Kardan z defa má větší kříže a údajně nevibruje. Taky jsem ho měl a vibroval. Až trojkřížový kardan to vyřešil.
S těmi vibraci je to tak. Občas jedu s cizíma DI co mají lift a pokud nemají trojkříž tak vibrovali. Na moji otázku zda jim to nevadí mě odpověděli je to přeci LR (v podstatě to neřeší) a pak tu budou psát jak jim to nevibruje.
Nikoho nejmenuji ani se nechci nikoho dotknout, ale to prostě tak.
Korekční ramena, uhel předního diffu
Moderátor: Miky_CZ
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Ja to vyresil jeste jinym zpusobem. Predelal jsem to na 2wd s volnobezkama
a nic nevybruje.......
a nic nevybruje.......
Už radši na nic...
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
přední náprava u Def . a Dis. nemá osy /diferák-výstup z převod./ rovnéběžně ,tak jestli to pootočení o 45° není náhrada či lépe řečeno jakási korekce toho , že tam není double kardan kloub, kterej by tam správně měl být. , Pak je u Discv. na předním diferáku ještě namontovaný jakési kulatá závaží ? ? či co to vlastně ?
Tak jestli tohle všechno dohromady není jen ekonomikum od pánů konstruktéru,nebot double kardan kloub se jim zřejmě jevil jako moc drahý...
Tak jestli tohle všechno dohromady není jen ekonomikum od pánů konstruktéru,nebot double kardan kloub se jim zřejmě jevil jako moc drahý...
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Ke kardanu s dvojkřížem - ono se to chce taky podívat, kdy náprava a uspořádání které je v Defu nebo D1 vzniklo - s prvním RRC. Vůbec si nejsem jistej, že v té době byl dvojkříž běžně používaná věc, alespoň v takovém provedení, jako je u D2.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
No mne to zastudena zarezonuje aj v D2 ...
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
zřejmě double kardan kloub byl v ty době již na světě, ale jako novinka byl nejspíš nemravně drahej ,proto konstruktéři asi zvolili náhradní řešení /pootočení o 45° a možná i to podivný závaží/ vo kterým se tu bavíme
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
záhada objasněna