Pevnostní nárazník na DII (Přední)

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Stavros » 24 úno 2009 21:40

zacal si pekne, kazdopadne pristup k te pacce byt musi, prepina se s ni volnobezka. Mezi ty drzaky udelas plotnu, vyuzij tech original der od narazniku a zacni to stavet kolem toho. Snaz se mit ten navijak co nejvic vzadu, kvuli najezdovymu uhlu. Neudelej to moc tezky, at ti to na tech origo pruzinach, co maj asi i dost najeto nespadlo uplne na hubu.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od PavelU » 24 úno 2009 21:46

Pokud dá pevnostní nárazník a ještě naviják, pružiny budou muset být jiné. Na originálních by to moc dobře nejezdilo. :!:

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Stavros » 24 úno 2009 21:51

ono to spadne jenom o malo, ale hrozne to bude tahat za predek jakoby po tecne ven ze zatacky.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od PavelU » 24 úno 2009 22:13

Přesně o to jde, pružiny nebudou fungovat jak mají a řízení nebude nic moc. O kolik to spadne dolů nevím, jenom jsem chtěl upozornit na nutnost použití správných pružin. :wink:

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

Co tam mám dát za pružiny

#45 Příspěvek od Kubas38 » 25 úno 2009 06:36

Jaky pružiny tam mám dát? Kolik stojí? :!:
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od PavelU » 25 úno 2009 09:23

Záleží jestli budeš mít standartní výšku, nebo budeš zvedat, to se pak mění i tlumiče ....

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

standartní

#47 Příspěvek od Kubas38 » 25 úno 2009 10:19

Dám tam standart. kolik stojí a kde se daj koupit?
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od PavelU » 25 úno 2009 11:05

Já si myslím, že se ti někdo z kluků ozve, nebo zkus kontaktovat třeba Land Jirku a ten ti určitě dobře poradí i pružiny sežene.
Dával jsem na DII pružiny od Old Man Emu, ale nemůžu u nich najít se standarní výškou a potřebným zatížením.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od PavelU » 26 úno 2009 11:27

Tady na těchto stránkách https://www.expeditionexchange.com/ome/indexsprings.htm doporučují pružiny OME751, auto se zvedne asi jenom o 1" a to by měly zvládnout orig. tlumiče.

Co máš vzadu, pružiny nebo měchy a proč vlastně nechceš discošku zvednout?

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

Disco

#50 Příspěvek od Kubas38 » 26 úno 2009 13:24

Vzadu mám měchy a nechci to zvedat protože občas jedu do německa nebo rakouska a přitáhnu za diskoškou na panváglu nějaký auto tak proto!

Nechci je moc dráždit. Četník je četník a obzvláště rakouskej!
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od PavelU » 26 úno 2009 13:54

Jestli máš měchy o to je to jednodušší, zvednutí o 1" nikdo nepozná a výška na měchách jde nastavit, tlumiče můžou zůstat původní. A nebo nechej ty co tam máš a uvidíš jak se to bude chovat. Já jsem taky asi rok jezdil na pružinách s vyšším zatížením bez pevnostního nárazníku a navijáku(tedy bez toho zatížení) a naučil se to auto řídit, ale není to ono.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Stavros » 26 úno 2009 16:17

policii je prece jedno, jak mas auto vysoky, o tom prece na stk neni nikde ani reci, pokud mas jiny kola, pak muze byt problem, jinak ne.

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

Pomalu ale jistě

#53 Příspěvek od Kubas38 » 27 úno 2009 19:59

Dneska jsem strávil měřením a přípravou plotny + rozměřením výztuh nárazníku cca3,5h
zatím to docela jde počítám že příštíští týden cca do čtvrtka to bude hotový komplet ( před nástřikem)

Ještě dotaz - s nádobkou na ostřikovače se něco dělá nebo jí kopíruje nárazník_
Zdá se mě že kdyby tam nebyla tak můžu jít blíž a bude větší nájedovej úhel :?:

Tak zatím práci čest
Přílohy
navij06.JPG
navij06.JPG (88.74 KiB) Zobrazeno 8373 x
navij05.JPG
navij05.JPG (76.4 KiB) Zobrazeno 8372 x
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
-buri-
Příspěvky: 245
Registrován: 28 led 2008 16:43
auto: Disco II
Bydliště: Brno

#54 Příspěvek od -buri- » 27 úno 2009 21:18

Nemas ten navijak moc nizko? Kvuli najezdovymu uhlu.
Disco II, 265:75:16, 2" lift, Safari Snorkel, CB, pevnostní nárazník, naviják.....

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od Stavros » 27 úno 2009 22:38

zacal si dobre, s tou nadobkou si nelam hlavu, stejne jinou nemas. Jenom, nezda se ti ta paka na prepinani volnobezky nejak divne vysoko, zrovna tam, kde zacina by mela byt horni hrana narazniku. Aby ti to fungovalo. Jak pise buri, ten navijak mohl byt vic nahore jakoby vepredu, aby to lip vyslo, ale urcite to zmaknes.
My ted delame takovej dost brutus naraznik na toyote, tak sem dam potom fotky, zatim se mi to libi moc. Je to takovy zvlastni, ale libivy.

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

#56 Příspěvek od Kubas38 » 28 úno 2009 08:31

Stavros píše:zacal si dobre, s tou nadobkou si nelam hlavu, stejne jinou nemas. Jenom, nezda se ti ta paka na prepinani volnobezky nejak divne vysoko, zrovna tam, kde zacina by mela byt horni hrana narazniku. Aby ti to fungovalo. Jak pise buri, ten navijak mohl byt vic nahore jakoby vepredu, aby to lip vyslo, ale urcite to zmaknes.
My ted delame takovej dost brutus naraznik na toyote, tak sem dam potom fotky, zatim se mi to libi moc. Je to takovy zvlastni, ale libivy.
Ahoj páka na přepínání je asi cca 2cm pod horní hranou nárazníku bude tam kapsa aby se to dalo ovládat. Jinak jsem na výšku zatím o cca8cm výš než na původním plastu. Tak uvidíme jak se zadaří.

8)
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od PavelU » 28 úno 2009 10:44

Nádobku k ostřikovačům má dobře vyřešenou Devon, třeba jako inspirace tady http://www.devon4x4.com/products_a/p526 ... sco-2.html

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

#58 Příspěvek od cyril » 02 bře 2009 22:35

No vidím, že se to pohlo...blahopřeji, vypadá to nadějně... 8)
Nárazník udělej opravdu pořádně. Jestli jej chceš mít pořádnej a chceš nějakej třeba i prodat. Myslím někomu, kdo jenom nechce pouštět hrůzu na školáky pelášící domů z družiny.... :lol:
Moje nejnovější zkušenosti z právě ukončeného výletu po UA/RO.
Když se mi v terénu (D1) svlékla guma a kluci mi to zvedali tím "Highliftem" (?) takovým tím pákovým velikánským heverem, včetně nástavce do otvorů v pevnostním nárazníku Britpart, celý se nepatrně vyhnul a díky tomu, že na něj mám přivařený ochranný rám, nešla mi už zavřít kapota. (byla otevřená protože jsme používali naviják...kabel, spínač a td..) Po použití navijáku se to při tahu opět srovnalo, takže dobrý, ale Britpart docela zklamání. Mimimálně navijákovou desku a místa pro hever udělej pořádně pevný. Tedy radši všechno. :lol: Jinak počítej, že ti celý předek po montáži pevnosťáku s navijákem spadne dolů. Udělalo mi to taky, a to dost hodně i při souběžném 2" liftu. Nakonec jsem ty slabé pružiny vyhodil a dal tvrdší. Není to legrace, ale držím ti palce.
Přílohy
UARO (9)m.JPG
UARO (9)m.JPG (48.3 KiB) Zobrazeno 8261 x

Uživatelský avatar
Kubas38
Příspěvky: 270
Registrován: 18 zář 2008 07:43
tel.: 777207691
auto: Defik D300+RR
Bydliště: Slatiňany

Dík za radu

#59 Příspěvek od Kubas38 » 03 bře 2009 11:24

Mám výztuhy na přední a vrchní díl . Teď bádám nad výztuhama do boku . Pořád mi tam překáží ta nádobka na ostřikovače ale nějak to vyřeším.
pohrávám si s myšlenkou dát " měchy dopředu" nemá s tím někdo zkušenosti !
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: :?: :?:
Měchy mám doma nový jen nevím jak je to s rozvodem vzduchu jestli to zvládne jeden kompresor a tak . že bych si to mohl libovolně přizvednout při jízdě do terénu a naopak na silnici. Akorát nevím jak by se s tím prala hydraulika AC... Poraďte

dík a čau :shock:
Přílohy
plotna.JPG
plotna.JPG (88.26 KiB) Zobrazeno 8196 x
navij33.JPG
navij33.JPG (99.15 KiB) Zobrazeno 8198 x
D5 SDV6 HSE MY2018

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od Stavros » 03 bře 2009 16:22

co je to za material, desitka? To je zbytecne silny, vzdyt ram je tak maximalne dvojka.
Co to tam mas na bokach ty dve derovany platle, jak budes pokracovat?

Odpovědět