palivové filtry Td5

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

palivové filtry Td5

#1 Příspěvek od MOPADŽI » 29 říj 2009 10:46

Řeším pořád tu mojí cukatůru, která se po výměně čidla tlaku turba, podstatně změnila, k lepšímu. Jelikož by se mohlo jednat i o kombinaci několika problémů, z kterých by jeden mohl být "chudší směs" tady nedostatek nafty...
Po nekonečných konzultacích atd. bych chtěl vědět, kolik má Td5 palivových filtrů. Mají být prý DVA :shock:
Jeden za zadním pravým kolem, o něm vím a pravidelně ho měním. Ten je prý "hrubý a odkalovací" a pak by měl být druhý "jemný" někde u motoru :?:
Já ho tedy zatím neobjevil...
Jestli to tak je, domnívám se, že by mohl být příčinou, protože se ještě nikdy neměnil :cry:
Co vy na to ?
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

MadTom
Příspěvky: 12728
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: palivové filtry Td5

#2 Příspěvek od MadTom » 29 říj 2009 11:07

Palivovej "filtr" je za regulátorem tlaku paliva v bloku motoru, je to takovej váleček z kovového pletiva s dírkama kolem 0,5mm, takže spíš na velmi hrubé nečistoty. Když jsem regulátor na D2 měnil, tak byl ten "filtr" splácnutej, tak jsem ho opatrně narovnal na dříku vrtáku a opláchnul WDčkem (to bylo to jediné čisté, co bylo po ruce. Je tam "těsněnej" takovým malým Okroužkem.
Myslím si, že něco takového bude u palivového čerpadla, jako sací filtr - hrubé sítko proti hrubým nečistotám, protože elektrocké čerpadlo v nádrži je dvojité - první nasává a tlačí do filtru a následně to jde do druhého stupně, který už dělá ten potřebný tlak do motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět