Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Moderátor: Miky_CZ
Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Zdravim všechny,
pořídil jsem si Disco III 4.4 V8. Má pár much a moc prosím o rady jak je odstranit.
Za 1. teče do něj. Hledal jsem na foru a vsichni pisou kolem sibru. Ale kde? Nikde jsem nenasel kudy. Toho mám otevrit a tam nekdě je odtokový kanálek?
za 2. prestalo funogavat otevirani zadnich dveri. To jsem uz nasel na youtube jak na to
Za 3. na náprave neco desne boucha tak jsem si rekl ze vymenim komplet ramena. Ale jak se dostanu na tu hlavu sroubu horniho ramene co je schovany za tlumicem??? z toho fatk nejsem.
Za 4. mám deravy chladic klimy. Musim schodit prední narazník nebo i celou chladicovku ???
za 5. nejde dalkové odemykani/zamykani
Moc děkuji za rady
pořídil jsem si Disco III 4.4 V8. Má pár much a moc prosím o rady jak je odstranit.
Za 1. teče do něj. Hledal jsem na foru a vsichni pisou kolem sibru. Ale kde? Nikde jsem nenasel kudy. Toho mám otevrit a tam nekdě je odtokový kanálek?
za 2. prestalo funogavat otevirani zadnich dveri. To jsem uz nasel na youtube jak na to
Za 3. na náprave neco desne boucha tak jsem si rekl ze vymenim komplet ramena. Ale jak se dostanu na tu hlavu sroubu horniho ramene co je schovany za tlumicem??? z toho fatk nejsem.
Za 4. mám deravy chladic klimy. Musim schodit prední narazník nebo i celou chladicovku ???
za 5. nejde dalkové odemykani/zamykani
Moc děkuji za rady
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09 srp 2018 20:04
- tel.: 0911462280
- auto: LR Discovery 2
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Nazdar takze my mame Disco III 4,0 vidim ze mas toho dost a este nie vsetky veci sa aj nam podarilo poriesit
1. Tie hadicky ktore spominas su v prednych stlpikoch vedene az k stresnemu oknu a koncia tusim niekde pri prednych blatnikoch.
Treba demontovat predne stlpiky a kus predneho stropu aby sa k tomu dostal. Treba dat pozor aby si si nezlomil strop. Spominane hadicky je najlpsie precistit stlecenym vzduchom a nasledne si zobrat striekacku plnej vody a postupne ich preplachnut a sledovat ci vsetka voda postupne odchadza cez prepad von. Ak nahodou sa ti voda niekde straca moze byt derava. Pozor na mokru podlahu je tam dost hrube tlmenie ktore ked nasaje vodu moze sposobit plesne a neprijemny zapach a napachat skody aj na elektrike.
2. Demontovat priestor tam kde je subwoofer najdes tam taky plastovy kolik nema silu sa stiahnut treba to cele vymenit oprava cca 100e
3. Pri tomto bode mi mechanik povedal ze ma nikdy nechce vidiet U nas prebehla vymena zadnych aj prednych ramien. Najvacsi problem boli zadne ramena chce to vela WD a trpezlivosti. Uz ani neviem ako sa to mechanikovi podarilo a co vsetko musel spravit strane nadaval...
4. Ako si zistoval unik? Davali ti tam tu zmes aby ti to odhalilo uniky? My mame derave aj trubky na viacerych miestach a dokonca aj klimakompresor.... Ak je problem len v chladici da sa dokonca v niektorych pripadoch aj opravit. Oprava nemusi byt nakladna...
5. Tento bod ako jedna z mala veci funguje takze s tym ti neviem poradit
1. Tie hadicky ktore spominas su v prednych stlpikoch vedene az k stresnemu oknu a koncia tusim niekde pri prednych blatnikoch.
Treba demontovat predne stlpiky a kus predneho stropu aby sa k tomu dostal. Treba dat pozor aby si si nezlomil strop. Spominane hadicky je najlpsie precistit stlecenym vzduchom a nasledne si zobrat striekacku plnej vody a postupne ich preplachnut a sledovat ci vsetka voda postupne odchadza cez prepad von. Ak nahodou sa ti voda niekde straca moze byt derava. Pozor na mokru podlahu je tam dost hrube tlmenie ktore ked nasaje vodu moze sposobit plesne a neprijemny zapach a napachat skody aj na elektrike.
2. Demontovat priestor tam kde je subwoofer najdes tam taky plastovy kolik nema silu sa stiahnut treba to cele vymenit oprava cca 100e
3. Pri tomto bode mi mechanik povedal ze ma nikdy nechce vidiet U nas prebehla vymena zadnych aj prednych ramien. Najvacsi problem boli zadne ramena chce to vela WD a trpezlivosti. Uz ani neviem ako sa to mechanikovi podarilo a co vsetko musel spravit strane nadaval...
4. Ako si zistoval unik? Davali ti tam tu zmes aby ti to odhalilo uniky? My mame derave aj trubky na viacerych miestach a dokonca aj klimakompresor.... Ak je problem len v chladici da sa dokonca v niektorych pripadoch aj opravit. Oprava nemusi byt nakladna...
5. Tento bod ako jedna z mala veci funguje takze s tym ti neviem poradit
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
ad 1) Kde ti teče? kde máš vodu? Odtokové kanálky jsou celkem 4.
2 přední svedené A sloupkem pod palubovku a ven do blatníku - tam bývá nejčastěji problém, je tam ohyb, ucpané, vypadnuté, ...
2 zadní vedené pod střechou a vytažené do otvoru za zadními dveřmi
ad 5) buď máš jen slabou baterii v ovladači(klíči) nebo je třeba klíč přes diagnostiku nakódovat
2 přední svedené A sloupkem pod palubovku a ven do blatníku - tam bývá nejčastěji problém, je tam ohyb, ucpané, vypadnuté, ...
2 zadní vedené pod střechou a vytažené do otvoru za zadními dveřmi
ad 5) buď máš jen slabou baterii v ovladači(klíči) nebo je třeba klíč přes diagnostiku nakódovat
- Matz
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 led 2013 16:55
- auto: D3, 2x Free Td4
- Bydliště: kousek od Pernštejna
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Bod číslo tři právě absolvuji na švagrové D3 .V domácích podmínkách fakt chuťovka.
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
D3 HSE tdv6 2006
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Chlapci nevim jak to děláte nebo ja mel velky štěstí ale rezal jsem na celym podvozku jen jeden jediny sroub a to jeden ze zadního horniho ramene a zadni silenblok. Jeho stred i obal je hlinikovy a rozpadne se na prášek. Jinak vsechny s trochou nasili šly. Neni to hitparada ale da se to. Prelisovaval jsem nove silenty od Lemforder. Predni horni ramena nema smysl resit silenbloky ale celý jsou za rozumnou cenu
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Naposledy upravil(a) Rennie dne 10 srp 2018 21:56, celkem upraveno 1 x.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Tak už vím, proč se na mě dnes v servisu tak divně koukali, když jsem chtěl seštelovat geometrii a ukázalo se, že je potřeba vyměnit přesně tyhle silentbloky. A ještě si ze sebe utahovali navzájem, že prý má jeden rád výzvy a druhej na to, že s těmahle autama fakt ne. Budu si muset připravit nějakej úplatek asi...Matz píše: ↑10 srp 2018 21:47 Bod číslo tři právě absolvuji na švagrové D3 .V domácích podmínkách fakt chuťovka.
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Ja si na to koupil ockovy klic ten jsem riznul a na nej nasazuju trubkuMatz píše:Bod číslo tři právě absolvuji na švagrové D3 .V domácích podmínkách fakt chuťovka.
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
A mam pocit ze jsem nekde na trubce ( youtube ) videl ze borec tam dal momentak tak mozna existuji extra krátké gola hlavice
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Existují i momenťáky, na které se nenasazují ořechy jako do goly, ale koncovky ve tvaru otevřeného klíče, případně očkového klíče.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
A dostal ses na tu hlavu sroubu, který je schovaný za tím tlumičem nahoře? Musí tlumič /mech ven?Rennie píše: ↑11 srp 2018 09:30Ja si na to koupil ockovy klic ten jsem riznul a na nej nasazuju trubkuMatz píše:Bod číslo tři právě absolvuji na švagrové D3 .V domácích podmínkách fakt chuťovka.
Ráčna se tam nevleze,takže jednadvacítku ořech navařit na kus pořádné pásoviny.Až s tím šroubem konečně pohneš,tak zjistíš,že je narezlej ke zbytku silenbloku.Potom nastoupí pila-ocaska a po hodině pižlání ocelového šroubu M14 je rameno venku.Tedy za předpokladu,že ten přední a ten v těhlici jde normálně vytočit.Jinak se čas a nervové napětí násobí .Navíc to mám o to chutnější,protože měníme jenom silenbloky a né komplet ramena...
A mam pocit ze jsem nekde na trubce ( youtube ) videl ze borec tam dal momentak tak mozna existuji extra krátké gola hlavice
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Klicem jsem se tam dostal v pohode ale povolovat slo tak max o pul otacky. Kousek jsem povolil a pak vic neslo tak jsem ho zamlatil zpet. Pred matkou mi vznikla mezera kde jsem strcil pilovy platek a urizl. Tak nejak to bylofedo01 píše:A dostal ses na tu hlavu sroubu, který je schovaný za tím tlumičem nahoře? Musí tlumič /mech ven?
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Jo a za mechem by nemel byt sroub ale matice a ta ma jeste jistici plech aby sel sroub dotahnout bez drzeni matky klíčem
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Když vytahnes tlumič ničím si nepomuzes. Musíš si odmontovat ty stínící plechy od výfuku a trochu vypacit podbeh a kolem tlumiče se tam da pak dat ruka a šroub vytáhnouta zase tam dat. Chce to trochu cviku. Jinak na šroub jak je vzadu ten trn jsem nasadil malý klíč 7 tuším a matku jsem vysrouboval. Ale me ty horní šly vyndat bez problémů když sem to ted dělal na Sportu
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Naposledy upravil(a) Dex dne 11 srp 2018 12:15, celkem upraveno 1 x.
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Aha, nemusím sundat karoserií jako ty na obrázku ze ne?Codehunter píše: ↑11 srp 2018 12:15 Když vytahnes tlumič ničím si nepomuzes. Musíš si odmontovat ty stínící plechy od výfuku a trochu vypacit podbeh a kolem tlumiče se tam da pak dat ruka a šroub vytáhnouta zase tam dat. Chce to trochu cviku.
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
No dělalo by se ti to urcite lépe
Jinak ty šrouby pak dotahovat v jízdní pozici jo. Ne ze si to na zvedaku dorvete se svesenyma kolama a pak to postavite na zem. To se vám pak ty silendbloky rychle odporouci. Tzn auto postavit na kola a dotahovat v silniční poloze podvozku.
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Jinak ty šrouby pak dotahovat v jízdní pozici jo. Ne ze si to na zvedaku dorvete se svesenyma kolama a pak to postavite na zem. To se vám pak ty silendbloky rychle odporouci. Tzn auto postavit na kola a dotahovat v silniční poloze podvozku.
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Jo ja nepobral ze predni. Ty sly lip jak zadni. Jak je psano vyse. Velkyma rukama je to horsi ale jde to. Gola s prodloužením a na ridicovo strane i kloubek. Idealne podbehy dolu
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Codehunter píše: ↑11 srp 2018 12:15 Když vytahnes tlumič ničím si nepomuzes. Musíš si odmontovat ty stínící plechy od výfuku a trochu vypacit podbeh a kolem tlumiče se tam da pak dat ruka a šroub vytáhnouta zase tam dat. Chce to trochu cviku. Jinak na šroub jak je vzadu ten trn jsem nasadil malý klíč 7 tuším a matku jsem vysrouboval. Ale me ty horní šly vyndat bez problémů když sem to ted dělal na Sportu
Myslíš ty stínící plechy výfuku zevnitř motoru?
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Pěkný.
To je lepší než erotická chvilka.
Kdyby to bylo jednoduchý, tak by to mohl dělat každej, ale zase na druhou stranu, je to práce pro jedince s pevným zdravým, pevnou vůlí a bystrou hlavou
Bavoráka může mít každej h..p, ale Landrouvra jen silná osobnost
To je lepší než erotická chvilka.
Kdyby to bylo jednoduchý, tak by to mohl dělat každej, ale zase na druhou stranu, je to práce pro jedince s pevným zdravým, pevnou vůlí a bystrou hlavou
Bavoráka může mít každej h..p, ale Landrouvra jen silná osobnost
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
A co se týká výrobce nových ramen? jaký doporucujete? Mám v oblibě loemferder. Někdě jsem našel značku britcar bohužel nemám zkusenost. Chci aby to vydrželo, radší si příplatim.
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Prosím o pár rad ohledne servisu Disco III
Loni jsem dával komplet nový ramena OEM , originály měly 270 tis .
Už bych to neudělal , po roce se mě rozpadl čep horního ramene , momentálně jsem zjistil že je KO kulový čep na spodním ramenu
silembloky zatím drží . Příště znovu pouze originál , nebo spíš POLYBUSHE + origo čepy
Už bych to neudělal , po roce se mě rozpadl čep horního ramene , momentálně jsem zjistil že je KO kulový čep na spodním ramenu
silembloky zatím drží . Příště znovu pouze originál , nebo spíš POLYBUSHE + origo čepy