Pevnostní nárazník na DII (Přední)

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: D4 + RR bez střechy
Bydliště: Slatiňany

Pevnostní nárazník na DII (Přední)

#1 Příspěvek od Kubas38 » 07 úno 2009 19:58

Zdravím
chlapi nemáte někdo výkresovou dokumentaci na pevnosťák na D II dopředu?
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 237
Registrován: 07 led 2008 21:14
tel.: 608984224
auto: D3 TDV6
Bydliště: Zvole u Prahy
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Koudy » 07 úno 2009 21:03


Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: D4 + RR bez střechy
Bydliště: Slatiňany

Dík za info

#3 Příspěvek od Kubas38 » 08 úno 2009 09:49

Asi si ho budu dělat stejně sám tak kdyby se chtěl někdo přidat tak se ozvěte !
Počítám s cenou někde kolem 8500 + Lak (nebo pozink + lak)
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2618
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Stavros » 08 úno 2009 10:13

jde o to, ze kdyz to nekdo dela za penize, tak nebude svoje know-how nechavat zadarmo. Ja si treba planky moc nedelam, protoze kazdy auto je jiny a musi se delat samostatne.Je s tim docela dost prace, takze uznej, ze pokud nekdo ctrnact dnu vymysli naraznik, tak ti potom neda planek jen tak. Kazdopadne je s tim dost prace, my na jednom narazniku delame treba ctrnact dnu, takze preju hodne stesti a at se ti to podari. Kdyz budes chtit s necim poradit, tak dej vedet sem, to ti urcite nekdo poradi. Ale presy rozmery asi jentak nesezenes.

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: D4 + RR bez střechy
Bydliště: Slatiňany

Naviják

#5 Příspěvek od Kubas38 » 13 úno 2009 09:23

Už mám naviják a jde se na samotnou výrobu nárazníku dám sem nějaké fotky z výroby !


Tak zatím čau
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2704
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: mobil
auto: mockrát LR
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od cyril » 14 úno 2009 09:55

No tak jsem fakt zvědavej jak se ti to povede. Máš v úmyslu ten nárazník udělat jen "aby to vypadalo", takovej ten 2,5mm plech-papundeklovovou maketu dobrou tak maximálně na kokořínské parkoviště :lol: , nebo to bude skutečně funkční pořádnej kus železa? :lol: Držím ti palce....řeším to taky... 8) Jestli to postavíš za ty prachy co píšeš, měl bych zájem....
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2618
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Stavros » 14 úno 2009 11:42

Cyrile, pevnostni naraznik prece nemusi byt silny 5mm a vic, co je lepsi, kdyz ti po narazu prdne naraznik nebo kdyz ti nekde prdne ram, kam se sila prenese? Dle meho je nejlepsi volba 3-4mm, pokud se udela dostatecne malej, kratkej tak stejne tezko s nim nekde zavadis. Ram je na aute z dvojky plechu. Kdyz se podivas nekde po diskuzich, tak ti to vetsina lidi potvrdi.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2618
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Stavros » 14 úno 2009 11:43

Jinak ja bych mel taky zajem o ten naraznik za 8500,-

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8484
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#9 Příspěvek od RudaK » 14 úno 2009 12:52

Dobře ukotvený naviják a vostatek,jak říká stavros 3-4 mm. Bych se nebál z Padocku.Teda byl na D1,ale za 202,5 liber,teda bez Vat a dopravy,ale 5mm Steel Construction
http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... umper.html
Určitě najdeš i na D II,třeba u jinýho prodejce nebo upravíš držáky.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od PavelU » 14 úno 2009 13:05

Problém je vtom, že Paddock nemá pevnostní nárazníky na D2 jak chce Kubas. Ono je vůbec docela problém něco slušného na D2 sehnat. :cry:
Scorpioni dělají tyto http://www.scorpion-racing.co.uk/OFFROA ... iscoII.htm a Devon tento http://www.devon4x4.com/products_a/p306 ... mount.html

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8484
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#11 Příspěvek od RudaK » 14 úno 2009 13:27

U Devonu to je i s úpravou na naviják,ale 11 500 kč bez Vat a dopravy,ale zato fešák. Skorpíci tam nevidím cenu.Ale zas může kopírovat a připasovávat,tak jak řek Stavros.Záleží jak je šikovnéj. Nakonec Stavrosovi to taky dělal zámoš a jak se to povedlo.Hold to veme víc času.Já bych se do toho teda nedal,to se musím přiznat,ale já nejsem manuelně zručnéj a trpělivej. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od PavelU » 14 úno 2009 13:44

Tak nějak jsem to myslel (jako inspiraci), ono toho na D2 opravdu moc není a když, tak si to nechají zaplatit.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8484
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#13 Příspěvek od RudaK » 14 úno 2009 13:45

PavelU píše:Tak nějak jsem to myslel (jako inspiraci), ono toho na D2 opravdu moc není a když, tak si to nechají zaplatit.


Tak jak na D III. :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2618
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Stavros » 14 úno 2009 13:46

My sme delali plotnu na navijak z 8mm a zbytek z trojky, ale zase bylo vsechno super vyztuzeny a zavareny cely profily, aby se to nemohlo kroutit. Ted budu delat na Toyotu podobnym zpusobem taky naraznik, prahy uz mam a funguji skvele. Na druhou stranu treba ty pevnostni naslapy na Discovery maj v Paddocku zpracovany, diky pripravkum proti krouceni, mnohem lip. Clovek by si s tim musel hrat velmi dlouho a cena by byla silena. Jak jsem psal na normalnim narazniku se dela s prestavkama cca ctrnact dni, aby to k necemu vypadalo.

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MOPADŽI » 14 úno 2009 14:05

PavelU píše:Problém je vtom, že Paddock nemá pevnostní nárazníky na D2 jak chce Kubas. Ono je vůbec docela problém něco slušného na D2 sehnat. :cry:
Scorpioni dělají tyto http://www.scorpion-racing.co.uk/OFFROA ... iscoII.htm a Devon tento http://www.devon4x4.com/products_a/p306 ... mount.html
To je právě to pozitivní u D2, že na ni skoro nic není....nemusí se do ní tolik "sypat" :lol: Asi si jí pořídím :lol: :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od PavelU » 14 úno 2009 14:12

MOPADŽI píše:
PavelU píše:Problém je vtom, že Paddock nemá pevnostní nárazníky na D2 jak chce Kubas. Ono je vůbec docela problém něco slušného na D2 sehnat. :cry:
Scorpioni dělají tyto http://www.scorpion-racing.co.uk/OFFROA ... iscoII.htm a Devon tento http://www.devon4x4.com/products_a/p306 ... mount.html
To je právě to pozitivní u D2, že na ni skoro nic není....nemusí se do ní tolik "sypat" :lol: Asi si jí pořídím :lol: :lol:
No právě to moc pozitivní není, sehnat nebo vyrobit se dá všechno, zvlášť když zjistíš, že to nutně potřebuješ a pak začneš "sypat". To prostě musí bavit ... :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: D4 + RR bez střechy
Bydliště: Slatiňany

Tak železo je železo

#17 Příspěvek od Kubas38 » 14 úno 2009 14:15

Asi budu dělat uchycení pro naviják z 8mm a z toho lože bych chtěl udelat i výztuhy na obě strany a směrem dolů pod chladič taky všechno z 8mm a samotnej nárazník z 4mm( nebo 3mm otěrák hard). Nebo jestli máte zkušenosti tak poraďte dík.

Příští týden jsem na horách a potom se do toho pouším.


:D Tak zatím
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2618
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Stavros » 14 úno 2009 14:43

no mas to v poradku, jenom dej pozor, abys to udelal tak, aby se tam vesel navijak, ten mas? Treba come up se tam proste na sirku nevejde, musi se jakoby predsadit. Jinak nevim jestli tam davat ty packy na ten kryt spojovacky, bude to hrozne nizky. Taky musis vyresit prepinani navijaku, ono tech zadrhelu tam bude nekolik, ta DII to ma na knop, treba kvuli chladici. Potom je tam taky ta pricka, tu jsem odfiknul, protoze bych tam ten navijak nedostal.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2704
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: mobil
auto: mockrát LR
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od cyril » 14 úno 2009 17:20

Stavros píše:Cyrile, pevnostni naraznik prece nemusi byt silny 5mm a vic, co je lepsi, kdyz ti po narazu prdne naraznik nebo kdyz ti nekde prdne ram, kam se sila prenese? Dle meho je nejlepsi volba 3-4mm, pokud se udela dostatecne malej, kratkej tak stejne tezko s nim nekde zavadis. Ram je na aute z dvojky plechu. Kdyz se podivas nekde po diskuzich, tak ti to vetsina lidi potvrdi.
Musí... :lol: a jestli nemusí, já ho nějakej podobnej jako tady ten: http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... umper.html chci. Bude na něj totiž ještě přivařenej rám...Deformační zóna z 5mm plechu je ok. 2,5 je ale dle mého mínění a informací které jsme pochytal na webu docela málo. 3-4mm by stačili, mám to ale radši opravdický. Začal jsem to trochu sledovat a je pravda, že těch papundeklovejch nárazníků co má většina aut, na offroad s filmovým blátem nabo na vejlet na UA/RO/Maroko a podobně stačí. Asi je i zbytečný dávat něco fakt robustního na D2 se kterou se stejně do podobnejch masakrů jako s D1 pouštět nebudu..ale chci to jednoduchý, bez cinkrlátek a tisíce záhybů pro efekt.. tedy než tisíc žeber a ohybů jak krbový nářadí, radši strohej a pořádnej plech. předpokládám, že to bude i jednodušší na výrobu. Nechám se překvapit. Cena mi přijde nízka....jestli všechen materiál kupuje ofiko.... 8)
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Hovez
Příspěvky: 84
Registrován: 09 lis 2008 23:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Hovez » 14 úno 2009 17:27

Cyrile, tak pak mas nejjednodussi tam dopredu misto narazniku soupnout 180x80x4 uzavrenej jekl a na ten uz jen dovarit par picovinek na bok a plotnu pro navijak... :D
Jsem si tak tehdy delal pevnostnaky na ctyrkolku :lol:
Me se treba ten Stavrosuv libi (az na to ze polocas rozpadu antikorozni ochrany byl u obou narazniku akorat do letosni zimy :lol: ) protoze vim, ze s nim zadny stromy kacet nebudu, ale na technicke ani nepoznali, ze to neni origo 8)

Odpovědět