Hi-Lift Jack

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Pavel C
Příspěvky: 188
Registrován: 14 srp 2007 14:08
Bydliště: teď už kósek od Brna

#21 Příspěvek od Pavel C » 16 dub 2008 07:41

Discovery I, 300TDi, r.v.1997

Pavel C
Příspěvky: 188
Registrován: 14 srp 2007 14:08
Bydliště: teď už kósek od Brna

#22 Příspěvek od Pavel C » 17 dub 2008 07:42

Já jsem kupoval vloni tady tento: http://www.uni-max.cz/univerzalni-pakov ... echnika/l/
Je levnější a jsem celkem spokojený. Je pravda, že ho nevozím sebou (do těžkého terénu zatím nejezdím) a používám ho jen doma.
Discovery I, 300TDi, r.v.1997

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#23 Příspěvek od RudaK » 17 dub 2008 19:34

Pavel píše:
Pavel C píše:Já jsem kupoval vloni tady tento: http://www.uni-max.cz/univerzalni-pakov ... echnika/l/
Je levnější a jsem celkem spokojený. Je pravda, že ho nevozím sebou (do těžkého terénu zatím nejezdím) a používám ho jen doma.
Já myslím že není co dodat :D dík
K tomu není co dodat.Já ho taky nepotřebuju na D1. :D Rudak
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#24 Příspěvek od karel » 17 dub 2008 19:41

RudaK píše:
Pavel píše:
Rudo něco mi uniklo, nebo mluvíš o dálnici :?
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#25 Příspěvek od RudaK » 17 dub 2008 19:48

karel píše:
RudaK píše:
Tak tak Karle,kde jinde bys mě potkal. :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#26 Příspěvek od karel » 17 dub 2008 20:10

RudaK píše:
karel píše:
Párkrát jsme se potkali i mimo cestu
Přílohy
návrat ze Sosnové.1.jpg
návrat ze Sosnové.1.jpg (26.32 KiB) Zobrazeno 4910 x
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#27 Příspěvek od Jenda » 17 dub 2008 23:12

Horiii :shock:
Jo k tomu liftu,cena dobra ale dve tuny neni to malo?
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od low » 17 dub 2008 23:41

myslis, ze budes nekdy zvedat cele auto najednou??????
ja jsem ted v maroku zazil situaci, kdy jsem byl rad, ze mam 100kg, bo jinak bych to nevypakoval nahoru. zkousel to borec tak se 70kg a jen se na tom houpal jak na hrazde
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#29 Příspěvek od karel » 18 dub 2008 08:23

Jenda píše:Horiii :shock:
Jo k tomu liftu,cena dobra ale dve tuny neni to malo?
Honza
Ne to je V8 po průjezdu hlubším brodem takže to není kouř ale pára
a s tím zvedáním je to tak píše low,zvedáš většinou 1/4 auta zcela výjimečně menší půlku, jo a mám taky 2t od noella a stačí :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Hi-Lift

#30 Příspěvek od Neklan » 18 dub 2008 09:47

Dvě tuny jsou samozřejmě až až, škoda, že ten můj Hi-Lift ještě pořád rezne na zhrádce Dědka a jeho nezodpovědný majitel ho pořád ne a ne vyčistit a namazat, aby fungoval tak jak má... :oops:
Přílohy
RRC 027m.jpg
(161.36 KiB) Staženo 1121 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#31 Příspěvek od Jenda » 19 dub 2008 07:12

...presne tohle me napadlo ze vas napadne kdyz jsem zmacknul cuftlik ,,odeslat".
Mel jsem spis na mysli pripadne pouziti Jacka na vyprosteni.Tedy na tah.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Hi

#32 Příspěvek od Neklan » 21 dub 2008 16:28

O víkendu jsem vyprošťoval dědka a potřeboval jsem mu hodit zadek o půl metru bokem. Tak jsem protáhnul kurtu otvorem v zadním crossmemberu, poté jsem zaháknul její oba konce za jezdce, na špičku jsem přivázal lano, které jsem přivázal na druhém konci ke stromu a pumpoval. Šlo to perfektně, lano nejdřív trochu pružilo, pak se dědek 3x pošoupnul o cca 3cm a nakonec poskočil 2x o 20cm a bylo to. Dvě tuny tedy bohatě stačí i na tah.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Hi-Lift Jack

#33 Příspěvek od Ken » 06 čer 2011 08:03

vak71 píše:Dnes odpoledne jsou nasucho zkoušel hi-lift a fungoval, tak jak má jak nahoru tak dolů. Pak jsem zkusmo vytáhnul defuldu za zadní crossmember asi 5 cm od země a pak nastal problém - hi-lift nešel dolů.
Tohle se mi stávalo taky, je třeba ten mechanismus mazat!
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: Hi-Lift Jack

#34 Příspěvek od Rosi » 06 čer 2011 10:27

K tematu chci jen dodat že bohužel čím víc originál, tím víc rezne :(
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Hi-Lift Jack

#35 Příspěvek od Ken » 07 čer 2011 08:23

Těsně před použitím jsem to vždy prostříkl WDčkem a fachalo to v pohodě. Jinak Rosi má pravdu, mám taky rádoby originál a barva je v ...
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Hi-Lift Jack

#36 Příspěvek od Benjamin » 07 čer 2011 09:47

S tou povrchovkou to je fakt mizerné, taky jsem kupoval originál, ale mám ten červený. Máte někdo zkušenost s tím modrým? Má údajně lepší povrchovku a pozink apod...?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Hi-Lift Jack

#37 Příspěvek od Ken » 13 čer 2011 14:55

http://www.youtube.com/watch?v=NIeASvjxDtU" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1126
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Hi-Lift Jack

#38 Příspěvek od Forsttimber » 07 lis 2013 20:46

je mozne dvihat aj D1 bez uprav alebo tam musim mat pripravene body pre hilift?
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
MIROFF
Příspěvky: 293
Registrován: 18 říj 2007 20:28
tel.: +421915833118
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka

Re: Hi-Lift Jack

#39 Příspěvek od MIROFF » 08 lis 2013 11:17

Auto bez úprav môžeš dvíhať hi-liftom, len s adaptérom za koleso.
Miro
Always Look on the Bright Side of Life...

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Hi-Lift Jack

#40 Příspěvek od gibson » 08 lis 2013 12:23

pripadne za tiahlo...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Odpovědět