Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Moderátor: Miky_CZ
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
ACE pumpa sa da odstavit tak ze sa pouzije kratsi remen na model bez ACE. Pokial vytecie olej svieti cervena kontrolka a ked sa jazdi dalej ACE pumpa brutalne zhori a zadrie sa nasledne sa roztrhne remen. Toto presne sa stalo predchadzajucemu majitelovi mojej D2, ja to mam teraz OK.
Nutna je nova pumpa.
Nutna je nova pumpa.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Díky, alespoň vím, že je to řešit třeba hned než něco zničím. Kontrolka se stále nerozsvítíla a oleje tam je ještě dostatek, ale cca 3 cm už v nádobce ubylo. Asi zítra kostku sundám. Nevíte jak z ní nejlépe vytahat trubičky? Nějak nevím jak funguje ten originál způsob jejich uchycení - jsou tam vidět jen ty plastové zobáčky...vladob8 píše:ACE pumpa sa da odstavit tak ze sa pouzije kratsi remen na model bez ACE. Pokial vytecie olej svieti cervena kontrolka a ked sa jazdi dalej ACE pumpa brutalne zhori a zadrie sa nasledne sa roztrhne remen. Toto presne sa stalo predchadzajucemu majitelovi mojej D2, ja to mam teraz OK.
Nutna je nova pumpa.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Kostka je dole. Nevíte někdo jakou barvu má originál olej do ACE?
Ten, co tam byl teď, je tmavě červený - takže tuším, že už byl měněný. Měl bych do toho nalít asi to samé, co by to mohlo být? Ten Dexron III jako do ATM jak zmiňoval MadTom? Ten má pokud vím podobné zbarvení...
Nový filtr od mám doma od eliotta už dýl, ten budu měnit samozřejmě taky.
Díky za každou radu..
Ten, co tam byl teď, je tmavě červený - takže tuším, že už byl měněný. Měl bych do toho nalít asi to samé, co by to mohlo být? Ten Dexron III jako do ATM jak zmiňoval MadTom? Ten má pokud vím podobné zbarvení...
Nový filtr od mám doma od eliotta už dýl, ten budu měnit samozřejmě taky.
Díky za každou radu..
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
- Příspěvky: 908
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=6&t=8121" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady to najdeš, já měl také tmavý jantar. Postupně pomalu dolévám stejnou kapalinu, ale spíš do zelena, prý to ale nevadí. Dolévám skoro tři roky a změnu k horšímu jsem nezaznamenal. St
Tady to najdeš, já měl také tmavý jantar. Postupně pomalu dolévám stejnou kapalinu, ale spíš do zelena, prý to ale nevadí. Dolévám skoro tři roky a změnu k horšímu jsem nezaznamenal. St
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Díky moc jsem to vlákno přehlédl Tou stejnou kapalinou myslíš to Texaco?discover píše:http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=6&t=8121
Tady to najdeš, já měl také tmavý jantar. Postupně pomalu dolévám stejnou kapalinu, ale spíš do zelena, prý to ale nevadí. Dolévám skoro tři roky a změnu k horšímu jsem nezaznamenal. St
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- peppino
- Příspěvky: 722
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Mám takovej dotaz:při zařazení redukce se omezí funkce ACE.Kde je nějaký spínač,který dá impulz řídící jednotce,aby omezila tuto funkci?Je to někde na ovládání redukce?MadTom píše:Teoreticky se zavřou ventily a měly by tím pádem stvrdnout stabilizátory. To se ti ale asi nestane, protože ti ta kapalina uteče. A pokud to pojede nasucho, tak hrozí poškození pumpy, protože ta se točí furt.
Jo a osobně bych ACE nelikvidoval, spiš opravil, protože to jak se auto nenaklání a jak kříží i se stabilizátorama (po zařazení redukce se pístnice plně odemkou) se mi líbí.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Spínač je na redukční převodovce. Aktivuje se při zařazení redukce.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Tak pro mě je ten název vlákna spíše Tecie ACE - nevyřešené, teče zase
Do hliníkové kostky jsem nechal vyfrézovat závity (22mm závity do děr, co zbyly po plastových těsněních). Nakoupil jsem hydraulické spojky (22mm na straně u kostky) a našrouboval je do nových závitů. Nechal jsem tam dát nějaký to těsnící lepidlo na hydrauliku a ještě dal pod spojky hliníkové podložky. Po namontování to teklo přes ty závity, kde je spojka našroubovaná do kostky (spoj trubka spojka je bez problému). Vyzkoušel pak ještě teflonovou pásku, fíbry, všechno možný a furt to teklo. Dneska jsem to šel nechat dát zavařit kolem spojek, aby byl už konečně klid, no nedošlo mi, že hliník (kostka) s železem (spojky) pořádně zavařit nepůjdou, a to ani mědí. Mezitím jsem kostku samozřejmě už několikrát rozebral a vždycky nechal půl dne v ultrazvuku před každým namontováním, aby tam nenapadal bordel.
Chtěl jsem to původně zavést k eliottovy, ale když mi vychčije celá nádržka Dexronu za 4 km a k němu to mám přes celou republiku, už to musím nějak pořešit sám.
Evidentně je někde chyba v tom lepení závitu. To přeci musí udržet. Buď jsme použili špatné lepidlo, nebo to nechali blbě vytuhnout. Na spojce je asi 5 závitů dokola, to by snad mělo těch 8/12 atmosfér nebo kolik tam je tlak ? udržet, když je to dobře zalepené. Chtěl jsem tam dát ještě redukční spojky s osazením na těsnění a závitem po celé délce, ale ty by se mi už nevešly našroubovat vedle sebe (i tyto jsme museli stáhnout na soustruhu pro ty dvě, co jsou hodně u sebe vpředu). No měl jsem za to, že když se to dobře zalepí, měla by to i tato spojka udržet? Udrží Jaké lepidlo a jak s ním postupovat
Benja
Do hliníkové kostky jsem nechal vyfrézovat závity (22mm závity do děr, co zbyly po plastových těsněních). Nakoupil jsem hydraulické spojky (22mm na straně u kostky) a našrouboval je do nových závitů. Nechal jsem tam dát nějaký to těsnící lepidlo na hydrauliku a ještě dal pod spojky hliníkové podložky. Po namontování to teklo přes ty závity, kde je spojka našroubovaná do kostky (spoj trubka spojka je bez problému). Vyzkoušel pak ještě teflonovou pásku, fíbry, všechno možný a furt to teklo. Dneska jsem to šel nechat dát zavařit kolem spojek, aby byl už konečně klid, no nedošlo mi, že hliník (kostka) s železem (spojky) pořádně zavařit nepůjdou, a to ani mědí. Mezitím jsem kostku samozřejmě už několikrát rozebral a vždycky nechal půl dne v ultrazvuku před každým namontováním, aby tam nenapadal bordel.
Chtěl jsem to původně zavést k eliottovy, ale když mi vychčije celá nádržka Dexronu za 4 km a k němu to mám přes celou republiku, už to musím nějak pořešit sám.
Evidentně je někde chyba v tom lepení závitu. To přeci musí udržet. Buď jsme použili špatné lepidlo, nebo to nechali blbě vytuhnout. Na spojce je asi 5 závitů dokola, to by snad mělo těch 8/12 atmosfér nebo kolik tam je tlak ? udržet, když je to dobře zalepené. Chtěl jsem tam dát ještě redukční spojky s osazením na těsnění a závitem po celé délce, ale ty by se mi už nevešly našroubovat vedle sebe (i tyto jsme museli stáhnout na soustruhu pro ty dvě, co jsou hodně u sebe vpředu). No měl jsem za to, že když se to dobře zalepí, měla by to i tato spojka udržet? Udrží Jaké lepidlo a jak s ním postupovat
Benja
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Jenom opravím, ono tam není cca 10atmosfér, ale spíš tak 150atmosfér - je to normální regulérní hydraulika.
Koukej po něčem na to určeném - lepidlo na závity vhodné na hliník. Akorát se to bude muset perfektně odmastit a po utažení nechat vytuhnout - dle toho po budou psát v návodu. Teď jsem koukal na pár vysokopenostních lepidel na závity od Loctite (třeba typ 586) a píšou, že plné vytvrzení je 24hodin. Pro urychlení by to asi pomohl trošku ohřát. Rozhodně to nebude okamžíté po utažení.
Koukej po něčem na to určeném - lepidlo na závity vhodné na hliník. Akorát se to bude muset perfektně odmastit a po utažení nechat vytuhnout - dle toho po budou psát v návodu. Teď jsem koukal na pár vysokopenostních lepidel na závity od Loctite (třeba typ 586) a píšou, že plné vytvrzení je 24hodin. Pro urychlení by to asi pomohl trošku ohřát. Rozhodně to nebude okamžíté po utažení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Díky Tome, ten tlak bude pravděpodobně o mnoho větší. I když když jsem koukal na ty plastové těsnění, co to těsní v originálu Až budu mít chvíli podívám se do Rave. Jinak nechávali jsme to vytvrdnout cca 30-40 hodin. No zjevně bylo něco špatně...buď špatně odmaštěné, nebo špatné lepidlo...nevím
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Žádné obyčejné lepidlo ti to neudrží to mě věř. Leda toto http://jsc-hydraulika.cz/cz/products/de ... LOCTITE-55" onclick="window.open(this.href);return false;. Ale s tím nemám zkušenosti.
A ani hliníková podložka neudrží takovej tlak. dicky někde tekla. Ještě koukni zda není kostka prasklá v místě závitu normálně to není vidět jenom když to dotáhneš.
Jsou dvě řešení.
1) Dát tak kuželový závit. Hrozí zde nebezpečí že když to přetáhneš kostka praskne.
2) Mezi fitinku a kostku dát tzv. USIT podložku http://jsc-hydraulika.cz/cz/products/de ... IT-krouzek" onclick="window.open(this.href);return false; ta v pohodě utěsnila i 280 ATM.
Doporučuji požít variantu 2.
A ani hliníková podložka neudrží takovej tlak. dicky někde tekla. Ještě koukni zda není kostka prasklá v místě závitu normálně to není vidět jenom když to dotáhneš.
Jsou dvě řešení.
1) Dát tak kuželový závit. Hrozí zde nebezpečí že když to přetáhneš kostka praskne.
2) Mezi fitinku a kostku dát tzv. USIT podložku http://jsc-hydraulika.cz/cz/products/de ... IT-krouzek" onclick="window.open(this.href);return false; ta v pohodě utěsnila i 280 ATM.
Doporučuji požít variantu 2.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Díky, to lepidlo mi leží v hlavě, protože pokud vím, tak keso má taky jenom závit + lepidlo a už s tím jezdí delší dobu bez problémů. Dokonce je takových kostek už asi víc, co jsem studoval, které mají jen závit + lepidlo a drží to.Hubert píše:Žádné lepidlo ti to neudrží to mě věř ( Leda toto http://jsc-hydraulika.cz/cz/products/de ... LOCTITE-55" onclick="window.open(this.href);return false;). A ani hliníková podložka. Ještě koukni zda není kostka prasklá v místě závitu normálně to není vidět jenom když to dotáhneš.
Jsou dvě řešení.
1) Dát tak kuželový závit. Hrozí zde nebezpečí že když to přetáhneš kostka praskne.
2) Mezi fitinku a kostku dát tzv. USIT podložku http://jsc-hydraulika.cz/cz/products/de ... IT-krouzek" onclick="window.open(this.href);return false; ta v pohodě utěsnila i 280 ATM.
Doporučuji požít variantu 2.
Kuželový závit jsme dneska taky řešili. Druhá varianta bohužel není možná, alespoň ne s těmi spojkami co mám já, protože nemají osazení a kvůli závitu na spojce nelze nasadit dostatečně malou podložku, aby těsnila na tom 6-hranu. To byl problém i s těmi hliníkovými podložkami, co tam byly předtím už.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Tak použij tu šňůru (mají ji instalatéři kousek ti odmotají) a pak teprve kužel. No ta USITka by na to měla jít. Je v ní guma, takže se jako našroubuje.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Tak jsem dneska vrátil kostku s nově přetěsněnými spojkami. Po 30 km jsem zjistil, že spoj mezi spojkou a kostkou už snad neteče nikde, avšak zase mi tečou dvě spojky kolem prstýnků lehce. Stejně chci ale ještě zítra zkrátit trubky, aby seděly v původní pozici, tak je uříznu a dám tam nové prstýnky, znova stáhnu a bude to snad ok.
ALE - celý systém teď vydává trochu prapodivné zvuky. Při naklánění často dělá takový zvláštní zvuk, který slyším až v kabině. Občas udělá i kostka zvláštní zvuk, jakoby si odfoukla přes nějaký ventil, i když vím, že tam žádný není. Čím by to mohlo být?
- zavzdušněný systém? dá se nějak odvzdušnit?
- znečištěný systém?
Funkce se mi zdá být celkem v pořádku, kontrolky nesvítí, jen ty zvuky. Taky se kostka poměrně hřeje, na dotek je teplá, ruku na ní ale udržím celkem v klidu. Nevím, zda je to normální, snad ano.
Dával jsem Dexron III a nový filtr.
Díky za každou znalou radu!
ALE - celý systém teď vydává trochu prapodivné zvuky. Při naklánění často dělá takový zvláštní zvuk, který slyším až v kabině. Občas udělá i kostka zvláštní zvuk, jakoby si odfoukla přes nějaký ventil, i když vím, že tam žádný není. Čím by to mohlo být?
- zavzdušněný systém? dá se nějak odvzdušnit?
- znečištěný systém?
Funkce se mi zdá být celkem v pořádku, kontrolky nesvítí, jen ty zvuky. Taky se kostka poměrně hřeje, na dotek je teplá, ruku na ní ale udržím celkem v klidu. Nevím, zda je to normální, snad ano.
Dával jsem Dexron III a nový filtr.
Díky za každou znalou radu!
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Na odvzdušňování je potřeba diagnostika a je to docela "složitej" postup - musí se zvedat auto, aby si to bylo schopné cvičit pístnicema na stabilizátorech až na dorazy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Tak na 90% zavzdušněná hydraulika.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Mne robilo to iste po vymene ACE pumpy a filtra v kocke. Svietila mi pritom zlta kontrolka ACE. Bolo to zavzdusnene. Odvzdusnoval som to s diagnostikouBenjamin píše: ALE - celý systém teď vydává trochu prapodivné zvuky. Při naklánění často dělá takový zvláštní zvuk, který slyším až v kabině. Občas udělá i kostka zvláštní zvuk, jakoby si odfoukla přes nějaký ventil, i když vím, že tam žádný není.Čím by to mohlo být?
BEARMACH "HAWKEYE" trva to dost dlho a treba striedavo (predna - zadna) odkrutit piestnicu od stabilizacnej tyce a na doraz ju vytiahnut, podla toho ako si to priala diagnostika. Bola to pakaren ale pomohlo to
ps: kocka bude tak tepla ako ACE pumpa a natrzka s olejom, ten olej prudi dokola dost prudko.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Tak už u mého DiscoTraktoru vyteklo ACE. Jakýsi pablb tam tak nějak špatně přimontoval plastový kryt - žlutá šipka. Ten tu hadici prodřel - viz obrázek, a i ta druhá je silně načatá. Takže vyměnit.
Tuší někdo jestli je v tom nějaká zrada???
Tuší někdo jestli je v tom nějaká zrada???
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Zradu bych viděl v tom, že je systém náchylný na bordel a smetí, tak jestli se ti tam něco nedostalo. Jinak se to taky blbě odvzdušňuje, aspoň já to nemám stále na 100% odvzdušněné, ale na funkci to u mě nemá vliv. Myslím ale, že je pořád lepší toto, než když ti začne téct kostka ACE...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)
Mohl by mi někdo udělat foto, jak tam má být správně nasazený ten plastík? Stejně musím koupit nový, protože tenhle má uraženou tu dolní packu... zajímavé je že na těch zbylých dvou šroubech drží sakra pevně... ale asi na špatném místě...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109