Stránka 1 z 2

Vstup nafty do bloku motoru Td5

Napsal: 22 pro 2007 13:01
od Stavros
Zjistil jsem, ze mi tece nafta u vstupu naftovyho vedeni do bloku motoru. Je tam takovej malej filtr asi a kolem nej mi to tece, nevi nekdo jestli ma zavit? Podle obrazku asi ne, neresil ste to nekdo?
Priznam se, ze me obcas bavi si na aute neco udelat, ale zacina to byt nejak casty.

Re: Vstup nafty do bloku motoru Td5

Napsal: 22 pro 2007 18:03
od DanoDEF
Stavros píše:Zjistil jsem, ze mi tece nafta u vstupu naftovyho vedeni do bloku motoru. Je tam takovej malej filtr asi a kolem nej mi to tece, nevi nekdo jestli ma zavit? Podle obrazku asi ne, neresil ste to nekdo?
Priznam se, ze me obcas bavi si na aute neco udelat, ale zacina to byt nejak casty.
to je regulator tlaku paliva a pomoze iba jeho vymena...su dva typy

Napsal: 22 pro 2007 19:04
od Dudo
Mesiac dozadu som ho musel vymenit tiez. Uz sa to tu riesilo http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=892 V eshope ho ma Admin

Napsal: 22 pro 2007 21:00
od Stavros
kluci dik, novy tesneni asi samotny nepomuze, co? Mam s tim normalne jezdit? Odkud si to menil zespoda nebo seshora? Pristup je tam suprovej. :D
A ja tam nemam to vedeni nafty podel bloku, mam tam jenom ty dve hadice.

Napsal: 22 pro 2007 21:34
od DanoDEF
Stavros píše:kluci dik, novy tesneni asi samotny nepomuze, co? Mam s tim normalne jezdit? Odkud si to menil zespoda nebo seshora? Pristup je tam suprovej. :D
A ja tam nemam to vedeni nafty podel bloku, mam tam jenom ty dve hadice.
tesnenie ti samotne fakt nepomoze ale budes ho potrebovat pri vymene

jazdit s tym mozes...bude ti to iba prepustat viac alebo menej nafty

meni sa to z hora

rugulator tlaku paliva

Napsal: 22 pro 2007 21:35
od Libor
STAVROŠI JA JSEM TO MENIL NEDÁVNO.OPRAVIT TO NEJDE A MUSÍŠ KOUPIT CELEJ KOMPONENT U ADMINA.ČASEM SE TO DOSTANE DO STAVU,ŽE ANI NENASTARTUJEŠ-TAKŽE JAKMILE TO ZAČNE NĚKOMU KAPAT VYTAHNĚTE cca 4529KČ VČ.DPH A SMĚLE DO TOHO.VYMĚNA NENÍ MOC SLOŽITA SAMOZŘEJMĚ V TEPLÉ DÍLNĚ A SDOBRÝM VERCAJKEM.JE ŠKODA ŽE SE NEPRODÁVA SAMOSTATNY VENTYL A MUSÍŠ TO KOUPIT ZBYTEČNĚ CELÉ.CO JSEM TAK ZJISTIL VENTYL VYDRŽÍ cca100000km.ZÁVADA SPOČÍVÁ JEN VTOM ŽE SE tzv.PROSTŘELÍ SEDLO VENTYLU A TÍM PADEM NETĚSNÍ A VPOČÁTEČNÍM STADIU JEN KAPE.JINAK BACHA NA TO ŽE JSOU DVA TYPY.JA MAM BEZMÁLA DISCO 2004 TAKŽE JE TAM NOVŠÍ TYP.MYSLIM ŽE SE TO LYŠÍ DO 2003 A NAD,ALE TO TI UPŘESNÍ ADMIN.NA ZÁVĚR JEŠTĚ UPOZORNUJI NA MAXIMÁLNÍ ČISTOTU DOSEDACICH PLOCH(KOMPONENT REGULÁTOR TLAKU A DOSEDACÍ MISTO NA HLAVĚ) :idea:

Napsal: 22 pro 2007 23:28
od Stavros
Diky moc za rady. Libore a mam tam odstrojit i ty hadice od vody? Neda se tam moc dobre dostat. Je mi zahadou, ze nektery ty komponenty u tech Land Roveru moc nevydrzej, je to normalni nebo mam pokukovat po nejaky Toyote LC105? :D

Napsal: 22 pro 2007 23:36
od discover
Libore, perfektni popis zavady i fotky. Ta dira je v plovaku? Jestli ne, tak by to snad slo nejak opravit, snad i vysoustruzit? I ten plovak by se nechal opravit. Sikulu je tu urcite dost, ne? :lol: :lol: :lol:

Napsal: 23 pro 2007 20:17
od Libor
Stavros píše:Diky moc za rady. Libore a mam tam odstrojit i ty hadice od vody? Neda se tam moc dobre dostat. Je mi zahadou, ze nektery ty komponenty u tech Land Roveru moc nevydrzej, je to normalni nebo mam pokukovat po nejaky Toyote LC105? :D
STAVROŠI TY HADICE OD VODY NENÍ POTŘEBA SUNDÁVAT :idea: CHCE TO TROCHU TRPĚLIVOSTI A JDE TO DOCELA SLUŠNĚ.POTOM CO UŽ SI PROVEDL ZA UPRAVY CHCEŠ JÍT DO JINEHO VOZOVÉHO PARKU?TO JÁ SPÍŠ PŘEMÝŠLÍM JAK TAM DOSTAT 5VÁLEC TDI 2.5 OD VW-111KW. :idea:

Napsal: 23 pro 2007 20:23
od Libor
discover píše:Libore, perfektni popis zavady i fotky. Ta dira je v plovaku? Jestli ne, tak by to snad slo nejak opravit, snad i vysoustruzit? I ten plovak by se nechal opravit. Sikulu je tu urcite dost, ne? :lol: :lol: :lol:
KDEPAK TO NENÍ PLOVÁK!!!JE TO KONSTATNÍ VENTYL TLAKU PALIVA A VĚŘ MI OPRAVIT TO NEJDE.SMUTNÉ JE TO CO VŠE SE NA DISCOŠKACH DOKÁŽE POKAZIT. :cry:

Napsal: 23 pro 2007 20:51
od RudaK
Stavros píše:Diky moc za rady. Libore a mam tam odstrojit i ty hadice od vody? Neda se tam moc dobre dostat. Je mi zahadou, ze nektery ty komponenty u tech Land Roveru moc nevydrzej, je to normalni nebo mam pokukovat po nejaky Toyote LC105? :D
Nech si Stavrosi LR a manželka ti bude vděčná :P . Pokud ji neprozradíš co stojí ND,tak co si může víc přát.Přeci kdo si hraje ( nebo opravuje auto ) přeci nezlobí. :roll: :lol: :lol:

Napsal: 23 pro 2007 21:14
od discover
Jo, jiste, Libore, jen to vypada, ze to musi byt dute, tedy jako plovak anebo pokud nezalezi na vaze, napadne jednohoto to vysoustruzit. :lol: Ale samozrejme vis, co to je a proc to nejde. Takze budu ocekavat dalsi. Uz jsem davno za zivotnosti dilu. Ted jsem snad jednu pohromu odvratil. Auto zacalo trucovat, netahlo, blblo, doslova streckovalo atd. atd. Zopakoval se mi problem s konektorem v hlave a rozvodu k vstrikum. Vymenil jsem celou kabelaz k hlavam. Jak naschval, byl hlavni konektor praskly. Do origo obalu nevidis a ani by te to nenapadlo a po otevreni sacku se skoro rozsypal. Asi s tim nekdo poradne prastil. Takze konstatuji, ze se tahle neprijemna zalezitost rada vraci, bohuzel. Jinak jiz jsem zminoval drive, ze mimo elektroniky se toho na discoskach kazi az napadne dost. :lol: :lol: :lol:
Uz jsem tu jednou nekde pral tak naposled PF 2008 :lol: :lol: :lol:
Ahoj Standa

Napsal: 23 pro 2007 21:50
od Libor
discover píše:Jo, jiste, Libore, jen to vypada, ze to musi byt dute, tedy jako plovak anebo pokud nezalezi na vaze, napadne jednohoto to vysoustruzit. :lol: Ale samozrejme vis, co to je a proc to nejde. Takze budu ocekavat dalsi. Uz jsem davno za zivotnosti dilu. Ted jsem snad jednu pohromu odvratil. Auto zacalo trucovat, netahlo, blblo, doslova streckovalo atd. atd. Zopakoval se mi problem s konektorem v hlave a rozvodu k vstrikum. Vymenil jsem celou kabelaz k hlavam. Jak naschval, byl hlavni konektor praskly. Do origo obalu nevidis a ani by te to nenapadlo a po otevreni sacku se skoro rozsypal. Asi s tim nekdo poradne prastil. Takze konstatuji, ze se tahle neprijemna zalezitost rada vraci, bohuzel. Jinak jiz jsem zminoval drive, ze mimo elektroniky se toho na discoskach kazi az napadne dost. :lol: :lol: :lol:
Uz jsem tu jednou nekde pral tak naposled PF 2008 :lol: :lol: :lol:
Ahoj Standa
ANO LR JE TOVÁRNA NA PROBLÉMY :!: JENŽE MNĚ TA KRABICE NA KOLECH DOCELA BERE. :lol:

Napsal: 23 pro 2007 23:18
od Land Jirka
Tady to mají za tři táci+ pošta: http://www.famousfour.co.uk/new_parts/p ... 2&sec=fuel

Napsal: 23 pro 2007 23:37
od Libor
Land Jirka píše:Tady to mají za tři táci+ pošta: http://www.famousfour.co.uk/new_parts/p ... 2&sec=fuel
NO BUDIŽ UŠETŘÍŠ 1000KČ ALE NEŽ TO PŘÍJDE A ZROVNA POŠLOU JINEJ ATD....NO TO JE VĚC NÁZORU

Napsal: 24 pro 2007 00:38
od Land Jirka
Já to nikomu nevnucuju. Dal jsem to tady jenom jako alternativní zdroj. :wink:

Napsal: 24 pro 2007 10:58
od Návštěvník
u tech famousfour maj docela drahou postu, posilaj za min. 50 liber, u tech levnejsich veci se to nevyplati. Vezmu to taky od admina a jeste par kramu jako vypustak a tesneni atd. Snad bude mezi svatkama delat. Predevcirem jsem pod autem lezel a v garazi mam vyply topeni, takze jsem nastydnul jak krava. Doma jsem samozrejmne za debila. Hezky svatky vsem.

Napsal: 24 pro 2007 11:01
od Stavros
sem byl ja

Napsal: 24 pro 2007 13:13
od Rover
Jen bych rád uvedl na pravou míru postesknutí nad tím "co všechno se na discoškách dokáže pokazit" - zde se jedná o Disco II s motorem TD5, Disco I s motory 200 a 300 TDi jsou ještě nesmrtelné stroje, bohužel čím novější, tím komplikovanější, poruchovější a hůř opravitelnější. Já jen, aby se neházely Disca do jednoho pytle... 8)

Napsal: 24 pro 2007 14:12
od Land Jirka
Pravdu díš Rovere :wink: Já zatím jenom leju naftu a jezdím.