problem s motorom td5
Re: problem s motorom td5
ten kryt je len akusticky, takze iba tlmi hluk a vibracie.
Ak ti to ale nevadi, tak by teoreticky nemal byt problem jazdit bez neho. Do terenu by som si ho vsak asi nahodil, predsa len zakryva cast motoru => menej zoskrabavania blata
Ak ti to ale nevadi, tak by teoreticky nemal byt problem jazdit bez neho. Do terenu by som si ho vsak asi nahodil, predsa len zakryva cast motoru => menej zoskrabavania blata
Re: problem s motorom td5
Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Re: problem s motorom td5
Otevřeš kapotu, sundáš vlevo kryt baterky - řídící jednotka je ta "stříbrná krabička" přišroubovaná nastojato vedle panenky (hever).horsik píše:Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Vedou do ní dva svazky - jeden s červeným a druhý s černým konektorem.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: problem s motorom td5
Benjamin píše:Otevřeš kapotu, sundáš vlevo kryt baterky - řídící jednotka je ta "stříbrná krabička" přišroubovaná nastojato vedle panenky (hever).horsik píše:Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Vedou do ní dva svazky - jeden s červeným a druhý s černým konektorem.
no, tento popis sa týka Discovery... pokiaľ sa pýta na Defender, bude to v skrinke pod pravou prednou sedačkou...
foto tu: http://www.paddockspares.com/blog/puddl ... r-go-limp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: problem s motorom td5
Díky!Dá se sedačka jednoduše odsunout, abych se k tomu dostal, nebo se musí odšroubovat pojezdy?
Re: problem s motorom td5
horsik píše:Díky!Dá se sedačka jednoduše odsunout, abych se k tomu dostal, nebo se musí odšroubovat pojezdy?
Chytni sedák vpředu a trhem nahoru ho vycvakneš, potom je plechový víko zajištěný přezkou.
No a seš tam, prostě to samý jako na druhý straně co je baterka.
Už radši na nic...
Re: problem s motorom td5
Ahoj, taky mám olej v konektoru......Chtěl bych se znovu septat, co to znemená procínovat? Popíšete mi, prosím, postup? Díky !
Re: problem s motorom td5
Musíš si koupit novej kabelovej svazek ke střikům v hlavě motoru. No a potom ty
jednotlivý dráty prolejt cínem.
jednotlivý dráty prolejt cínem.
Už radši na nic...
Re: problem s motorom td5
Takže třeba 1 cm izolace oholit, v místě udělat cínovou kuličku a zase páskou zaizolovat? Chápu to správně? Díky !
Re: problem s motorom td5
... prestuduj forum najdes o tom temu.horsik píše:Takže třeba 1 cm izolace oholit, v místě udělat cínovou kuličku a zase páskou zaizolovat? Chápu to správně? Díky !
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: problem s motorom td5
Já už to prolez, vím, že na tenhle způsob opravy jsi přišel ty a je to super. Ale nenašel jsem nikde pracovní postup. Nerad bych novej svazek nejak zničil. Píše se tu prosínovat, prolejt cínem apod. Ale co to znamená? Nejsem elektrikář.
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: problem s motorom td5
Mám pocit, že aspirujuješ na funkci novýho tragéda na tomto fóru
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka...
1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát ) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka...
1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát ) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: problem s motorom td5
... pozor nemylit si prepajkovane kable par cm pred konektorom do ECU s kabelovym zväzkom v hlave. Ja mam prepajkovane pred ECU.Rosi píše: 2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: problem s motorom td5
Já jsem spolu s tekoucím těsněnním pod víkem ventilů vyměnil dva O kroužky co těsní konektor kabelu ke vstřikům v hlavě a vypadá to, že to pomohlo. Origiál kroužky (modrá barva asi nějaký silikon) už byly docela slušně splácnuté.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: problem s motorom td5
Tak to je odpověď! Supr. Proč tragéda? Můj dotaz zněl tragicky? Jinak Forum jsem přečet už celý a opravovat musím, protože bydlím na konci světa a Mám na krku ženu a dvě děti. Když nebudu opravovat ( a předcházet závadám ) budu chodit pěšky, nebo jezdit na kole ( a na to zase nemám fyzičku )Rosi píše:Mám pocit, že aspirujuješ na funkci novýho tragéda na tomto fóru
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka...
1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát ) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty