TD5 EGR ventil

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Pavel C
Příspěvky: 188
Registrován: 14 srp 2007 14:08
Bydliště: teď už kósek od Brna

#41 Příspěvek od Pavel C » 31 srp 2007 10:00

Já jsem použil silikon a je to ok.
Discovery I, 300TDi, r.v.1997

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od discover » 31 srp 2007 10:27

Pavle, myslis okolo ucpavky. Nanest za studena okolo? Nebo jak, a co teplota, nevadi silikonu?
Standa

Pavel C
Příspěvky: 188
Registrován: 14 srp 2007 14:08
Bydliště: teď už kósek od Brna

#43 Příspěvek od Pavel C » 31 srp 2007 10:58

Natřel jsem styčné plochy ucpávky (záslepky) silikonem a pak jsem ji tam teprve přišrouboval. I když existují speciální silikony na vysoké teploty, tak jsem použil běžný bezbarvý. Poradil mi to jeden mechanik s tím, že to ty teploty vydrží a musím říct, že asi měl pravdu. Nemám s tím problém.
Mám D1 (300TDi) a tam je to trochu jinak (http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=1486 ), ale silikon by měl fungovat.
Discovery I, 300TDi, r.v.1997

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od discover » 31 srp 2007 12:56

Diky za tip, vyzkousim. :lol: :lol: :lol:

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#45 Příspěvek od jezbera ivan » 10 zář 2007 23:28

Tak som to "vykuchal" aj ja. Mam "nacipovanu" TD5 2003ku s filtrom K&N. Zmena po vydodeni EGRka je citit najmä ako lepsi/skorsi tah "od spodu". Doporucujem!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#46 Příspěvek od DanoDEF » 11 zář 2007 12:59

jezbera píše:Tak som to "vykuchal" aj ja. Mam "nacipovanu" TD5 2003ku s filtrom K&N. Zmena po vydodeni EGRka je citit najmä ako lepsi/skorsi tah "od spodu". Doporucujem!
Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Stavros » 11 zář 2007 13:24

ja to tak mam, oboje jsem zaslepil sroubkem.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#48 Příspěvek od DanoDEF » 11 zář 2007 13:36

Stavros píše:ja to tak mam, oboje jsem zaslepil sroubkem.
no a co si urobil s tym prepojovacim potrubym resp tym ohrevom co je na nom ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od Stavros » 11 zář 2007 13:38

jo myslis tohle, tak to tam nastesti nemam.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#50 Příspěvek od DanoDEF » 11 zář 2007 13:40

Stavros píše:jo myslis tohle, tak to tam nastesti nemam.
ale ja ano....a tym padom dalsie hadice s chladiacou zmesou...popripade to zaslepist az za tym
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#51 Příspěvek od jezbera ivan » 11 zář 2007 15:48

DanoDEF píše: Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
Ano mam tam euro3 s dvoma solenoidmi a chladicom spalin. Prave preto som tu prepojovaciu sadu kupil v TD5alive.com, kde bol v cene materialu aj navod prave pre tento typ motora. Podla navodu sa tam ten chladic ma nechat, vid obr. Takze:
- vyhodis trubku (1) pred chladicom spalin a zabledujes vystup z vyfuk. potrubia
- odpojis dve podtlakove hadice z EGR ventilu
- vyhodis trubku (3) za chladicom aj s EGR ventilom
- chladic (2) ostava na mieste aj s vodnym okruhom
- EGF ventil nahradis tym istym medzikusom ako aj u Euro 2
- dve podtlakove hadice nachas tam, zablendujes konce silikonom
- odpojis dva el. kable od dvoch regulatorov podtlaku na opacnom konci tychto hadic (konektory je tiez dobre niecim zablendovat, ja tam tlacim silikon, kt. sa da vzdy vylupnut prec)

To je vsetko.
Přílohy
EGR euro3.jpg
(86.78 KiB) Staženo 2815 x
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#52 Příspěvek od DanoDEF » 11 zář 2007 16:02

jezbera píše:
DanoDEF píše: Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
Ano mam tam euro3 s dvoma solenoidmi a chladicom spalin. Prave preto som tu prepojovaciu sadu kupil v TD5alive.com, kde bol v cene materialu aj navod prave pre tento typ motora.
mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#53 Příspěvek od jezbera ivan » 11 zář 2007 17:22

DanoDEF píše: mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
Ja som to nevymyslel, ja som to robil podla navodu firmy z UK, kt sa TD5kou celkom zapodievam dost. A naco by si ten chladic vyberal? Na EGR bypass to nema ziadny vplyv. A ked, tak ho vyber, a bypassuj privod a odvod vody, ale to my pride zbytocne. Zablendovat uplne privod a odvod vody by som zvazoval, ci nepojdem proti praci nejakeho cerpadla.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#54 Příspěvek od DanoDEF » 11 zář 2007 20:44

jezbera píše:
DanoDEF píše: mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
Ja som to nevymyslel, ja som to robil podla navodu firmy z UK, kt sa TD5kou celkom zapodievam dost. A naco by si ten chladic vyberal? Na EGR bypass to nema ziadny vplyv. A ked, tak ho vyber, a bypassuj privod a odvod vody, ale to my pride zbytocne. Zablendovat uplne privod a odvod vody by som zvazoval, ci nepojdem proti praci nejakeho cerpadla.
neber to tak, ze sa chystam ho demontovat alebo robit mudrlanta len na Tdicku je to "cistejsie" riesenie alebo na TD5 prveho typu ak to urobim tak podobne ako je to v tom navode.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od discover » 12 zář 2007 11:25

Stavrosi, ted uz to mam naposlouchany a musim rict, ze po odstraneni EGR vent. skutecne odpadlo jakoby ranni kuckani a nerovnomerny chod motoru. Urcite se zklidnil, nekolisa a je ochotnejsi k vytaceni. Asi je spokojen, ze uz nemusi polykat tu spinu :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Pokus

#56 Příspěvek od Miloš II » 12 zář 2007 12:29

Přesunuto
Naposledy upravil(a) Miloš II dne 12 zář 2007 14:03, celkem upraveno 1 x.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Kladka

#57 Příspěvek od Admin » 12 zář 2007 13:24

Miloš II píše:Tak ta byla bez problémů rozebraná jsou to dvě snýtované půlky mezi nima ložisko koupil jsem ho za 185,. s DPH číslo je 6203-2RSH/C3 Miloš II
Ses asi s tím příspěvkem netrefil :?

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Už tam je

#58 Příspěvek od Miloš II » 13 zář 2007 17:47

Tak když už to mám rozebraný tak jsem ho taky vykuchal :idea: A je tam. Miloš II
Přílohy
Zátka.jpg
(39.88 KiB) Staženo 2736 x
ERG.jpg
(43.13 KiB) Staženo 2733 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Jindra
Příspěvky: 173
Registrován: 11 srp 2006 13:58
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 EGR ventil

#59 Příspěvek od Jindra » 07 črc 2009 07:56

Zdar všici,
takže dochází k tomu že vymontuju EGR, jen bych potřeboval jestli někdo můžete vyvěsit rozměrový náčrt tý "ucpávky" pod turbem, abych si ji předem připravil... segment u sání není problém změřit, ale kdyby jste ho někdo měl....

Možná se to bude hodit výcero lidem....

Jindra

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 EGR ventil

#60 Příspěvek od Honza_offroad » 12 srp 2009 23:25

jestli to je jeste aktualni, tak mi hod do SZ adresu, mam jich par vyrobenych, poslu ti to zadarmo.

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Odpovědět