Čerpadlo paliva TD5

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
MarekS

Re: Čerpadlo paliva TD5

#61 Příspěvek od MarekS » 29 bře 2013 07:15

Sice některý věci nejsou tak přesný nejsem mechanik,ale volal jsem známímu ten tvrdí,že moje auto nezná,ale u koncernovejch motorů PD tam je ventil aby nafta netekla zpět a tlak tam zůstává ikdyž nižší.Bejvaj s tím prej taky problémy díky kvalitě našší nafty přestana to těsnit a začne padat nafta. Takže se domnívám,že PD je v základu stejný u obou značek a tady je i obrázek strana 18,19 http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

A jak píšeš Tome to pořadí tak na tom vysokotlakým stupni ten ventil někde bude :think

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Čerpadlo paliva TD5

#62 Příspěvek od DanoDEF » 29 bře 2013 10:19

MarekS píše:a je mě divný když nechám žhavit dlouho jak tu už kolikrát bylo doporučováno a počkám až vypne čerpadlo a pak hned vemu za klíček tak startuju systém bez tlaku.
...kde si prosim ta toto cital. To je somarina. Je tu popisovane, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nezobrazuje realny stav zhavenia. To, ze ti svieti kontrolka este vobec nemusi znamenat, ze zhavis.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MarekS

Re: Čerpadlo paliva TD5

#63 Příspěvek od MarekS » 29 bře 2013 18:42

DanoDEF píše:
MarekS píše:a je mě divný když nechám žhavit dlouho jak tu už kolikrát bylo doporučováno a počkám až vypne čerpadlo a pak hned vemu za klíček tak startuju systém bez tlaku.
...kde si prosim ta toto cital. To je somarina. Je tu popisovane, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nezobrazuje realny stav zhavenia. To, ze ti svieti kontrolka este vobec nemusi znamenat, ze zhavis.
Čet jsem to někde tady a to že po vypnutí čerpadla je tlak na 0 aspoň u mojeho auta jsem zjistil včera měřením. Deneska jsem koupil jednocestný ventil na naftu tak jsem ho dal na rychlospojky cca 50 cm od výstupu z čerpadla a tlak po vypnutí klíčku klesá,ale pomalu tak uvidím ráno jak chytne.

MarekS

Re: Čerpadlo paliva TD5

#64 Příspěvek od MarekS » 30 bře 2013 14:32

Tak opět stejný moc se mu nechtělo :-(

Další mě napadl regulátor tlaku paliva pročet jsem tu oněm co jsem našel a byl tam příspěvek od PavlaU,kterej tam píše doufám,že to byl on nemůžu to znova najít :Ja blb: na konci celého systému je regulátor tlaku paliva,kterej odpouští přebytečnej tlak(palivo) zpátečkou do nádže.

Takže když zapnu klíček čerpadlo tlačí 4 bary :arrow: čerpadlo přestane tak tam musí zůstat tlak,kterej podrží ten regulátor :think a přívodem to zpátky nemůže musí bejt špatnej regulátor a nebo to teče vstřikama do válců což je blbost nato jak rychle ten tlak klesá.

Závad regulátoru jsem tu moc nenašel buď tek a nebo ho někdo měnil preventivně a některý neduhy se tím i odstranili. Ale,že by někomu propouštěl jsem tu vůbec nenašel. :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva TD5

#65 Příspěvek od eliott » 30 bře 2013 18:18

Zkus před startováním nechat proběhnout odvzdušňovací cyklus
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

MarekS

Re: Čerpadlo paliva TD5

#66 Příspěvek od MarekS » 30 bře 2013 20:28

To jsem zkoušel bylo okolo nuly výsledek stejnej. Pak jsem to zkoušel s měřákem a vždy když čerpadlo seplo tlačilo 4 bary jak přestalo tlak klesnul. Čet jsem na internetu u jinejch značek mejvaj taky tenhle problém +2 a nižší teploty dlouho točej a když je ten regulátor KO nenatočili vůbec bylo to u Peugeota a nějakej fiat dodávka.
Leda,že bys to v úterý o svačině na něčem vyzkoušel já tu v okolí nikoho nemám jen defa a ten má tenhle problém už rok taky okolo nuly začnou problémy.
No regulátor už je objednanej doufám,že ve středu dorazí a pak se uvidí. Furt mám teorii,že když čerpadlo natlačí tak tam ten tlak musí zůstat a při běhu motoru tlačí 4,2 a to pak odpouští ten regulátor.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva TD5

#67 Příspěvek od MadTom » 30 bře 2013 20:31

Peugeot a Fiat mají motor typu čerpadlo-tryska? No a co si třeba přečíst v RAVE, jak to má správně fungovat? Ono common-rail motory jsou drobátko jiné, stejně tak benzínové vstřikování.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

MarekS

Re: Čerpadlo paliva TD5

#68 Příspěvek od MarekS » 30 bře 2013 20:52

MadTom píše:Peugeot a Fiat mají motor typu čerpadlo-tryska? No a co si třeba přečíst v RAVE, jak to má správně fungovat? Ono common-rail motory jsou drobátko jiné, stejně tak benzínové vstřikování.
Rave mě nechodí to sám víš :Ja blb:

Tak tam prosím mrkni. Přečti si to kousek zpátky regulátor je na konci a ten by ten tlak měl podržet a když propouští tak ti nafta odteče do nádrže a dojde po delší odstávce zhřejmě k zavzdušnění. Akorát co jsem tady čet tak ho většina měnila protože tek a nebo preventivně. Až ho vyměním tak se to rozsekne a nebo by to musel někdo taky vyzkoušet jak se to chová na jiným autě.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva TD5

#69 Příspěvek od MadTom » 30 bře 2013 21:02

Sory, ale doopravdy si nepamatuju, co komu nefunguje:
http://www.thed2boysclub.co.uk/forums/v ... =5&t=17491 - koukni se sem - jsou tam odkazy na RAVE přímo v PDF formátu, a to už by ti snad mělo jít otevřít. Podle mě je to základní věc, když něco nefunguje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

halo
Příspěvky: 252
Registrován: 29 říj 2012 22:28
auto: Disco II td5
Bydliště: BA

Re: Čerpadlo paliva TD5

#70 Příspěvek od halo » 26 dub 2013 02:08

:hmm: tak dnes som zistil kolko az moze cerpadlo davat l/min . Za dve minuty som prisiel asi o 10l nafty :evil: Znicoho nic mi prdla palivova hadica/trubka co ide do hlavy. Cely motor je od nafty.

Otazka - stretol sa uz niekto s niecim podobnym? Viete mi poradit katalogove cislo tej trubkohadice? Kupit origo alebo ju dat vyrobit?

Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 808
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
Bydliště: Bratislava

Re: Čerpadlo paliva TD5

#71 Příspěvek od vladob8 » 29 dub 2013 10:12

Pohrab sa tu: http://lrparts.ru/engl/" onclick="window.open(this.href);return false; a najdi si to tam.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

halo
Příspěvky: 252
Registrován: 29 říj 2012 22:28
auto: Disco II td5
Bydliště: BA

Re: Čerpadlo paliva TD5

#72 Příspěvek od halo » 29 dub 2013 19:59

Vdaka za link. Problem bol uz blizsie specifikovany a v podstate aj vyrieseny. Praskla hadica spetneho okruhu okolo hlavy. Cislo hadice sa mi naist nepodarilo ale nahodou som prisiel na to ze je to ta ktora pride spolu s regulatorom tlaku paliva. Uz ju aj mam. Bohuzial je tam strasne zly pristup, treba zhodit sanie z hlavy, inak to nepojde.

Chcel by som sa este pomimo spytat , kedze mam motor cely od nafty, mam mastny aj drazkovany remen. Mam ho vymenit za novy (po vycisteni motora) alebo ho staci tiez len vycistit?

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 551
Registrován: 08 říj 2012 10:49
auto: D2
Bydliště: SK

Re: Čerpadlo paliva TD5

#73 Příspěvek od petmic » 29 dub 2013 20:16

ja by som to asi len vystriekal teplou wapkou
if it ain't broke, don't fix it

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva TD5

#74 Příspěvek od MadTom » 29 dub 2013 20:16

K tomu regulátoru tlaku paliva - já jsem to zvládnul i bez demontáže sacího potrubí - jde to. A zajímavé info je, že aspoň u Disco2 je tam lepší přístup zespodu. A ten řemen nejspíš vyměnit za nějakej kvalitní, jinak hrozí že bude pískat. Starej pořádně vyprat a nechat jako rezervní - když praskne, tak je aspoň něco.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirda_Disco
Příspěvky: 127
Registrován: 25 lis 2012 17:57
tel.: 777325858
auto: Disco II
Bydliště: Forbes

Re: Čerpadlo paliva TD5

#75 Příspěvek od Mirda_Disco » 29 dub 2013 21:17

Já mám měřidlo tlaku nafty na palubní desce a po zapnutí zapalování se zvedne cca 4,5. Po vypnutí motoru klesne na 1. Tam se drží, ale po hodině nula. Motor TD5.
Discovery je jak mladá milenka. Taky potřebuje pravidelnou údržbu a hodně peněz!
Discovery ll TD5 Černá Perla.

halo
Příspěvky: 252
Registrován: 29 říj 2012 22:28
auto: Disco II td5
Bydliště: BA

Re: Čerpadlo paliva TD5

#76 Příspěvek od halo » 29 dub 2013 21:23

Regulator by som nejak vymenil aj bez zhodenia sania ale jedna strana tej hadice co ide do neho je proste absolutne nedostupna. Tak nedostupna ze sa neda ani odfotit. :nech
Je to ta spodna hadica. Maju ju az 15p motory.

Obrázek

MarekS

Re: Čerpadlo paliva TD5

#77 Příspěvek od MarekS » 30 dub 2013 07:23

halo píše:Regulator by som nejak vymenil aj bez zhodenia sania ale jedna strana tej hadice co ide do neho je proste absolutne nedostupna. Tak nedostupna ze sa neda ani odfotit. :nech
Je to ta spodna hadica. Maju ju az 15p motory.

Obrázek
Jak nedostupná na jedný je rychlospojka - přívod nafty a tu druhou vycvakneš na chladiči nafty. Ta co jde do hlavy jde povolit až po uvolnění regulátoru mám motor 15P sání ani nic jinýho jsem nevyndával jen povolil 2 vrchní šrouby na tom chladiči.

http://www.discovery2.co.uk/Fpr.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva TD5

#78 Příspěvek od Land Jirka » 30 dub 2013 08:00

Bavítze se každý o jiné věci :roll:
Když mu praskla ta hadice co jde dopředu, tak se musí odšroubovati vepředu na hlavě a tam to jde blbě.
Já to dělám upraveným (rozřílím) trhákem bez demontáže sání, jen odmontuju vzpěru alternátoru
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

MarekS

Re: Čerpadlo paliva TD5

#79 Příspěvek od MarekS » 30 dub 2013 09:45

Land Jirka píše:Bavítze se každý o jiné věci :roll:
Když mu praskla ta hadice co jde dopředu, tak se musí odšroubovati vepředu na hlavě a tam to jde blbě.
Já to dělám upraveným (rozřílím) trhákem bez demontáže sání, jen odmontuju vzpěru alternátoru
Ajo :D spíš je to o druhým konci :D

stím je to horší
bude to chtít něco upravit samodomo jak píše Jirka

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Čerpadlo paliva TD5

#80 Příspěvek od azni » 17 čer 2014 19:07

Muzete mi nekdo, prosim, poradit ? Cca pred dvema mesici jsem koupil v N.Pace nove palivove cerpadlo. Najel jsem na nem nejakych 6 tis. km a predevcirem zacalo byt za jizdy najednou neprijemne hlasite. Kdyz stojim u auta vzadu, je slyset vic jak motor... :(
Hoch v opravne mi rekl, ze anglicky Cinan ma na reklamaci 30 dni a jine cerpadlo skladem nemaji. To jsem se orosil, protoze za 14 dni odjizdime do Rumunska (az k mori). Nechci kupovat dalsi cerpadlo za ranec, u toho meho verim v reklamaci, protoze vim ze jsem se k nemu zle nechoval (kvalitni nafta, nevyjizdet nadrz,...) a dbam na to, protoze jezdim dost dalky.
Mam jeste jedno stare cerpadlo, ktere fungovalo, jen je na nem popraskany ten plastovy "betlem", takze mam k dispozici vicemene jen samotny valecek cerpadla. Chtel jsem se zeptat - daji se z nej ty vlnity hadice nejak kulturne sundat abych je mohl prip. nahradit normalnimi paliv. hadickami a stahnout sponkami ? Na dojezd se obejdu i bez palivomeru...
Nebo nevite kde koupit cele nove cerpadlo v solidni kvalite za rozumne penize ? Prip. bych koupil i nejake starsi v dobrem stavu. To zatim nehori ale musim se pripravit na nejake alternativy...
Diky za pomoc.
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Odpovědět