Snorchel

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tomy
Příspěvky: 272
Registrován: 20 úno 2009 12:41
tel.: 0904875396
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Tomy » 09 bře 2009 10:21

Je mi to jasne, no cena je zaujimava, tak mozno by chceli zaimprovizovat aj viaceri :) Napis, ako si dopadol...

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#62 Příspěvek od Miky_CZ » 10 bře 2009 16:13

tak nove zpravy mam koleno prumeru 75mm co zabuduju do filterboxu a ted shanim hadici kterou to koleno a snorchel propojim tu v hornbachu nevedou.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Tomy
Příspěvky: 272
Registrován: 20 úno 2009 12:41
tel.: 0904875396
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od Tomy » 11 bře 2009 08:38

Len tak dalej, potom poprosim aj detailne foto z montaze :)

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#64 Příspěvek od Miky_CZ » 11 bře 2009 10:39

foto pak dodam jenom se nelekni te diry v podbehu sem ji odvrtaval tak vypada strasne:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Tomy
Příspěvky: 272
Registrován: 20 úno 2009 12:41
tel.: 0904875396
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Tomy » 11 bře 2009 11:28

Pohoda, sak kazdy maka, ako sa da... :)
Pravdepodobne to budem riesit podobne.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#66 Příspěvek od Miky_CZ » 11 bře 2009 19:37

jeste bych se chtel zeptat tady zkusenejsich na kobru na snorchelu
nekteri ji maji dopredu nekteri do boku, proc? plusy minusy a tak
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Land Jirka » 11 bře 2009 19:42

Říká se, že když je dopředu, tak za deště při jízdě může dojít k namočení vzduchového filtru.
Mám ji dopředu několik let a zatím v pohodě a jezdím každej den.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Tomš
Příspěvky: 123
Registrován: 17 črc 2008 09:51
Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164

#68 Příspěvek od Tomš » 11 bře 2009 21:14

Taky mám dotaz.Snižuje zvýšené sání výkon?
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#69 Příspěvek od Miky_CZ » 11 bře 2009 21:19

tomš to by me taky zajimalo, privod vzduchu v blatniku ma mensi prumer nez snorchel a kdyz zas kobru dopredu tak ti za jizdy tam ten vzduch proudi lip nez v tom blatniku teda podle me... ja sem jenom hlupy informatik autum zas tak moc nerozumim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Tomš
Příspěvky: 123
Registrován: 17 črc 2008 09:51
Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164

#70 Příspěvek od Tomš » 11 bře 2009 21:25

já se zase někde dočetl že i přes proudění vzduchu tam vzniká cosi co už si nepamatuji :? a brání to nasávání.nicméně aut se snorklem jezdí habakuk a ještě žádné jsem neviděl na laně :D
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)

McCormic

#71 Příspěvek od McCormic » 11 bře 2009 23:26

Mam ho taky dopředu, a jediný co to dělá je takový prdění od 60km/h - 80km/h , který tam vzniká v těch čtyřech drážkách, kterým pánové od safari říkají "water chanel" a tyhle drážky za deště naprosto spolehlivě vylejvaj tu nasátou vodu ven a je i vidět, jak z nich cedí. Filtr mam taky pořád suchej a to jsem se bál v pondělí večer v hustý vánici (protože jsem zaslepil v boxu na filtr odtokový kanálky) a i přesto zůstal suchej

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#72 Příspěvek od Miky_CZ » 12 bře 2009 11:55

McCormic:
muzes mi ten water channel nafotit? vubec nemam pradstavu co to je, mam totiz snorchel z patrola
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

McCormic

#73 Příspěvek od McCormic » 14 bře 2009 16:59

Jasný, jsou to ty čtyři odtokový kanálky v tý hubici. Vevnitř jsou tvarovaný tak, aby turbulence, co tam za jízdy vzniká tu odceděnou vodu vylejvala ven. Efekt jsem podrobil ve čtvrtek za slejváku testu na dálnici a funguje to absolutně perfektně, po 250km jízdy jsem otevřel box na filtr a ani kapička, naprosto suchý...

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#74 Příspěvek od Miky_CZ » 14 bře 2009 17:26

jo tak to tam mam tez tak to je dobre:-D
ti polaci nebudou zas tak hlupi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Tomš
Příspěvky: 123
Registrován: 17 črc 2008 09:51
Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164

#75 Příspěvek od Tomš » 14 bře 2009 21:09

už mi dorazil také tak na to zítra v práci vletím
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)

Uživatelský avatar
Tomš
Příspěvky: 123
Registrován: 17 črc 2008 09:51
Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164

#76 Příspěvek od Tomš » 14 bře 2009 21:09

jak to dop?adlo s těmi hadicemi
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#77 Příspěvek od Miky_CZ » 14 bře 2009 21:19

hadici jsem objednal zde
http://www.gumex.cz/cz/hadice/VZDUCHOTE ... ADICE/1/39
a to presne hadici cislo 0080080
te ti poslou aji po metrech
koupil sem 2m ted cekam az prijde
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#78 Příspěvek od Miky_CZ » 17 bře 2009 15:31

Tomš, Tomy: dneska mi pplko dorucilo hadici na snorchel, pasuje perfektne, objednal jsem 2m prisly 2,5 a potrebuju 70cm, tzn ze na 2 snorchely jeste zbylo, takze kdyby nekdo chtel tak mu potrebny rozmer poslu. Stalo me to 445kc, a zbytek budu mit na nic tak se muzem dohodnout

Dneska prsi, takze na tom nemuzu pracovat, zitra snad bude lip tak to dam dokupy a dam sem nake fotky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Tomš
Příspěvky: 123
Registrován: 17 črc 2008 09:51
Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164

#79 Příspěvek od Tomš » 17 bře 2009 19:21

Ahoj Máš SZ
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#80 Příspěvek od Miky_CZ » 18 bře 2009 14:07

Slibene fotky z montaze zde:
http://miky-discovery.rajce.idnes.cz/snorchel/

jeste musim sehnat nejaky tmel a lepidlo a zalepit vsechny diry a jak je to puvodni sani tak stejne jezdim 80% silnice 20% teren, tak uvazuju ze ho necham tak sezenu nejakou krytku a vzdycky pred tim nez pojedu na naky sraz atd tak tam akorat silikonem prilepim zaslepku, jeste nevim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět