Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#761 Příspěvek od marianh » 21 úno 2020 13:43

Pekna cena, obzvlast ked to je s fakturou.
To by sa clovek hned menej bal kedy to pride keby to bola cena "pre vsetkych".

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#762 Příspěvek od pojir » 21 úno 2020 14:35

Vsivak píše: 21 úno 2020 09:05 Pokud se stane že motor se zničí tím že třeba praskne klika, spadne ventil atd tak to jde za LR s tím že přístaviš celé auto a oni vymění motor na záruku a platí i práci Pokud třeba propalis píst s tím že protekl vstřik tak máš smolika.
Ja teda z tohohle chapu, ze na vstriky (a problemy jimi zpusobene) zaruka neni, protoze ty nejsou soucasti. A nejsou soucasti, protoze je to jen polomotor...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Vsivak
Příspěvky: 27
Registrován: 09 úno 2020 14:51
tel.: 606030358
auto: Discovery 4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#763 Příspěvek od Vsivak » 21 úno 2020 14:47

Ty vstriky byl příklad :grin: Už jsem psal že ten motor přijde spodek,makovice, víka, rozvody.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#764 Příspěvek od eliott » 21 úno 2020 15:45

Ten motor umí zabít i regenerace DPF.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#765 Příspěvek od Michal21 » 21 úno 2020 19:09

To jsou pekny kecy tohle. Nikdy nedokazes zes to dobre namontoval ani kdyby ti to delal panbuh. Pri eventualnim problemu by to byl spor nejmene na 5 let se soubojem znaleckych posudku.

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#766 Příspěvek od kaligula » 21 úno 2020 19:38

Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#767 Příspěvek od Vladicek » 21 úno 2020 20:23

kaligula píše: 21 úno 2020 19:38 Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#768 Příspěvek od Maxsel » 21 úno 2020 20:30

Když už se tu ta debata tak pěkně rozvinula, nemáte někdo novou zkušenost s výměnou motoru na záruku? Prý auta s T/SDV6 v rámci záruky budou kompletně přestavovat na motory Ingenium. Je to pravda?
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#769 Příspěvek od MadTom » 21 úno 2020 21:08

To jako že ti v záruce umře motor a oni ti tam výměnou dají nějaký úplně jiný? Tedy úplně jiný motor, než s jakým jsi si auto vybral a koupil? To ten motor musí být po všech stránkách lepší - výkon, spotřeba, emise, životnost, náklady na provoz. Jinak si nedovedu moc představit, jak by to zákazníkovi zdůvodnili, že mu na autě míst opravy udělali přestavbu. :shock:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#770 Příspěvek od Kokesek » 21 úno 2020 21:21

Hlavne ingenium je taky pekny srac. Uz je pata generace-inovace. Vyvazovaky, turba, rozvody stejne poruchove jako tdv6


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

majer1
Příspěvky: 530
Registrován: 15 lis 2017 06:34
auto: Land cruiser 120

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#771 Příspěvek od majer1 » 21 úno 2020 21:22

kaligula píše: 21 úno 2020 19:38 Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
Njn někdo si koupí auto co má 340 na hrbu za 300 a kdo ví kolik to ještě sežere 😄

Jak to má kola nebo kozy, stojí to peníze
Land Cruiser 120 D4D

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#772 Příspěvek od Badus » 21 úno 2020 21:24

A pomalu se dostaneme k tomu, ze jsou vsechny novy motory srace...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#773 Příspěvek od Rennie » 21 úno 2020 21:33

Doufám že tyhle starosti s benzínem mít nebudu
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#774 Příspěvek od Maxsel » 21 úno 2020 21:40

MadTom píše: 21 úno 2020 21:08 To jako že ti v záruce umře motor a oni ti tam výměnou dají nějaký úplně jiný? Tedy úplně jiný motor, než s jakým jsi si auto vybral a koupil? To ten motor musí být po všech stránkách lepší - výkon, spotřeba, emise, životnost, náklady na provoz. Jinak si nedovedu moc představit, jak by to zákazníkovi zdůvodnili, že mu na autě míst opravy udělali přestavbu. :shock:
Jak jsem slyšel, tak prodávám, resp. se ptám... Místo 3.0 T/SDV6 tak asi dostaneš 3.0 Ingenium.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#775 Příspěvek od eliott » 22 úno 2020 06:48

Badus píše: 21 úno 2020 21:24 A pomalu se dostaneme k tomu, ze jsou vsechny novy motory srace... Obrázek
Tak to je jasné už asi 10 let a rozhodně se na tom nebude do budoucna nic měnit...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#776 Příspěvek od Badus » 22 úno 2020 12:31

Prave...ja to strasne nerad pisu, pac to nechci zakriknout. Ale najel jsem s TDV6 nebo SDV6 cca 400tis km a nikdy me nikde nenechaly. Coz se v me zkusenosti neda rict ani o bajnych VW TDi, kterej se mi jeden potkal. A to si myslim, ze D3 jsem daval radne zabrat a taky to zvladla a jezdi spokojene dalsimu majiteli dodnes.
...krom teda kdyz mi prdnul ten plastovej bazmek nahore mezi veckem. Ale to se obavam ze bylo spis chybou mezi sedackou, pedalama a volantem. pac ta chyba si nechtela pripustit, ze kdyz je auto po dvere nasakly v bazine, ze nevyjede...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#777 Příspěvek od kaligula » 22 úno 2020 20:25

Vladicek píše: 21 úno 2020 20:23
kaligula píše: 21 úno 2020 19:38 Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.

Mam tady v zaloze defa 110 Td5 a jinak cekam na zkusenosti s novym defem, pokud budou dobre reference tak snad v roce 2023 koupim nejakeho 3 leteho na pokusy, ale taky mam od prirody slabost pro nakladaky, takze klidne muzu skoncit u unimoga nebo neceho podobneho

Uživatelský avatar
PEPO
Příspěvky: 749
Registrován: 27 led 2011 12:51
tel.: 0905605225
auto: FREELANDER+D3
Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#778 Příspěvek od PEPO » 22 úno 2020 21:48

kaligula píše: 22 úno 2020 20:25
Vladicek píše: 21 úno 2020 20:23

A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.

Mam tady v zaloze defa 110 Td5 a jinak cekam na zkusenosti s novym defem, pokud budou dobre reference tak snad v roce 2023 koupim nejakeho 3 leteho na pokusy, ale taky mam od prirody slabost pro nakladaky, takze klidne muzu skoncit u unimoga nebo neceho podobneho
Synáror priamo priamo na koncovej linke..
A nechci vedieť s akými výledkami vychádzajpú tie autá z linky :roll: :roll: :roll: .
Drvivá väčšina na lyžinácj na jašterke alebo to vytlačia von na parkovisko kde ich čaká na repas okolo 3000+kúskov...
Zlatá TDV6-to má sem tam muchy,ale tie sú oproti novému defu /len banality :wink:

tomT
Příspěvky: 142
Registrován: 08 říj 2012 12:55
auto: freelander

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#779 Příspěvek od tomT » 23 úno 2020 21:38

Tak to není nic nenormalního ani u “naší české” značky.

Vsivak
Příspěvky: 27
Registrován: 09 úno 2020 14:51
tel.: 606030358
auto: Discovery 4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#780 Příspěvek od Vsivak » 24 úno 2020 14:49


Odpovědět