Ahoj, mám Discovery 3 z roku 2006 s 2.7 TDV6 (nájezd: 260.000 km) a při poslední jízdě se auto
za jízdy asi v 50 km/h prostě vyplo a nastartovat se mi podařilo jen do
takovýho rachtavýho chodu odhadem tak na 3 válce. Diagnostika píše na 3
vstříkách maximální korekční hodnoty a verdikt v diesel-servisu je všechny
vstřiky na výměnu.
Za repas chtěj 6.500,- Kč a novej vyjde na litep4x4 asi na 9.200,- Kč (plus teda 3.000,- za tu zkoušku, která by se v případě repasu neplatila). Tak
jsem na vážkách co s tim mám dělat. Můj automechanik říká ať to repasuju a
ušetřený peníze investuju do něčeho jinýho. Mě se zdá, že 22.000,- Kč navíc
by bylo dobrý i kdyby to najelo jen o 20 tis. km víc s těma novýma. Ale současně
není to samozřejmě málo a peněz na rozhazování zrovna teď nemám.
Jaký vstřiky byste dávali? Nový nebo repas? Nerad bych, aby to dopadlo jako u
předešlýho auta, kde jsem měnil za repasovaný u 2.0 TDI PD a rychle jsem se
toho pak musel zbavit a podle mě to pak tomu dalšímu majiteli zdechlo zas.
Budu fakt moc rád za odpověď. Nevím koho se zeptat.
Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6
Moderátor: Miky_CZ
- Hubert
- Příspěvky: 2464
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6
máš opici.....
Novej bude vždy lepší než repas
Novej bude vždy lepší než repas
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6
A jseš si jistý, že není praskla klika?
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6
Přesně, jak píše Karel, to mne taky napadlo ...
Kdyby byly špatný vstřiky, tak by to za jízdy mohlo takto úplně chcípnout?
To už by se přeci muselo nějakou dobu projevovat nějakýma hodně špatnýma startama, kouřením, nepravidelným chodem, ne?
Kdyby byly špatný vstřiky, tak by to za jízdy mohlo takto úplně chcípnout?
To už by se přeci muselo nějakou dobu projevovat nějakýma hodně špatnýma startama, kouřením, nepravidelným chodem, ne?
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6
Odpovídal jsem ti na ten mejl...
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mrtvé vstřiky 2.7 TDV6
Uplne vypnuti motoru je taky mozne. Kdyz padne tlak na railu na kritickou mez tak se auto uplne zastavi. To neni nic neobvykleho. Je to druha faze ochrany motoru jednotkou. Prvni faze je pouze nouzak bez vykonu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk