Pevnostní nárazník na DII (Přední)
Moderátor: Miky_CZ
zacal si pekne, kazdopadne pristup k te pacce byt musi, prepina se s ni volnobezka. Mezi ty drzaky udelas plotnu, vyuzij tech original der od narazniku a zacni to stavet kolem toho. Snaz se mit ten navijak co nejvic vzadu, kvuli najezdovymu uhlu. Neudelej to moc tezky, at ti to na tech origo pruzinach, co maj asi i dost najeto nespadlo uplne na hubu.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Tady na těchto stránkách https://www.expeditionexchange.com/ome/indexsprings.htm doporučují pružiny OME751, auto se zvedne asi jenom o 1" a to by měly zvládnout orig. tlumiče.
Co máš vzadu, pružiny nebo měchy a proč vlastně nechceš discošku zvednout?
Co máš vzadu, pružiny nebo měchy a proč vlastně nechceš discošku zvednout?
- Kubas38
- Příspěvky: 270
- Registrován: 18 zář 2008 07:43
- tel.: 777207691
- auto: Defik D300+RR
- Bydliště: Slatiňany
Disco
Vzadu mám měchy a nechci to zvedat protože občas jedu do německa nebo rakouska a přitáhnu za diskoškou na panváglu nějaký auto tak proto!
Nechci je moc dráždit. Četník je četník a obzvláště rakouskej!
Nechci je moc dráždit. Četník je četník a obzvláště rakouskej!
D5 SDV6 HSE MY2018
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Jestli máš měchy o to je to jednodušší, zvednutí o 1" nikdo nepozná a výška na měchách jde nastavit, tlumiče můžou zůstat původní. A nebo nechej ty co tam máš a uvidíš jak se to bude chovat. Já jsem taky asi rok jezdil na pružinách s vyšším zatížením bez pevnostního nárazníku a navijáku(tedy bez toho zatížení) a naučil se to auto řídit, ale není to ono.
- Kubas38
- Příspěvky: 270
- Registrován: 18 zář 2008 07:43
- tel.: 777207691
- auto: Defik D300+RR
- Bydliště: Slatiňany
Pomalu ale jistě
Dneska jsem strávil měřením a přípravou plotny + rozměřením výztuh nárazníku cca3,5h
zatím to docela jde počítám že příštíští týden cca do čtvrtka to bude hotový komplet ( před nástřikem)
Ještě dotaz - s nádobkou na ostřikovače se něco dělá nebo jí kopíruje nárazník_
Zdá se mě že kdyby tam nebyla tak můžu jít blíž a bude větší nájedovej úhel
Tak zatím práci čest
zatím to docela jde počítám že příštíští týden cca do čtvrtka to bude hotový komplet ( před nástřikem)
Ještě dotaz - s nádobkou na ostřikovače se něco dělá nebo jí kopíruje nárazník_
Zdá se mě že kdyby tam nebyla tak můžu jít blíž a bude větší nájedovej úhel
Tak zatím práci čest
- Přílohy
-
- navij06.JPG (88.74 KiB) Zobrazeno 8373 x
-
- navij05.JPG (76.4 KiB) Zobrazeno 8372 x
D5 SDV6 HSE MY2018
zacal si dobre, s tou nadobkou si nelam hlavu, stejne jinou nemas. Jenom, nezda se ti ta paka na prepinani volnobezky nejak divne vysoko, zrovna tam, kde zacina by mela byt horni hrana narazniku. Aby ti to fungovalo. Jak pise buri, ten navijak mohl byt vic nahore jakoby vepredu, aby to lip vyslo, ale urcite to zmaknes.
My ted delame takovej dost brutus naraznik na toyote, tak sem dam potom fotky, zatim se mi to libi moc. Je to takovy zvlastni, ale libivy.
My ted delame takovej dost brutus naraznik na toyote, tak sem dam potom fotky, zatim se mi to libi moc. Je to takovy zvlastni, ale libivy.
- Kubas38
- Příspěvky: 270
- Registrován: 18 zář 2008 07:43
- tel.: 777207691
- auto: Defik D300+RR
- Bydliště: Slatiňany
Ahoj páka na přepínání je asi cca 2cm pod horní hranou nárazníku bude tam kapsa aby se to dalo ovládat. Jinak jsem na výšku zatím o cca8cm výš než na původním plastu. Tak uvidíme jak se zadaří.Stavros píše:zacal si dobre, s tou nadobkou si nelam hlavu, stejne jinou nemas. Jenom, nezda se ti ta paka na prepinani volnobezky nejak divne vysoko, zrovna tam, kde zacina by mela byt horni hrana narazniku. Aby ti to fungovalo. Jak pise buri, ten navijak mohl byt vic nahore jakoby vepredu, aby to lip vyslo, ale urcite to zmaknes.
My ted delame takovej dost brutus naraznik na toyote, tak sem dam potom fotky, zatim se mi to libi moc. Je to takovy zvlastni, ale libivy.
D5 SDV6 HSE MY2018
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Nádobku k ostřikovačům má dobře vyřešenou Devon, třeba jako inspirace tady http://www.devon4x4.com/products_a/p526 ... sco-2.html
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
No vidím, že se to pohlo...blahopřeji, vypadá to nadějně...
Nárazník udělej opravdu pořádně. Jestli jej chceš mít pořádnej a chceš nějakej třeba i prodat. Myslím někomu, kdo jenom nechce pouštět hrůzu na školáky pelášící domů z družiny....
Moje nejnovější zkušenosti z právě ukončeného výletu po UA/RO.
Když se mi v terénu (D1) svlékla guma a kluci mi to zvedali tím "Highliftem" (?) takovým tím pákovým velikánským heverem, včetně nástavce do otvorů v pevnostním nárazníku Britpart, celý se nepatrně vyhnul a díky tomu, že na něj mám přivařený ochranný rám, nešla mi už zavřít kapota. (byla otevřená protože jsme používali naviják...kabel, spínač a td..) Po použití navijáku se to při tahu opět srovnalo, takže dobrý, ale Britpart docela zklamání. Mimimálně navijákovou desku a místa pro hever udělej pořádně pevný. Tedy radši všechno. Jinak počítej, že ti celý předek po montáži pevnosťáku s navijákem spadne dolů. Udělalo mi to taky, a to dost hodně i při souběžném 2" liftu. Nakonec jsem ty slabé pružiny vyhodil a dal tvrdší. Není to legrace, ale držím ti palce.
Nárazník udělej opravdu pořádně. Jestli jej chceš mít pořádnej a chceš nějakej třeba i prodat. Myslím někomu, kdo jenom nechce pouštět hrůzu na školáky pelášící domů z družiny....
Moje nejnovější zkušenosti z právě ukončeného výletu po UA/RO.
Když se mi v terénu (D1) svlékla guma a kluci mi to zvedali tím "Highliftem" (?) takovým tím pákovým velikánským heverem, včetně nástavce do otvorů v pevnostním nárazníku Britpart, celý se nepatrně vyhnul a díky tomu, že na něj mám přivařený ochranný rám, nešla mi už zavřít kapota. (byla otevřená protože jsme používali naviják...kabel, spínač a td..) Po použití navijáku se to při tahu opět srovnalo, takže dobrý, ale Britpart docela zklamání. Mimimálně navijákovou desku a místa pro hever udělej pořádně pevný. Tedy radši všechno. Jinak počítej, že ti celý předek po montáži pevnosťáku s navijákem spadne dolů. Udělalo mi to taky, a to dost hodně i při souběžném 2" liftu. Nakonec jsem ty slabé pružiny vyhodil a dal tvrdší. Není to legrace, ale držím ti palce.
- Přílohy
-
- UARO (9)m.JPG (48.3 KiB) Zobrazeno 8261 x
- Kubas38
- Příspěvky: 270
- Registrován: 18 zář 2008 07:43
- tel.: 777207691
- auto: Defik D300+RR
- Bydliště: Slatiňany
Dík za radu
Mám výztuhy na přední a vrchní díl . Teď bádám nad výztuhama do boku . Pořád mi tam překáží ta nádobka na ostřikovače ale nějak to vyřeším.
pohrávám si s myšlenkou dát " měchy dopředu" nemá s tím někdo zkušenosti !
Měchy mám doma nový jen nevím jak je to s rozvodem vzduchu jestli to zvládne jeden kompresor a tak . že bych si to mohl libovolně přizvednout při jízdě do terénu a naopak na silnici. Akorát nevím jak by se s tím prala hydraulika AC... Poraďte
dík a čau
pohrávám si s myšlenkou dát " měchy dopředu" nemá s tím někdo zkušenosti !
Měchy mám doma nový jen nevím jak je to s rozvodem vzduchu jestli to zvládne jeden kompresor a tak . že bych si to mohl libovolně přizvednout při jízdě do terénu a naopak na silnici. Akorát nevím jak by se s tím prala hydraulika AC... Poraďte
dík a čau
- Přílohy
-
- plotna.JPG (88.26 KiB) Zobrazeno 8196 x
-
- navij33.JPG (99.15 KiB) Zobrazeno 8198 x
D5 SDV6 HSE MY2018