problem s motorom td5

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#21 Příspěvek od eliott » 07 úno 2010 21:19

Motor je v pohodě, dělá mi to také. I Britpart pera jsou na různá zatížení, jsou asi nejčastěji používané.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
deff90
Příspěvky: 100
Registrován: 18 led 2010 21:25
tel.: 0915 888 686
auto: deffender 90 td5
Bydliště: Ružomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#22 Příspěvek od deff90 » 08 úno 2010 21:27

tak teda britpart
LR defender Td5 90 150k,2*SUPERWINCH Ep9,Hi-Lift EXTREME,HELLA,SAFARI,QT,OME-teraz IRONMAN,GARMIN,KAM

Uživatelský avatar
deff90
Příspěvky: 100
Registrován: 18 led 2010 21:25
tel.: 0915 888 686
auto: deffender 90 td5
Bydliště: Ružomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#23 Příspěvek od deff90 » 03 bře 2010 20:04

potreboval by som radu dnes som bol jazdit na defiku a prestal mi ist ! motor ide normalne do otacok ale do kopca auto ide max 30km a motor ide bez problemov 2000-3000ot bolo citit spojku moze to byt spojkov ze by zhorela? lebo mi to pripada ako keby ze vykon nejde do kolies osi su ok aj kardan.dik
LR defender Td5 90 150k,2*SUPERWINCH Ep9,Hi-Lift EXTREME,HELLA,SAFARI,QT,OME-teraz IRONMAN,GARMIN,KAM

Pavel C
Příspěvky: 188
Registrován: 14 srp 2007 14:08
Bydliště: teď už kósek od Brna

Re: problem s motorom td5

#24 Příspěvek od Pavel C » 04 bře 2010 09:40

deff90 píše:potreboval by som radu dnes som bol jazdit na defiku a prestal mi ist ! motor ide normalne do otacok ale do kopca auto ide max 30km a motor ide bez problemov 2000-3000ot bolo citit spojku moze to byt spojkov ze by zhorela? lebo mi to pripada ako keby ze vykon nejde do kolies osi su ok aj kardan.dik
Pokud např. při zařazené čtverce a rychlosti cca 70 km/hod náhle sešlápneš plyn a motor půjde rychle do otáček aniž by se rapidně zvýšila rychlost, pak jsou špatné lamely na spojce. P.
Discovery I, 300TDi, r.v.1997

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: problem s motorom td5

#25 Příspěvek od jezbera ivan » 05 bře 2010 08:36

S tym motorom to podla mna nie je ok, treba ist na dignostiku... atd.
Co sa tyka podvozku, OME je velmi tvrdy, UK podvozky su ovela pohodlnejsie, podla mna naj je kombinacia KONI tlmicov a pruzin od: http://www.extreme4x4ltd.co.uk/acatalog ... RINGS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Krizi to super a nepotrebujes konusy, pruzina nevyskakuje z lozka, lebo je dlha. Treba si pytat +2", zataz pohla toho, ako potrebujes.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Kakanec
Příspěvky: 106
Registrován: 18 úno 2009 19:22
auto: Def110
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#26 Příspěvek od Kakanec » 12 bře 2010 17:57

Já teď řeším problém s mizernym výkonem při malejch otáčkách...já vím, že to může bejt spoustu věcí a nejsem automechanik...tak se ptám, kde bych sehnal nejbližší diagnostiku a popř. za kolik...U Teplic na severu Čech. Díky
tel.: 606 635 139 - Přemek
http://def110.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: problem s motorom td5

#27 Příspěvek od Jenda » 12 bře 2010 18:40

To zacalo ted a nebo je to od zacatku?
Ja jen ze me to trapilo taky,byl to konektor na cidle tlaku vzduchu a samozrejme to resil i reemap ecu.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Kakanec
Příspěvky: 106
Registrován: 18 úno 2009 19:22
auto: Def110
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#28 Příspěvek od Kakanec » 13 bře 2010 16:23

Mám pocit, že se to horšilo postupně...při rozjezdu i do mešího kopce musím pomáhat spojkou víc než by se mělo...a při větších rychlostech-jako by se defík trochu dusil...nemá ten tah jako měl. Co tu diagnostiku..nevíte někdo?
tel.: 606 635 139 - Přemek
http://def110.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#29 Příspěvek od eliott » 13 bře 2010 16:36

TEORETICKY se budu motat příští pátek okolo Velvar, tak bych ji mohl vzít ssebou a ty bys mi přijel někam naproti. Co kabelový svazek, není v něm ropovod :mrgreen: ?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Kakanec
Příspěvky: 106
Registrován: 18 úno 2009 19:22
auto: Def110
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#30 Příspěvek od Kakanec » 13 bře 2010 16:42

To bych byl moc rád, kdyby to vyšlo....mohl bych ti zavolat třeba ve středu a domluvit se podrobněji? A na ten svazek ještě mrknu :wink:
tel.: 606 635 139 - Přemek
http://def110.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#31 Příspěvek od eliott » 13 bře 2010 19:32

OK :call
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
JiriN
Příspěvky: 29
Registrován: 11 lis 2008 17:35
tel.: 603 111 392
auto: D 110 td5
Bydliště: Jizerské Hory
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#32 Příspěvek od JiriN » 14 bře 2010 15:35

Kakanec píše:Mám pocit, že se to horšilo postupně...při rozjezdu i do mešího kopce musím pomáhat spojkou víc než by se mělo...a při větších rychlostech-jako by se defík trochu dusil...nemá ten tah jako měl. Co tu diagnostiku..nevíte někdo?
To podle mě popisuješ olej v konektoru kabelového svazku na řídící jednotce. To jsem řešil loni, nejdřív se mi zdálo, že chvílema jedu jen na 4 válce.

Odpoj kabel u jednotky (červený konektor) a sundej z něj bílý kryt. Jak bude na spodní straně krytu jen kapka oleje je to jasný, - vyměnit svazek. Jestli se nepletu stálo to asi 1500,- (Auto Jase Nová Paka) a výměna byla za hoďku.
Provizorně ten konektor utři, vem to třeba i benzínem. Na chvíli to pomůže. Tak na pár kilometrů....

Jo, a diagnostika psala, že nejde vstřik na 3. válci, ale byla to pitomost, což se ukázalo po výměně kabelu.


Jiří
Defender 110 td5 2003
Disco I 300tdi 1994

MadTom
Příspěvky: 14939
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: problem s motorom td5

#33 Příspěvek od MadTom » 14 bře 2010 16:18

Pitomost to být nemusela - jak už jsem psal, ty konektory co jsou na vlastních vstřikovačích jsou docela malé, a jakmile se časem "unaví" mohou začít špatně kontaktovat. Olej v konektoru řídící jednotky je jenom doprovodný efekt. Mě stačilo pouze přihout kontakty konektorů co se nasazují na vstrikovače a auto jede líp než předtím a to to v řídící jednotce psalo, že jeden ze vstřikovačů vykazuje rozpojený obvod. Nevýhoda je, že se kvůli tomu musí sundat víko ventilů.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DEFIKPV
Příspěvky: 124
Registrován: 11 zář 2009 10:51
tel.: 774815245
auto: jasný že Defík
Bydliště: Prostějov...někdy Kralice n/H
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#34 Příspěvek od DEFIKPV » 14 bře 2010 17:00

MadTom píše:Pitomost to být nemusela - jak už jsem psal, ty konektory co jsou na vlastních vstřikovačích jsou docela malé, ............................
No já měl taky problém (či ještě mám) Olej v Konektoru v řídící jednotce, jeden nadšenec LR z Mostkovic mi poradil ať každý drátek co vede do konektoru k řídící jednotce odizoluji a propájím cínem.... udělal jsem to tak a SUPER, KRÁSA... vše funguje, díky mu :Sorry: celej svazek kupovat ... a nějak ho tam navést, nebo rozšmikat všechny káblíky se mi zdá poněkud "drahé" ... jen to odizolovat propájet a zaizolovat... to byla práce asi tak na hodinku a pak už stačilo 3x vyčistit ten konektor (zbytkový olej) a od té doby v pohodě.....

no jinak... já mám ještě špatnej konektor co jde ke vstřikům, ale zatím vše funguje, protože to kontroluji a čistím, já měl totiž taky problém že jsem občas jel na 4 válce což mělo za následek úbytek výkonu, a já s tím ani nechtěl moc jezdit..... :(

:mrgreen:
již prodaný do města Aš :-( - LR Defender TD5 110 r.v. 2000 jako pracovní auto :)(menší opravy, stále to jde :) )

Uživatelský avatar
JiriN
Příspěvky: 29
Registrován: 11 lis 2008 17:35
tel.: 603 111 392
auto: D 110 td5
Bydliště: Jizerské Hory
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#35 Příspěvek od JiriN » 15 bře 2010 11:42

Tak jsem měl asi kliku, po výměně kabelu ukazuje diag. vše OK.
Mimo výměny jsem jiné opatření nedělal a po 50 tis. km zatím bez problému.

Jiří
Defender 110 td5 2003
Disco I 300tdi 1994

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6484
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: problem s motorom td5

#36 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 28 kvě 2010 23:52

Mam olej v cervenem konektoru u ridici jednotky.

Jeste se jednou zeptam, neni mi uplne jasne co znamena odizolovat, propajet a zase zaizolovat. Teda mozna by mi napovedelo, kdybych vedel, odkud se tam ten olej vubec bere(?). Sakne tam primo po tech kablikach od motoru? Cim byste radili to cistit a odmastovat, benzinem? nebo nejaky lepsi tip? Dekuji za radu.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 14939
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: problem s motorom td5

#37 Příspěvek od MadTom » 29 kvě 2010 07:16

Ano, ten olej vzlíná kabel přímo z motoru - ten kabel vede od řídící jednotky ke vstřikovačům, co jsou umístěné v hlavě motoru.
Zbytek už tady byl popsán, zkus hledat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6484
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: problem s motorom td5

#38 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 31 kvě 2010 15:25

MadTom píše:Ano, ten olej vzlíná kabel přímo z motoru - ten kabel vede od řídící jednotky ke vstřikovačům, co jsou umístěné v hlavě motoru.
Zbytek už tady byl popsán, zkus hledat.
Diky, cele jsem to precetl jen se radsi ptam jestli jsem to pochopil dobre, jeste jednou diky za kopnuti:-) (Chytremu napovez hloupeho kopni.)
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6484
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: problem s motorom td5

#39 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 16 črc 2010 20:55

Diky za zde uvadene rady, tak jsem se vydal popsanou cestou: u jase nova paka jsem zakoupil ten kabilek od vstriku (1800 i s dobirkou), sundal viko ventilu vymenil kabilek, lehce vytrel konektor u ridici jednotky a Defik chyta na tuknuti. Puvodni neduhy byly dlouhe startovani, treba i minutu toceni, pote beh na par valcu, atd, taky olej v konektoru u jednotky. Tak doufam, ze jsem si pomohl. Pocitam, ze jeste parkrat vytru konektor u jednotky a bude pokoj.

Tim se dostavam k dalsimu dotazu, nevim kam ho jinak zaradit, jestli je k necemu ten plastovej dekl pres viko ventilu, jak je na nem ten napis TD5 a plastovej poklop k vicku oleje. Napadlo mne, ze ho zahodim. Je tam kvuli hluku? nebo treba bahnu, aby se nenapekalo na viko? Vozite ho tam, nebo ho mate hozenej nekde v garazi? Diky za tipy.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Kakanec
Příspěvky: 106
Registrován: 18 úno 2009 19:22
auto: Def110
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s motorom td5

#40 Příspěvek od Kakanec » 16 črc 2010 23:48

Můj názor: hluk a teplota...tolik se ti nebude vypejkat lak na kapotě. :wink:
tel.: 606 635 139 - Přemek
http://def110.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět