Zátím jsem objevil dvě řešení, jak napomoci chlazení převodovek. První nabízí Ex Tex, kdy je do předního nájezdového plechu inplementovánqa hadice, která se po rámu "přivede" k převodovce. Při jiídě je náporem, vzduch "foukán" touto hadicí na převodovky.
Druhé řešení, je výměna odélníkového víčka ze spodu redukční převodovky, za žebrované s "kapsou" na olej, kdy samozřejmě žebrování a v něm proudící vzduch odvádí teplo, čím dochází k chlazení. Domnívám se, že je vhodné, při použití tohoto víčka, zvětšit objem náplně cca o 0,5l z důvodu "kapsy" na chlazení, kde se olej shromažďuje

Na Def Td5 je převodovka R380- používám olej Texaco MTF94 a redukční př. LT230 - používám olej Castrol syntrax Univerzal 75W90
Máte někdo lepší řešení ?