Snorchel
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
tak nove zpravy mam koleno prumeru 75mm co zabuduju do filterboxu a ted shanim hadici kterou to koleno a snorchel propojim tu v hornbachu nevedou.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
foto pak dodam jenom se nelekni te diry v podbehu sem ji odvrtaval tak vypada strasne:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
jeste bych se chtel zeptat tady zkusenejsich na kobru na snorchelu
nekteri ji maji dopredu nekteri do boku, proc? plusy minusy a tak
nekteri ji maji dopredu nekteri do boku, proc? plusy minusy a tak
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
tomš to by me taky zajimalo, privod vzduchu v blatniku ma mensi prumer nez snorchel a kdyz zas kobru dopredu tak ti za jizdy tam ten vzduch proudi lip nez v tom blatniku teda podle me... ja sem jenom hlupy informatik autum zas tak moc nerozumim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Mam ho taky dopředu, a jediný co to dělá je takový prdění od 60km/h - 80km/h , který tam vzniká v těch čtyřech drážkách, kterým pánové od safari říkají "water chanel" a tyhle drážky za deště naprosto spolehlivě vylejvaj tu nasátou vodu ven a je i vidět, jak z nich cedí. Filtr mam taky pořád suchej a to jsem se bál v pondělí večer v hustý vánici (protože jsem zaslepil v boxu na filtr odtokový kanálky) a i přesto zůstal suchej
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
McCormic:
muzes mi ten water channel nafotit? vubec nemam pradstavu co to je, mam totiz snorchel z patrola
muzes mi ten water channel nafotit? vubec nemam pradstavu co to je, mam totiz snorchel z patrola
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Jasný, jsou to ty čtyři odtokový kanálky v tý hubici. Vevnitř jsou tvarovaný tak, aby turbulence, co tam za jízdy vzniká tu odceděnou vodu vylejvala ven. Efekt jsem podrobil ve čtvrtek za slejváku testu na dálnici a funguje to absolutně perfektně, po 250km jízdy jsem otevřel box na filtr a ani kapička, naprosto suchý...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
jo tak to tam mam tez tak to je dobre:-D
ti polaci nebudou zas tak hlupi
ti polaci nebudou zas tak hlupi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
hadici jsem objednal zde
http://www.gumex.cz/cz/hadice/VZDUCHOTE ... ADICE/1/39
a to presne hadici cislo 0080080
te ti poslou aji po metrech
koupil sem 2m ted cekam az prijde
http://www.gumex.cz/cz/hadice/VZDUCHOTE ... ADICE/1/39
a to presne hadici cislo 0080080
te ti poslou aji po metrech
koupil sem 2m ted cekam az prijde
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Tomš, Tomy: dneska mi pplko dorucilo hadici na snorchel, pasuje perfektne, objednal jsem 2m prisly 2,5 a potrebuju 70cm, tzn ze na 2 snorchely jeste zbylo, takze kdyby nekdo chtel tak mu potrebny rozmer poslu. Stalo me to 445kc, a zbytek budu mit na nic tak se muzem dohodnout
Dneska prsi, takze na tom nemuzu pracovat, zitra snad bude lip tak to dam dokupy a dam sem nake fotky
Dneska prsi, takze na tom nemuzu pracovat, zitra snad bude lip tak to dam dokupy a dam sem nake fotky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Slibene fotky z montaze zde:
http://miky-discovery.rajce.idnes.cz/snorchel/
jeste musim sehnat nejaky tmel a lepidlo a zalepit vsechny diry a jak je to puvodni sani tak stejne jezdim 80% silnice 20% teren, tak uvazuju ze ho necham tak sezenu nejakou krytku a vzdycky pred tim nez pojedu na naky sraz atd tak tam akorat silikonem prilepim zaslepku, jeste nevim
http://miky-discovery.rajce.idnes.cz/snorchel/
jeste musim sehnat nejaky tmel a lepidlo a zalepit vsechny diry a jak je to puvodni sani tak stejne jezdim 80% silnice 20% teren, tak uvazuju ze ho necham tak sezenu nejakou krytku a vzdycky pred tim nez pojedu na naky sraz atd tak tam akorat silikonem prilepim zaslepku, jeste nevim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál