Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

#1 Příspěvek od keso » 31 říj 2007 14:26

Dnes som s hrozou zistil ze mi tecie ACE - aktivne stabilizatory. Olej tecie cez tlakovu hydraulicku trubku na mieste kde vchadza do rozdelovacieho bloku - kocky.

Neriesili ste niekedy niekto tento problem ? CO sa s tym da urobit ? Celu "kocku" za 50000 sa mi menit nechce.
Naposledy upravil(a) keso dne 04 lis 2007 19:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#2 Příspěvek od karel » 31 říj 2007 14:59

Vyřešit balíčkem z Anglie nebo sehnat z bouraného auta.Těch 50tisíc je předpokládám značkové zastoupení!

ACE další z mnoha vymožeností co se mohou pos..t :roll:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

#3 Příspěvek od keso » 31 říj 2007 15:43

VIem ze existuje sada tesneni na kazdu trubku ktora ide do bloku ACE, ktora je na narazacom trni, obj. cislo RVW100010.

Premyslam ako vylestit otvory pre trubky v hlinikovom tele bloku ACE.

Kamos mal podobny problem a vymena tesnenia mu nepomohla, teraz jazdi bez ACE, za cerpadlom ACE ma spraveny bypass.

discover
Příspěvky: 897
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od discover » 31 říj 2007 16:01

Nekam se ztratila puvodni zpravicka. Je to i muj problem zatim primo "netece", ale roni ovrem v manzete pistu u PP kola. Takze budu sledovat, a objednavat novy pist, prip. resit utesneni. Skoda, ze nemam cas sedet u netu. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11261
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eliott » 31 říj 2007 16:16

Takže, kupovat jakoukoli sadu originál těsnění považuji na vyhazování peněz, zažil jsem si s tím své, po asi 50ti hodinách laborování jsem zvolil drastickou, nicméně jedinou účinnou variantu, a sice předělat výstupy z kostky na klasichý systém spojování hydraulického potrubí. Práce jak na kostele, ale vyřešeno jednou pro vždy...

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

#6 Příspěvek od keso » 31 říj 2007 16:34

eliott píše:Takže, kupovat jakoukoli sadu originál těsnění považuji na vyhazování peněz, zažil jsem si s tím své, po asi 50ti hodinách laborování jsem zvolil drastickou, nicméně jedinou účinnou variantu, a sice předělat výstupy z kostky na klasichý systém spojování hydraulického potrubí. Práce jak na kostele, ale vyřešeno jednou pro vždy...
Co myslis klasicky system spojovani hydraulickeho potrubi ? Navrtat do bloku zavit na tlakovu hadicu (napriklad brzdovu) ktoru tam nasroubovat s medenou podlozkou, original trubku z ace urezat, dat matku, nalisovat osadenie a matkou pritiahnut tlakovu hadicu ?

Ak ano ako dlhe hadice a akeho priemeru si pouzil ? Pozuil si to na vsetkych 6 trubiek z ace ? Vies pls poslat blizsie info ?

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1217
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Admin » 31 říj 2007 18:00

Těsnění funguje pouze s novou hadicí.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1217
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Tecie ACE

#8 Příspěvek od Admin » 31 říj 2007 18:01

keso píše:.... Celu "kocku" za 50000 sa mi menit nechce.
Jinak nový rozdělovací blok stojí 20500,- s DPH
Originál LR 26800,- s DPH

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

#9 Příspěvek od keso » 31 říj 2007 18:10

Admin píše:Těsnění funguje pouze s novou hadicí.
Hadicou si myslel tie tlakove trubky co idu do bloku ?

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1217
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Admin » 31 říj 2007 18:22

keso píše:Hadicou si myslel tie tlakove trubky co idu do bloku ?
Áno

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

#11 Příspěvek od keso » 31 říj 2007 18:24

Aha, takze tadialto cesta nevedie. Sucastou noveho bloku su aj sady tesneni ? Resp. s novym blokom sa musia menit tiez tie trubky ?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11261
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od eliott » 31 říj 2007 21:26

No aby to fungovalo, tak by asi musely být všechny hadice - trubky nové.

Postup je následující...

Hlinihový blok se musí upravit na fréze - zalícovat plochu se vstupními otvory.

Vyříznout závity na zašroubování ocelových redukcí - vzhledem k tomu, že se šroubují do hliníku, netřeba ani těsnící podložky- našroubovat redukce.

Jemným šmirglem odsranit povrchovou úpravu trubek až na kov, zkrátit trubky dle potřeby a nasunout převlečnou matku a těsnící kroužek.

Nasunout trubky do redukcí a utáhnout...

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

#13 Příspěvek od keso » 31 říj 2007 22:14

takze ocelova redukcia ma dva vonkajsie zavity, na jednej strane ten co sa nasroubuje do novovyrezaneho zavitu v bloku ACE a na druhej strane zavit, na ktory sa navlecie a naskrutkuje prevlecna matka s trubkou ?

Nemas nahodou vykres tej redukcie ?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11261
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od eliott » 31 říj 2007 22:37

Nemám, ale jsou to standardní díly používané v hydraulických rozvodech. Tady jsem koupil vše potřebné http://www.glogar.com/

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11261
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od eliott » 31 říj 2007 22:39

šroubení je podobné jako jsou olejové vstupy do chladiče na starém TDi, nebo RRC

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#16 Příspěvek od jezbera ivan » 01 lis 2007 10:19

Vsetky potrebne diely na tuto BASTLER verziu zozenies na www.hadice.sk. Maju tam vsetko co sa hadic a hydra tyka.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11261
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od eliott » 01 lis 2007 11:08

No já bych spíš řekl, že bastler verze je ta originál... :mrgreen:

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

#18 Příspěvek od keso » 01 lis 2007 11:49

Eliott, este sa chcem spytat, menil si vsetkych 6 vstupov/vystupov do boxu ?

Ak som spravne pochopil, tak si nepouzil ziadnu hadicu, ale tlakovu trubku si nepevno priskrutkoval k ocelovej redukcii zasroubovnej do boxu. Nebojis sa ze sa trubka v spoji s redukciou skor ci neskor "uhybe" ?

Ja prave rozmyslam ze tam koli flexibilite spoju dam medzi blok a trubku kratku 10 cm ohybnu tlakovu hadicu, prave aby tlmila vzajomny pohyb pomerne dlhych tlakovych trubiek a rozdelovacieho boxu.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11261
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od eliott » 01 lis 2007 11:51

Trubky jsou přidělané k rámu, nemají se co hýbat. Už to jezdí 3 roky bez problému...

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

#20 Příspěvek od keso » 01 lis 2007 12:03

ok, a posledna otazka, prerabal si vsetkych 6 prechodov z/do boxu, alebo len niektore ? ak nie vsetky tak ktore ?

Odpovědět