Čerpadlo paliva TD5
Moderátor: Miky_CZ
Re: Čerpadlo paliva TD5
Sice některý věci nejsou tak přesný nejsem mechanik,ale volal jsem známímu ten tvrdí,že moje auto nezná,ale u koncernovejch motorů PD tam je ventil aby nafta netekla zpět a tlak tam zůstává ikdyž nižší.Bejvaj s tím prej taky problémy díky kvalitě našší nafty přestana to těsnit a začne padat nafta. Takže se domnívám,že PD je v základu stejný u obou značek a tady je i obrázek strana 18,19 http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
A jak píšeš Tome to pořadí tak na tom vysokotlakým stupni ten ventil někde bude
A jak píšeš Tome to pořadí tak na tom vysokotlakým stupni ten ventil někde bude
Re: Čerpadlo paliva TD5
...kde si prosim ta toto cital. To je somarina. Je tu popisovane, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nezobrazuje realny stav zhavenia. To, ze ti svieti kontrolka este vobec nemusi znamenat, ze zhavis.MarekS píše:a je mě divný když nechám žhavit dlouho jak tu už kolikrát bylo doporučováno a počkám až vypne čerpadlo a pak hned vemu za klíček tak startuju systém bez tlaku.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Čerpadlo paliva TD5
Čet jsem to někde tady a to že po vypnutí čerpadla je tlak na 0 aspoň u mojeho auta jsem zjistil včera měřením. Deneska jsem koupil jednocestný ventil na naftu tak jsem ho dal na rychlospojky cca 50 cm od výstupu z čerpadla a tlak po vypnutí klíčku klesá,ale pomalu tak uvidím ráno jak chytne.DanoDEF píše:...kde si prosim ta toto cital. To je somarina. Je tu popisovane, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nezobrazuje realny stav zhavenia. To, ze ti svieti kontrolka este vobec nemusi znamenat, ze zhavis.MarekS píše:a je mě divný když nechám žhavit dlouho jak tu už kolikrát bylo doporučováno a počkám až vypne čerpadlo a pak hned vemu za klíček tak startuju systém bez tlaku.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Tak opět stejný moc se mu nechtělo
Další mě napadl regulátor tlaku paliva pročet jsem tu oněm co jsem našel a byl tam příspěvek od PavlaU,kterej tam píše doufám,že to byl on nemůžu to znova najít na konci celého systému je regulátor tlaku paliva,kterej odpouští přebytečnej tlak(palivo) zpátečkou do nádže.
Takže když zapnu klíček čerpadlo tlačí 4 bary čerpadlo přestane tak tam musí zůstat tlak,kterej podrží ten regulátor a přívodem to zpátky nemůže musí bejt špatnej regulátor a nebo to teče vstřikama do válců což je blbost nato jak rychle ten tlak klesá.
Závad regulátoru jsem tu moc nenašel buď tek a nebo ho někdo měnil preventivně a některý neduhy se tím i odstranili. Ale,že by někomu propouštěl jsem tu vůbec nenašel.
Další mě napadl regulátor tlaku paliva pročet jsem tu oněm co jsem našel a byl tam příspěvek od PavlaU,kterej tam píše doufám,že to byl on nemůžu to znova najít na konci celého systému je regulátor tlaku paliva,kterej odpouští přebytečnej tlak(palivo) zpátečkou do nádže.
Takže když zapnu klíček čerpadlo tlačí 4 bary čerpadlo přestane tak tam musí zůstat tlak,kterej podrží ten regulátor a přívodem to zpátky nemůže musí bejt špatnej regulátor a nebo to teče vstřikama do válců což je blbost nato jak rychle ten tlak klesá.
Závad regulátoru jsem tu moc nenašel buď tek a nebo ho někdo měnil preventivně a některý neduhy se tím i odstranili. Ale,že by někomu propouštěl jsem tu vůbec nenašel.
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
Zkus před startováním nechat proběhnout odvzdušňovací cyklus
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Čerpadlo paliva TD5
To jsem zkoušel bylo okolo nuly výsledek stejnej. Pak jsem to zkoušel s měřákem a vždy když čerpadlo seplo tlačilo 4 bary jak přestalo tlak klesnul. Čet jsem na internetu u jinejch značek mejvaj taky tenhle problém +2 a nižší teploty dlouho točej a když je ten regulátor KO nenatočili vůbec bylo to u Peugeota a nějakej fiat dodávka.
Leda,že bys to v úterý o svačině na něčem vyzkoušel já tu v okolí nikoho nemám jen defa a ten má tenhle problém už rok taky okolo nuly začnou problémy.
No regulátor už je objednanej doufám,že ve středu dorazí a pak se uvidí. Furt mám teorii,že když čerpadlo natlačí tak tam ten tlak musí zůstat a při běhu motoru tlačí 4,2 a to pak odpouští ten regulátor.
Leda,že bys to v úterý o svačině na něčem vyzkoušel já tu v okolí nikoho nemám jen defa a ten má tenhle problém už rok taky okolo nuly začnou problémy.
No regulátor už je objednanej doufám,že ve středu dorazí a pak se uvidí. Furt mám teorii,že když čerpadlo natlačí tak tam ten tlak musí zůstat a při běhu motoru tlačí 4,2 a to pak odpouští ten regulátor.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Peugeot a Fiat mají motor typu čerpadlo-tryska? No a co si třeba přečíst v RAVE, jak to má správně fungovat? Ono common-rail motory jsou drobátko jiné, stejně tak benzínové vstřikování.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva TD5
Rave mě nechodí to sám víšMadTom píše:Peugeot a Fiat mají motor typu čerpadlo-tryska? No a co si třeba přečíst v RAVE, jak to má správně fungovat? Ono common-rail motory jsou drobátko jiné, stejně tak benzínové vstřikování.
Tak tam prosím mrkni. Přečti si to kousek zpátky regulátor je na konci a ten by ten tlak měl podržet a když propouští tak ti nafta odteče do nádrže a dojde po delší odstávce zhřejmě k zavzdušnění. Akorát co jsem tady čet tak ho většina měnila protože tek a nebo preventivně. Až ho vyměním tak se to rozsekne a nebo by to musel někdo taky vyzkoušet jak se to chová na jiným autě.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Sory, ale doopravdy si nepamatuju, co komu nefunguje:
http://www.thed2boysclub.co.uk/forums/v ... =5&t=17491 - koukni se sem - jsou tam odkazy na RAVE přímo v PDF formátu, a to už by ti snad mělo jít otevřít. Podle mě je to základní věc, když něco nefunguje.
http://www.thed2boysclub.co.uk/forums/v ... =5&t=17491 - koukni se sem - jsou tam odkazy na RAVE přímo v PDF formátu, a to už by ti snad mělo jít otevřít. Podle mě je to základní věc, když něco nefunguje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva TD5
tak dnes som zistil kolko az moze cerpadlo davat l/min . Za dve minuty som prisiel asi o 10l nafty Znicoho nic mi prdla palivova hadica/trubka co ide do hlavy. Cely motor je od nafty.
Otazka - stretol sa uz niekto s niecim podobnym? Viete mi poradit katalogove cislo tej trubkohadice? Kupit origo alebo ju dat vyrobit?
Otazka - stretol sa uz niekto s niecim podobnym? Viete mi poradit katalogove cislo tej trubkohadice? Kupit origo alebo ju dat vyrobit?
Re: Čerpadlo paliva TD5
Pohrab sa tu: http://lrparts.ru/engl/" onclick="window.open(this.href);return false; a najdi si to tam.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Re: Čerpadlo paliva TD5
Vdaka za link. Problem bol uz blizsie specifikovany a v podstate aj vyrieseny. Praskla hadica spetneho okruhu okolo hlavy. Cislo hadice sa mi naist nepodarilo ale nahodou som prisiel na to ze je to ta ktora pride spolu s regulatorom tlaku paliva. Uz ju aj mam. Bohuzial je tam strasne zly pristup, treba zhodit sanie z hlavy, inak to nepojde.
Chcel by som sa este pomimo spytat , kedze mam motor cely od nafty, mam mastny aj drazkovany remen. Mam ho vymenit za novy (po vycisteni motora) alebo ho staci tiez len vycistit?
Chcel by som sa este pomimo spytat , kedze mam motor cely od nafty, mam mastny aj drazkovany remen. Mam ho vymenit za novy (po vycisteni motora) alebo ho staci tiez len vycistit?
Re: Čerpadlo paliva TD5
ja by som to asi len vystriekal teplou wapkou
if it ain't broke, don't fix it
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
K tomu regulátoru tlaku paliva - já jsem to zvládnul i bez demontáže sacího potrubí - jde to. A zajímavé info je, že aspoň u Disco2 je tam lepší přístup zespodu. A ten řemen nejspíš vyměnit za nějakej kvalitní, jinak hrozí že bude pískat. Starej pořádně vyprat a nechat jako rezervní - když praskne, tak je aspoň něco.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirda_Disco
- Příspěvky: 127
- Registrován: 25 lis 2012 17:57
- tel.: 777325858
- auto: Disco II
- Bydliště: Forbes
Re: Čerpadlo paliva TD5
Já mám měřidlo tlaku nafty na palubní desce a po zapnutí zapalování se zvedne cca 4,5. Po vypnutí motoru klesne na 1. Tam se drží, ale po hodině nula. Motor TD5.
Discovery je jak mladá milenka. Taky potřebuje pravidelnou údržbu a hodně peněz!
Discovery ll TD5 Černá Perla.
Discovery ll TD5 Černá Perla.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Regulator by som nejak vymenil aj bez zhodenia sania ale jedna strana tej hadice co ide do neho je proste absolutne nedostupna. Tak nedostupna ze sa neda ani odfotit.
Je to ta spodna hadica. Maju ju az 15p motory.
Je to ta spodna hadica. Maju ju az 15p motory.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Jak nedostupná na jedný je rychlospojka - přívod nafty a tu druhou vycvakneš na chladiči nafty. Ta co jde do hlavy jde povolit až po uvolnění regulátoru mám motor 15P sání ani nic jinýho jsem nevyndával jen povolil 2 vrchní šrouby na tom chladiči.halo píše:Regulator by som nejak vymenil aj bez zhodenia sania ale jedna strana tej hadice co ide do neho je proste absolutne nedostupna. Tak nedostupna ze sa neda ani odfotit.
Je to ta spodna hadica. Maju ju az 15p motory.
http://www.discovery2.co.uk/Fpr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
Bavítze se každý o jiné věci
Když mu praskla ta hadice co jde dopředu, tak se musí odšroubovati vepředu na hlavě a tam to jde blbě.
Já to dělám upraveným (rozřílím) trhákem bez demontáže sání, jen odmontuju vzpěru alternátoru
Když mu praskla ta hadice co jde dopředu, tak se musí odšroubovati vepředu na hlavě a tam to jde blbě.
Já to dělám upraveným (rozřílím) trhákem bez demontáže sání, jen odmontuju vzpěru alternátoru
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Čerpadlo paliva TD5
Ajo spíš je to o druhým konciLand Jirka píše:Bavítze se každý o jiné věci
Když mu praskla ta hadice co jde dopředu, tak se musí odšroubovati vepředu na hlavě a tam to jde blbě.
Já to dělám upraveným (rozřílím) trhákem bez demontáže sání, jen odmontuju vzpěru alternátoru
stím je to horší
bude to chtít něco upravit samodomo jak píše Jirka
Re: Čerpadlo paliva TD5
Muzete mi nekdo, prosim, poradit ? Cca pred dvema mesici jsem koupil v N.Pace nove palivove cerpadlo. Najel jsem na nem nejakych 6 tis. km a predevcirem zacalo byt za jizdy najednou neprijemne hlasite. Kdyz stojim u auta vzadu, je slyset vic jak motor...
Hoch v opravne mi rekl, ze anglicky Cinan ma na reklamaci 30 dni a jine cerpadlo skladem nemaji. To jsem se orosil, protoze za 14 dni odjizdime do Rumunska (az k mori). Nechci kupovat dalsi cerpadlo za ranec, u toho meho verim v reklamaci, protoze vim ze jsem se k nemu zle nechoval (kvalitni nafta, nevyjizdet nadrz,...) a dbam na to, protoze jezdim dost dalky.
Mam jeste jedno stare cerpadlo, ktere fungovalo, jen je na nem popraskany ten plastovy "betlem", takze mam k dispozici vicemene jen samotny valecek cerpadla. Chtel jsem se zeptat - daji se z nej ty vlnity hadice nejak kulturne sundat abych je mohl prip. nahradit normalnimi paliv. hadickami a stahnout sponkami ? Na dojezd se obejdu i bez palivomeru...
Nebo nevite kde koupit cele nove cerpadlo v solidni kvalite za rozumne penize ? Prip. bych koupil i nejake starsi v dobrem stavu. To zatim nehori ale musim se pripravit na nejake alternativy...
Diky za pomoc.
Hoch v opravne mi rekl, ze anglicky Cinan ma na reklamaci 30 dni a jine cerpadlo skladem nemaji. To jsem se orosil, protoze za 14 dni odjizdime do Rumunska (az k mori). Nechci kupovat dalsi cerpadlo za ranec, u toho meho verim v reklamaci, protoze vim ze jsem se k nemu zle nechoval (kvalitni nafta, nevyjizdet nadrz,...) a dbam na to, protoze jezdim dost dalky.
Mam jeste jedno stare cerpadlo, ktere fungovalo, jen je na nem popraskany ten plastovy "betlem", takze mam k dispozici vicemene jen samotny valecek cerpadla. Chtel jsem se zeptat - daji se z nej ty vlnity hadice nejak kulturne sundat abych je mohl prip. nahradit normalnimi paliv. hadickami a stahnout sponkami ? Na dojezd se obejdu i bez palivomeru...
Nebo nevite kde koupit cele nove cerpadlo v solidni kvalite za rozumne penize ? Prip. bych koupil i nejake starsi v dobrem stavu. To zatim nehori ale musim se pripravit na nejake alternativy...
Diky za pomoc.
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...