 09:47
od Luboš M.
Je pravda že tady na foru moc nových Defendrů není ale nevěřím že se jedná opravdu o nekvalitní auto. Na motory 2.4 v Transitu je spíše chvála a dodávky lítají jako splašený. Možná se opravdu jedná o kusovku. Chce to vyjádření více majitelů těchto aut. Na druhou stranu mám známého ktarý měl na novém autě velmi mnoho problémů. Ve reálu se jednalo o blbosti, které řešíme každý denně. :?

Napsal: 27 úno 2009 11:31
od Gobey
jděte někam :)

snad už v dubnu budu referovat jak se s ním jezdí a nenechám si tu radost pokazit

H.

Napsal: 27 úno 2009 15:20
od berdan
Proč bych chodil někam, ja říkám jenom pravdu. Před chvílí mi volali ze servisu a je to na výměnu motoru, komplet zadřený. Po kolika kilometrech se zadřel starej Defík????? Tohle má 50 000 km. Já jako majitel bych ho měl spíš chválit a lecos zatajit, ne?