Zdravím,
Renovoval jsem své Discovery 4, ramena/silentbloky/ložiska/poloosy/ tlumiče Bilstein, v podstatě z původních dílů jsem nechal jen těhlice.
Když auto den stojí a sjedu z obrubníku ozve se od přední nápravy zaklepání a už si nevím rady. Našel jsem tady ve starém příspěvku stejný problém, ale řešení tam nebylo.
Auto taky citelně ztuhlo a nevím jestli origo. tlumiče BWI byli o tolik komfortnější nebo prostě jen opotřebené / vyměklé, nemá někdo zkušenost?
A ještě k řízení, při zpomalování mi volant těsně před zastavením sám uhne mírně doprava. Tyčky řízení i čepy jsou taky nové.
Děkuji za rady
Klepání na předku po výměně všeho
Moderátor: Miky_CZ
Re: Klepání na předku po výměně všeho
Toto zvykne robit vybity hrebem. Ked si menil tycky riadnia mal si skusit volu dnuka v hrebeni hore- dole
Re: Klepání na předku po výměně všeho
Díky, vyzkouším to. Už jsem z toho na prášky.
Re: Klepání na předku po výměně všeho
Mozu ti to este robit takzvane REJDOVE dorazy na Tehlici. V plnom rejde sa take liatinove vycnelky opieraju o rameno. Pri prepruzeni to zvykne vydavat velmi skarede zvuky. ( skosenost z terana a pajera).
LACNO rychlo jednoducho natres vazelinov a je klud
LACNO rychlo jednoducho natres vazelinov a je klud
Re: Klepání na předku po výměně všeho
Takze problem vyresen. Skutecne vymlacene rizeni.
Stacilo kmitat volantem pri nenastartovanem motoru a z hrebene vychazelo to mlaceni, v servisu se jim to sice zdalo ok, ze se to po nastartovani natlakuje a ukazovali mi jak to stejne klepe na RV sport.
Nicmene jsem se rozhodl to vymenit a novy hreben ani netukne, rizeni je opet presne a tiche.
Stacilo kmitat volantem pri nenastartovanem motoru a z hrebene vychazelo to mlaceni, v servisu se jim to sice zdalo ok, ze se to po nastartovani natlakuje a ukazovali mi jak to stejne klepe na RV sport.
Nicmene jsem se rozhodl to vymenit a novy hreben ani netukne, rizeni je opet presne a tiche.