problem s motorom td5

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
raven.99
Příspěvky: 220
Registrován: 09 dub 2010 09:12
auto: Discovery 2
Bydliště: Malacky, SR

Re: problem s motorom td5

#41 Příspěvek od raven.99 » 22 črc 2010 10:55

ten kryt je len akusticky, takze iba tlmi hluk a vibracie.
Ak ti to ale nevadi, tak by teoreticky nemal byt problem jazdit bez neho. Do terenu by som si ho vsak asi nahodil, predsa len zakryva cast motoru => menej zoskrabavania blata :lol:

horsik
Příspěvky: 1151
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: problem s motorom td5

#42 Příspěvek od horsik » 25 črc 2012 15:23

Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: problem s motorom td5

#43 Příspěvek od Benjamin » 25 črc 2012 16:41

horsik píše:Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Otevřeš kapotu, sundáš vlevo kryt baterky - řídící jednotka je ta "stříbrná krabička" přišroubovaná nastojato vedle panenky (hever).
Vedou do ní dva svazky - jeden s červeným a druhý s černým konektorem.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
lopik
Příspěvky: 235
Registrován: 21 úno 2011 21:08
auto: Defender 110-300Tdi
Bydliště: Martin, SK

Re: problem s motorom td5

#44 Příspěvek od lopik » 25 črc 2012 17:07

Benjamin píše:
horsik píše:Lidi, kte je v TD5 ta řídící jednotka? Nemáte někdo fotku? Dík
Otevřeš kapotu, sundáš vlevo kryt baterky - řídící jednotka je ta "stříbrná krabička" přišroubovaná nastojato vedle panenky (hever).
Vedou do ní dva svazky - jeden s červeným a druhý s černým konektorem.

no, tento popis sa týka Discovery... pokiaľ sa pýta na Defender, bude to v skrinke pod pravou prednou sedačkou...

foto tu: http://www.paddockspares.com/blog/puddl ... r-go-limp/" onclick="window.open(this.href);return false;

horsik
Příspěvky: 1151
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: problem s motorom td5

#45 Příspěvek od horsik » 25 črc 2012 19:43

Díky!Dá se sedačka jednoduše odsunout, abych se k tomu dostal, nebo se musí odšroubovat pojezdy?

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: problem s motorom td5

#46 Příspěvek od SJ410 » 25 črc 2012 20:14

horsik píše:Díky!Dá se sedačka jednoduše odsunout, abych se k tomu dostal, nebo se musí odšroubovat pojezdy?

Chytni sedák vpředu a trhem nahoru ho vycvakneš, potom je plechový víko zajištěný přezkou.
No a seš tam, prostě to samý jako na druhý straně co je baterka.
Už radši na nic...

horsik
Příspěvky: 1151
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: problem s motorom td5

#47 Příspěvek od horsik » 26 črc 2012 17:31

Díky!

horsik
Příspěvky: 1151
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: problem s motorom td5

#48 Příspěvek od horsik » 12 srp 2012 08:38

Ahoj, taky mám olej v konektoru......Chtěl bych se znovu septat, co to znemená procínovat? Popíšete mi, prosím, postup? Díky !

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: problem s motorom td5

#49 Příspěvek od SJ410 » 12 srp 2012 09:40

Musíš si koupit novej kabelovej svazek ke střikům v hlavě motoru. No a potom ty
jednotlivý dráty prolejt cínem.
Už radši na nic...

horsik
Příspěvky: 1151
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: problem s motorom td5

#50 Příspěvek od horsik » 12 srp 2012 12:03

Takže třeba 1 cm izolace oholit, v místě udělat cínovou kuličku a zase páskou zaizolovat? Chápu to správně? Díky !

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: problem s motorom td5

#51 Příspěvek od DanoDEF » 12 srp 2012 12:06

horsik píše:Takže třeba 1 cm izolace oholit, v místě udělat cínovou kuličku a zase páskou zaizolovat? Chápu to správně? Díky !
... prestuduj forum najdes o tom temu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

horsik
Příspěvky: 1151
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: problem s motorom td5

#52 Příspěvek od horsik » 12 srp 2012 12:18

Já už to prolez, vím, že na tenhle způsob opravy jsi přišel ty a je to super. Ale nenašel jsem nikde pracovní postup. Nerad bych novej svazek nejak zničil. Píše se tu prosínovat, prolejt cínem apod. Ale co to znamená? Nejsem elektrikář. :Sorry:

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: problem s motorom td5

#53 Příspěvek od Rosi » 13 srp 2012 14:33

Mám pocit, že aspirujuješ na funkci novýho tragéda na tomto fóru :mrgreen:
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka... :)

1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát :)) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty :wink:
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: problem s motorom td5

#54 Příspěvek od DanoDEF » 13 srp 2012 20:44

Rosi píše: 2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení.
... pozor nemylit si prepajkovane kable par cm pred konektorom do ECU s kabelovym zväzkom v hlave. Ja mam prepajkovane pred ECU. :mrgreen:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 14948
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: problem s motorom td5

#55 Příspěvek od MadTom » 13 srp 2012 22:53

Já jsem spolu s tekoucím těsněnním pod víkem ventilů vyměnil dva O kroužky co těsní konektor kabelu ke vstřikům v hlavě a vypadá to, že to pomohlo. Origiál kroužky (modrá barva asi nějaký silikon) už byly docela slušně splácnuté.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

horsik
Příspěvky: 1151
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: problem s motorom td5

#56 Příspěvek od horsik » 14 srp 2012 12:06

Rosi píše:Mám pocit, že aspirujuješ na funkci novýho tragéda na tomto fóru :mrgreen:
Každopádně protože "jsem elektrikář", poradím ti a radši víc ze široka... :)

1. Pokud chceš ušetřit peníze, nehysterči, v klidu strav nějaký čas pročítáním této studnice moudrosti a hlavně hned všechno neopravuj, nebo špatně skončíš.
2. Pokud máš nový kabelový svazek, není nutný jej propájet alá Danodef řešení. Vydrží docela dlouho "nepropustný" i bez pájení. Olejem je nacucaná celá kabeláž, takže ti ještě stejně nějakou dobu vzlínat do jednotky bude.
3. Chceš-li pájet, musíš prostě odizolovat skutečně každý vodič (čti drát :)) a po délce cca 1 cm jej proletovat a následně zaizolovat, jednotlivě a i jako celek. Dál není od věci ještě zaplácat konektor silikonem - pokud možno z druhé strany než jsou kontakty :wink:
Tak to je odpověď! Supr. Proč tragéda? Můj dotaz zněl tragicky? Jinak Forum jsem přečet už celý a opravovat musím, protože bydlím na konci světa a Mám na krku ženu a dvě děti. Když nebudu opravovat ( a předcházet závadám ) budu chodit pěšky, nebo jezdit na kole ( a na to zase nemám fyzičku ) :chuckle

Odpovědět