Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

Zde může každý napsat nabídku služeb a zároveň se k této nabídce může někdo jiný vyjádřit.

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
GREENMOTOR
Příspěvky: 5
Registrován: 22 čer 2018 09:24

Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#1 Příspěvek od GREENMOTOR » 22 čer 2018 09:52

Greenmotor-Slovakia je výhradným zástupcom spoločnosti Greenmotor-France, výrobca strojov na vodíkové čistenie (dekarbonizácia) motorov.

Naše zariadenia, bez veľkého a náročného zásahu, čistí vnútorné časti motora, obnoví jeho účinnosť a predlžuje životnosť drahých súčiastok a zároveň slúži aj ako preventívka u lekára. Samozrejme aj podstatne znižuje emisie, čo je, z hľadiska ekológie a predpisov, veľmi dôležite. Sme presvedčení, že zariadenie na vodíkovú dekarbonizáciu motorov by nemalo chýbať v žiadnom profesionálnom autoservise.

Naše zariadenia sú vyrobené z kvalitného nerezu INOX 316L nielen zvonku ale aj vnútri, kde prebieha elektrolýza, čo je veľmi dôležite na zabezpečenie maximálnej odolnosti. Zariadenie je vyrobene 100% vo Francúzsku.

Dnes, naše zariadenia v ČR a SR sú unikátne a s nimi autoservisy dokážu osloviť svojich aj nových zákazníkov s unikátnym spôsobom, bez ďalších nákladov pre vaše autoservisy (žiadna chémia ani demontáž).

V prípade záujmu autoservisu, vždy prezentujeme naše zariadenie priamo v servise a vyčistime auto, vybrane a odskúšané vedúcim autoservisu. Tým pádom servis má možnosť preveriť diely a kontrolovať emisné hodnoty pred a po dekarbonizácii.

https://www.facebook.com/GreenmotorSlovakia/

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#2 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 22 čer 2018 10:45

Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#3 Příspěvek od Wiki » 22 čer 2018 11:55

:grin:

GREENMOTOR
Příspěvky: 5
Registrován: 22 čer 2018 09:24

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#4 Příspěvek od GREENMOTOR » 22 čer 2018 13:41

No s tou vodou, by som to nespravil.

V nasom pripade ide o to, ze vodik, plyn, pustite de sani a obohati spalovanie a zvysuje teplotu, co vytvara "pyrolyzu" , co je pulverizacia, rozprasovanie nanosy v celom systeme. Fyzicky mozete vidiet ako tie nanosy vychadzaju z vyfuku (cierny dym, prach nie kusy ani voda). Nieje to zazrak, ale vyuzivame vlastnosti HHO (vodik) na obohatenie zmesi a vyrazne zlepsenie spalovanie.

GREENMOTOR
Příspěvky: 5
Registrován: 22 čer 2018 09:24

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#5 Příspěvek od GREENMOTOR » 22 čer 2018 13:50

Zdravim Wiki, voda a vodik je rozdiel. My nepredavame stroj, ktory pusta vodu, ale vodik (plyn). V pripade zaujmu mozem poslat viac info.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#6 Příspěvek od VencaZE » 22 čer 2018 14:31

Špatná cílová skupina :lol: - na rádoby "ekologii" tady nikdo moc nevěří a na předpisy taky skoro vůbec :grin: . A ksychtoknihu tady taky ne všichni provozují.
Kolem HHO toho bylo napsáno hodně i lidmi kteří opravdu rozumí tomu co se v motoru děje a obvykle závěr zní- koroze vnitřních částí motoru a další jevy.
Podle mě si každý motor vytvoří nějaké svoje mikroklima a pokud pracuje normálně tak není důvod do toho zasahovat. Pokud normálně nepracuje, žádný "vodík" to nevyřeší.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

GREENMOTOR
Příspěvky: 5
Registrován: 22 čer 2018 09:24

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#7 Příspěvek od GREENMOTOR » 22 čer 2018 14:55

Zdravim, samozrejme je to Vas nazor. Ale ja nepisem, ze robime zazraky, ale hovorim, ze s pomocou vodika obohatime spalovanie na tolko, ze vytvorime taku teplotu, ktora jednoznacne vycisti, oprasi nanosy z roznych casti motora (vstrekovace, komora, turbo, ...) (vysoka teplota versus karbon - hadam nemusim to vysvetlit). Motor moze mat hocijaku svoju mikroklimu, ale ked vycistite spominane diely, jednoznacne sa zlepsi spalovanie a chod motora. Samozrejme, skeptikov mame tu velmi vela, ale zariadenia na vodikovu dekarbonizaciu funguju v servisoch na zapade a zakaznici su spokojni.
Tu som dal len informacie o tom, ze uz je to v predaji v SR a ČR. Zariadenie nepusta do auta ziadnu chemiu a servisak nemusi odmontovat suciastky, len obohati zmes a vzdy funguje a nemoze nic pokazit.

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1860
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#8 Příspěvek od jbizik » 22 čer 2018 15:02

Ja by som rad videl priamo namerane emisie na aute pred touto metodou a namerane emisie po nej. Najlepsie video na ktorom bude ukazany cely proces priamo od Vas aj s nameranymi hodnotami.
Podla mna je to dost zaujimave a v dobe kedy sa "mega" sprisnuju emisne kontroly na STK tak aj celkom na mieste. Sam som mal problemy z emisiami...a nepomohlo ani vymena pol motora.....tiez su tu vlakna zalozene o problemoch s emisiami pri benzinovych motoroch a bez vyriesenia alebo vysledkov. :cool :Pohoda:
Videl som nieco podobne vo Wheeler-dealers ( anglicka relacia na Discavery Chanel) ako to robili na Jaguarovi a ukazali ako to pomohlo s emisiami aj priamo s nameranými hodnotami
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#9 Příspěvek od Wiki » 22 čer 2018 16:25

GREENMOTOR píše: 22 čer 2018 13:50 Zdravim Wiki, voda a vodik je rozdiel. My nepredavame stroj, ktory pusta vodu, ale vodik (plyn). V pripade zaujmu mozem poslat viac info.
já taky zdravit , no a kolko je tedy cena ?

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#10 Příspěvek od kupec18 » 22 čer 2018 20:47

Bože to je zas absolutní sračka :Ja blb: :Ja blb: . Kam to kurva asi ty karbony odnese, do turba které to zamrdá, do katalyzátoru který to ucpe a do DPF.

Navíc na fungujícím motoru to není absolutně potřeba a pokud už ano kvůli EGR tak to prostě rozdělám a vyčistím.

Zvýšení teplot----To jako na volnoběh nebo nějaky zvýšený volnoběh to bude mít třeba 1000C--to asi těžko. Takže to bude muset jet v loadu, a co udělá jednotka s měřením teploty,,Stáhne dávku nebo lambdu nebo hodí nouzi prostě Vás nepustí přes limitu. A pokud by pustila, tak je to super kvůli čištění za 2t si odjebat Turbo za 20t a nechat prasknout svody.

Omlouvám se zas svůj výlev ale tihle šarlatáni už mě fakt serou.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#11 Příspěvek od VencaZE » 23 čer 2018 14:55

Udělej si kafe a přečti si něco pro zasmání. Vzdycky když vidím tyhle srandovní reklamy na vodík tak mi to nedá nevzpomenout na d-fense :grin: .
http://dfens-cz.com/uspora-paliva-nov-style/
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#12 Příspěvek od MadTom » 23 čer 2018 15:19

Tak jsem si přečetl zajímavé informace a ještě zajímavější reakce na ně, a mám pár dotazů.
1. zaznělo, že se do motoru nepouští žádná chemie. A ten vodík co se pouští do sání je co? To není chemická věc, tedy chemická látka? Mě na škole o vodíku učili v chemii. Jak to teda je s tím - bez chemie?
2. zaznělo, že se přidáním vodíku zvýší spalovací teplota, a že tím dojde k odstranění nánosů karbonu. Když budu uvažovat běžné motory - benzínový nepřeplňovaný s katalyzátorem a naftový přeplňovaný, tak by mě zajímalo, co se stane s karbonem ze vstřikovačů, spalovacího prostoru a ventilů. Jestli se rozloží na tak malé částečky (kouř), které nijak neovlivní katalyzátor a turbo, nebo se prostě nános spálí a odloupe a jeho kousky turbem proletí jako kdyby to byla pískováčka a v katalyzátoru se buďto zarazí a ucpou ho, nebo "opískují" jeho keramickou vložku?
3. kolik vodíku se do motoru přidává a jak dlouho?
4. tento proces se provádí na stojícím autě s motorem na volnoběh, nebo se u toho motor "vytáčí"?
5. jaká je záruka pro případ poškození motoru při této proceduře.

Odpovědi třeba napoví, kam tuto technologii zařadit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#13 Příspěvek od Wiki » 23 čer 2018 16:56

pokud je motor OK tak toha karbona tam opraudu moc není, no a když je tak je tam něco špatný, karbon = polospáleney volej -tak opravit, / písní kroužky atak.. /

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#14 Příspěvek od kupec18 » 24 čer 2018 11:02

Tome dobrý dotaz, to jsem zapomněl, protože když to bude nepřímo vstřik tak ten vodík určitě udělá těch 1000C i v sání aby to vstřiky odkarbonizovalo.

Prostě to někdo smažte, nebo za ty bludy nakonec někdo utratí prachy místo toho aby o 3tkm dříve vyměnil olej.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#15 Příspěvek od MadTom » 24 čer 2018 11:39

Mě by to odpovědi ale vážně zajímaly. Nikoho jsem nechtěl odradit nebo kazit obchod. Prostě si myslím, že by to nabízející měl kvalifikovaně vysvětlit. Z takového vysvětlení možná vzniknou i další dotazy.
Zatím mě napadlo, proč nepoužívají vodík z tlakové láhve, ale snaží se ho vyrábět sami? Vzhledem ke zmíněnému druhu použité nerezi v jejich zařízení, to asi nebude úplně jednoduché, aby výsledkem byl čistý vodík. Bez chemických přísad.
A praktická otázka - kolik to zařízení potřebuje elektřiny na napájení při vlastním čištění, jestli na to bude stačit obyčejná zásuvka, nebo je potřeba 3 fázový přívod.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

GREENMOTOR
Příspěvky: 5
Registrován: 22 čer 2018 09:24

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#16 Příspěvek od GREENMOTOR » 06 zář 2018 11:55

Pre odpoved na Vase otazky, prosim navstivte nasu stranku: https://www.facebook.com/GreenmotorSlovakia/ . Webova stranka je vo vystavbe.

Pani, toto nieje sarlatanstvo, to je najlepsi sposob prevencii. Pod vplyvom kvalitneho spalovania HHO, karbon sa zlikviduje v plynnej forme (ziadne kusky karbonu) - Pyrolyza. Ked som napisal, ze nepustame chemiu, smozrejme, vodik vznika chemickou reakciou, ale chcel som povedat ze pustame plyn (vodik a kyslik), co je prirodzenejsie pre motor (jedine co sa zmeni pre motor je len lepsie spalovanie a vyssie teploty, ktore nemaju ako poskodit motor). Nase zariadnia ale aj ine konkurencne uspene funguju v velkom mnozstve autoservisov, uz aj v SR a v CR (samozrejme v mensiom pocte, kedze sme tu mlada firma), bez ziadnej reklamacii. Respektujeme kazdy kultivovany nazor a radi odpovieme na vase otazky. Pracujeme poctivo, ponukame zariadenie, ktore pomoze autoservisom mat novu efektivnu sluzbu a co podstatne pomoze motoristom predlzit zivotnost drahych suciastok. Opakujem, najefektivnejsie bude ked sa to bude robit pravidelne ako prevencia (napr. pred kazdou vymenou oleja). Na nasej stranke mame cislo telefonu a mailovu adresu a naozaj rad odpoviem na vase otazky. Neponukal by som taketo zariadenia, keby som nevedel a nevidel, ze to funguje a pomaha, samozrejme cakali sme aj negativne reakcie, ale aj za take reakcie sme vdacni, nas totiz posuvaju dopredu, co sa tyka argumentacie a jednania s potencialnymi zakaznikmi.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#17 Příspěvek od Acon » 22 srp 2019 06:55

V podstate je to to isté ako keď idem 4h 140 po diaľnici. Ak prší a nasáva vlhký vzduch, je na 100% to isté.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vodíková dekarbonizácia motorov - GREENMOTOR

#18 Příspěvek od Acon » 22 srp 2019 06:59

MadTom píše: 23 čer 2018 15:19 Tak jsem si přečetl zajímavé informace a ještě zajímavější reakce na ně, a mám pár dotazů.
1. zaznělo, že se do motoru nepouští žádná chemie. A ten vodík co se pouští do sání je co? To není chemická věc, tedy chemická látka? Mě na škole o vodíku učili v chemii. Jak to teda je s tím - bez chemie?
To nie je chémia. Je to len H z H2O. Skrátka v momente ako zhorí sa zlúči s kyslíkom a zasa je z toho H2O. Čistiaci účinok? Dtto ako som písal vyššie
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět