Zdravím.
Mám takový problém a ve foru jsem nic nenašel.
Svítí mi pořád režim silnice a nedá se přepnout na nic jiného. Žádnou chybu to nehlásí.
Když vytáhnu konektor z počítače na A sloupku řidiče tak to zhasne a hlásí chybu.
Diagnostika hlásí b ud strátu komunikace s modulem řízení terenu a nebo špatná data z mezinápravového dif.
Všechny konektory co jsem našel jsem prostříkal a nic.
Víte někdo co by to mohlo být?
Další problém je s aktivací ruční brzdy.
Po výměně tlačítka se píše,že je nutno naprogramovat ukony za jizdy podle předepsané sekvence ale asi jsem kopyto a dělám to něják špatně a prostě se to nedaří.
Musím jezdit s vytaženou pojistkou ruční brzdy,protože jinak se to po vyndání klíčku automaticky zabrzdí.
Terrain response
Moderátor: Miky_CZ
Re: Terrain response
Možná se pletu, ale řekl bych, že to automatické zabrždění parkovací brzdy po vytažení klíčku je vlastnost/funkce a dá se nastavit/vypnout diagnostikou. Pokud je to jinak, tak mě prosím opravte. Jde po nastartování normálně tlačítkem odbrzdit?
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: Terrain response
nepleteš, po vyndání klíčku se auto samo zabrzdí. nicméně pokud by to šlo přes diag vypnout, tak bych měl zájem.
po výměně tlačítka, by se dle mého nemělo nic dělat, je to pouze kus za kus
po výměně tlačítka, by se dle mého nemělo nic dělat, je to pouze kus za kus
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: Terrain response
Jj, brzdi to automaticky. Pokud to nechces zabrzdit, je na to specialni "ritual". Je to tu uz popsane v sekci pro Disco, ale pro pripomenuti...Vypnu motor, zmacknu brzdu dolu (odbrzdeni) a drzim, soucasne dam klicek zase do polohy zhaveni a pockam az zhasnou kontrolky, pak vypnu a vyndam klicek, pak pustim brzdu. Chce to parkrat zkusit, da se na to i zvyknout.
Re: Terrain response
Jde o to že se to automaticky zabrzdí a tlačítkem to odbrzdit nejde.
Byla diagnostikovaná závada tlačítka a to bylo vyměněno.
V manuálu se ale píše,že k aktivaci tlačítka je potřeba určitý postup který ale nefunguje a pak se píše že je nutné ho nastavit tovární diagnostikou.
Byla diagnostikovaná závada tlačítka a to bylo vyměněno.
V manuálu se ale píše,že k aktivaci tlačítka je potřeba určitý postup který ale nefunguje a pak se píše že je nutné ho nastavit tovární diagnostikou.