Range Rover L322 s novým motorem TDV8
Range Rover L322 s novým motorem TDV8
Zdravím,
před nějakou dobou jsem se rozhodl, že si pořídím L322 ten poslední ročník s TDV8 4.4 od fordu. Začal jsem tedy projíždět inzeráty a pokukovat po nějakém tom pěkném kousku. A docela mě zarazilo, jak není úplně výjimkou nacházet inzeráty aut s již vyměněným novým motorem 4.4 TDV8 (L322 i L405). Jako osobně bych se takového vozu úplně nebál, pokud ta výměna byla udělána profesionálně a ne někde v kůlně
Moje otázka se tedy týká tohoto motoru. Měl jsem za to, že tato motorizace je vesměs spolehlivá a každý si jí chválí. Tak proč je jich tolik mrtvých? Slyšel jsem akorát o nějakém 4.4 padlém na klice. To je ta hřídel nějak poddimenzovaná u tohoto motoru? Nebo kde bývá nejčastěji problém?
Moc díky za jakékoliv info
před nějakou dobou jsem se rozhodl, že si pořídím L322 ten poslední ročník s TDV8 4.4 od fordu. Začal jsem tedy projíždět inzeráty a pokukovat po nějakém tom pěkném kousku. A docela mě zarazilo, jak není úplně výjimkou nacházet inzeráty aut s již vyměněným novým motorem 4.4 TDV8 (L322 i L405). Jako osobně bych se takového vozu úplně nebál, pokud ta výměna byla udělána profesionálně a ne někde v kůlně
Moje otázka se tedy týká tohoto motoru. Měl jsem za to, že tato motorizace je vesměs spolehlivá a každý si jí chválí. Tak proč je jich tolik mrtvých? Slyšel jsem akorát o nějakém 4.4 padlém na klice. To je ta hřídel nějak poddimenzovaná u tohoto motoru? Nebo kde bývá nejčastěji problém?
Moc díky za jakékoliv info
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover L322 s novým motorem TDV8
TDV8 problémy s klikou nemívají. Co se je za mě problém, že lidi si nehlídají hladinu oleje (a auto to bohužel samo od sebe nehlásí), takže když jim začne turbo brát olej, jezdí v motoru se zbytkami místo oleje, pak už je to všechno jednoduchý...
Náplň je tam cca 10l a ikdyž to má jen 3-4l tak to nic nezahlásí
Náplň je tam cca 10l a ikdyž to má jen 3-4l tak to nic nezahlásí
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover L322 s novým motorem TDV8
Moc díky za info! To by dávalo docela i smysl, protože lidé, kteří si pořídí auto s pořizovací cenou klidně i 5 míčů, tak asi nebudou kontrolovat nějaké měrky a hladinky v motoru :-D
Jen mi to teda moc hlava nebere, že to nemá žádné čidlo na hlídání stavu oleje?! To snad má každý auto
Jen mi to teda moc hlava nebere, že to nemá žádné čidlo na hlídání stavu oleje?! To snad má každý auto
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover L322 s novým motorem TDV8
Naopak, tohle už měrky nemá, má to čidlo které snímá hladinu a dokáže Ti to říct. Je jen potřeba se na tenhle údaj podívat v menu. Bohužel (pro mě nepochopitelně) tam nikdo nedal žádnou hlášku třeba při startu, že je hladina pod minimem...
Samozřejmě je tam i čidlo mazání, ale jako u ostatních aut, tohle čidlo začne hlásit až ve chvíli, kdy už je problém a nemaže to.
Samozřejmě je tam i čidlo mazání, ale jako u ostatních aut, tohle čidlo začne hlásit až ve chvíli, kdy už je problém a nemaže to.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover L322 s novým motorem TDV8
Aha. Jo jasně, chápu. Ale olejové čerpadlo třeba neodchází, ne? S tímto dokážu úplně v pohodě žít Hlavně když nejde o nějakou výrobní chybu nebo tak. Všechny auta u nás doma dostávají vždy maximální péči, takže nějaké hlídání provozních kapalin je samozřejmostí a jako problém bych to neviděl
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover L322 s novým motorem TDV8
Olejové čerpadlo? Nevím o tom...
Trpí to třeba na domeček na termostat mezi hlavami, podobně jako 3.6 TDV8, jeden čas na to byla svolávačka, ale to není nic z čeho by se měl někdo hroutit
Trpí to třeba na domeček na termostat mezi hlavami, podobně jako 3.6 TDV8, jeden čas na to byla svolávačka, ale to není nic z čeho by se měl někdo hroutit
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Range Rover L322 s novým motorem TDV8
Ked sadnes do auta, tak vacsinou prave odchadzas niekam, a nemas chut a cas motat v menu este pred nastartovanim, a potom ked odstavis auto, musel by si pockat par minut kym to dovoli zobrazit, takze tiez ziadna vyhra...
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover L322 s novým motorem TDV8
No ale právě proto by si to systém mohl zkontrolovat třeba při žhavení a vyhodit automaticky hlášku zkontroluj olej /málo oleje... Ale potom by asi neprodávali nové motory
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover L322 s novým motorem TDV8
A pritom takova blbost
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...