Řeším pořád tu mojí cukatůru, která se po výměně čidla tlaku turba, podstatně změnila, k lepšímu. Jelikož by se mohlo jednat i o kombinaci několika problémů, z kterých by jeden mohl být "chudší směs" tady nedostatek nafty...
Po nekonečných konzultacích atd. bych chtěl vědět, kolik má Td5 palivových filtrů. Mají být prý DVA
Jeden za zadním pravým kolem, o něm vím a pravidelně ho měním. Ten je prý "hrubý a odkalovací" a pak by měl být druhý "jemný" někde u motoru
Já ho tedy zatím neobjevil...
Jestli to tak je, domnívám se, že by mohl být příčinou, protože se ještě nikdy neměnil
Co vy na to ?
palivové filtry Td5
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
palivové filtry Td5
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: palivové filtry Td5
Palivovej "filtr" je za regulátorem tlaku paliva v bloku motoru, je to takovej váleček z kovového pletiva s dírkama kolem 0,5mm, takže spíš na velmi hrubé nečistoty. Když jsem regulátor na D2 měnil, tak byl ten "filtr" splácnutej, tak jsem ho opatrně narovnal na dříku vrtáku a opláchnul WDčkem (to bylo to jediné čisté, co bylo po ruce. Je tam "těsněnej" takovým malým Okroužkem.
Myslím si, že něco takového bude u palivového čerpadla, jako sací filtr - hrubé sítko proti hrubým nečistotám, protože elektrocké čerpadlo v nádrži je dvojité - první nasává a tlačí do filtru a následně to jde do druhého stupně, který už dělá ten potřebný tlak do motoru.
Myslím si, že něco takového bude u palivového čerpadla, jako sací filtr - hrubé sítko proti hrubým nečistotám, protože elektrocké čerpadlo v nádrži je dvojité - první nasává a tlačí do filtru a následně to jde do druhého stupně, který už dělá ten potřebný tlak do motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo