Problem ABS a TC

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Problem ABS a TC

#1 Příspěvek od DanoDEF » 16 bře 2007 19:23

Tak panove mam tu pre Vas a samozrejme aj pre seba jeden rebus. Podarilo sa mi zistit, ze ho sposobuje ABS resp TC.

Ked sa pohnem zaradim trebars do dvojky ozyva sa zvuk take bzucanie (akoby rychle spinanie relatka) spod kapoty....predpokladam, ze ho sposobuje ta masimka co sa jej nadava do ABS.

Nie je to v kazdej situacii najviac to pocut pri zatacani do lava.

Samozrejme, ze pisem o podmienkach na pevnom podklade asfalt kedy by TC nemalo reagovat resp asi ani nereaguje ( k pretacaniu kolies nedochadza ) nakolko kontrolka TC v tej dobe nesvieti ( v terene normalne svieti ked su na to podmienky ).

Ked vyberiem poistku ABS vtedy to nepocut.

Cakam na Vase prispevky.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Ken » 17 bře 2007 00:16

Mně se to ozývá, když prudce vyšlápnu brzdový pedál před rozjížděním :roll:
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od eliott » 17 bře 2007 02:47

Jo pánové, to jste si měli rozmyslet dřív, než jste si koupili přeelektizovanou sra.ku..., podobné systémy, co způsobují problémy vašeho vozu nemají v pořádném autě do terénu co dělat... Co na to ostatní??

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od erik » 17 bře 2007 07:42

eliott píše:Jo pánové, to jste si měli rozmyslet dřív, než jste si koupili přeelektizovanou sra.ku..., podobné systémy, co způsobují problémy vašeho vozu nemají v pořádném autě do terénu co dělat... Co na to ostatní??
Ma ridici jednotka odesla v terenu-vode uz dvakrat. Podle zakonu matematicke indukce logicky vyplyva, ze mas pravdu, eliotte
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#5 Příspěvek od DanoDEF » 17 bře 2007 08:26

eliott píše:Jo pánové, to jste si měli rozmyslet dřív, než jste si koupili přeelektizovanou sra.ku..., podobné systémy, co způsobují problémy vašeho vozu nemají v pořádném autě do terénu co dělat... Co na to ostatní??
... prisiel si na to sam alebo si to niekde pocul ??? :mrgreen:
... porad ako sa dalo v roku 2004 kupit nove Tdi ?...jednoducho nebolo na vyber.

... pre ostatnych co by chceli poradit. Nie je to problem ak chcemm tak to vypnem len ma jednoducho zaujima co to je lebo nerobilo to vzdy... :D ( Mam elektrotechnicke vzdelanie takze sa s elektrikou kamaratim )

... vyhody neelektronickeho auta nebudeme rozoberat su jasne.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Ken » 17 bře 2007 08:32

Jak se zmínil Dano, nebylo na výběr. Každopádně základ je a když odejde konponent, nahradí se jiným. Bude to sice stát nějakej peníz, ale pokud se jedná o srdcovou záležitost a ještě ti to pomůže od přílišných příspěvků státu, uděláš to s radostí. Jsem zvědav, jak bude šlapat ta diskárna s tím brazilským motorem, co mají u Mejznara na dílně.
Jinak s autem spokojenost, mám ho rok a nemusel jsem do něj hrábnout...pročež jsem si ho vlastně kupoval v tomhle stavu a žádném jiném.
Land Rover Defender 110 TD5

Potapěč

#7 Příspěvek od Potapěč » 17 bře 2007 09:31

S tvojí péčí se ale jistě brzo dočkáš a to zas budou těsně před, během a dloooouho po tasení šrajtofle lítat hromy a blesky. :wink: :lol: :lol: :lol: .

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Admin » 20 bře 2007 10:22

eliott píše:Jo pánové, to jste si měli rozmyslet dřív, než jste si koupili přeelektizovanou sra.ku..., podobné systémy, co způsobují problémy vašeho vozu nemají v pořádném autě do terénu co dělat... Co na to ostatní??
Bohužel lepší to nebude :? V budoucnu budou jednotky i v nástupcích Defendru přibývat jak houby po dešti, bohužel.
300TDi stěží koupíš i dneska v pěkném stavu.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#9 Příspěvek od DanoDEF » 07 čer 2007 16:14

...je to divne ale vymenou kinetaku uvedeny problem zmizol...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Stavros » 08 čer 2007 07:32

Tdi se da koupit nove, ale ne u nas. Bohuzel s tim souvisi i nutnost kupovat auto hotove, zaruka atd. To jsou veci ktery jsou treba pro me velmi dulezity.
Jinak ja problem v TC nevidm, spis naopak jsem s tim systemem spokojenej. Ja nemam DII na to, abych ji obden macel po okna v bahne, ale jevi se mi jako jedno z nejuniverzalnejsich aut. Pokud nekdo chce auto do brutus terenu, tak je stejne nejlespi koupit nejakou rozbusku za 150 tis. a nic neresit, viz . treba Patrol GR.

Odpovědět