RRC 2-door pomoc s identifikaci

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

RRC 2-door pomoc s identifikaci

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 25 črc 2020 13:53

Koupil jsem rrc 2 door.
Papiry jsou z nejakeho 5 dvere 3,5v8 1984.
Vevnitr je VM.
Davalo se VM do tridvere?
Dokazete nekdo urcit alespon rok vyroby?
Na prvni pohled vypada hrozne ale podlahy atd vse vypada moc pekne. Neni to shnilotina. 7 let stalo ve stodole.
Startuje jezdi radi, redukce, uzaverka, svetla sterace brzdy vse funguje.
Btw auto bylo i Karla Slamy ale ten si na nej nevzpomina:-D
20200725_134343_compress7.jpg
20200725_134555_compress8.jpg
20200725_134358_compress79.jpg
20200725_134347_compress13.jpg
20200725_134405_compress32.jpg
20200725_134420_compress91.jpg
20200725_134416_compress11.jpg
20200725_134439_compress12.jpg
20200725_134425_compress68.jpg
20200725_134550_compress99.jpg
20200725_134447_compress16.jpg
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#2 Příspěvek od Miky_CZ » 25 črc 2020 13:56

A ted co s nim?
Moje vize je A:
Auto na vikendove jezdeni. Takze vybrat z byvaleho zavodaka 3,9V8 s automatem. A ma predstava by byla asi takova:
maxresdefault.jpg
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 25 črc 2020 13:58

A za B:
Zrenovovat ho presne tak jak vyjel z fabriky, byl asi puvodne bily. Pak by vypadal asi jako mirusakuv.
Ale to vidim jako znacne nakladnejsi a delsi variantu.
A hlavne nemam poneti kdy ani jak to z fabriky vyjelo.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#4 Příspěvek od kryten » 25 črc 2020 14:55

Původní číslo chassis není vidět?podle všech indicií je to dle mého názoru rok výroby 1978-1981 ale je otázka co je na něm původní a co ne a jestli to není smontované z několika aut... Určitě tam nepatří VM s pětirychlostní převodovkou,středový panel,volant.Jinak palubní deska, zadní výklopný držák SPZ, vertikální grill a interiér by spíš ukazoval na starší rok výroby s motorem 3.5L V8 s převodovkou LT95.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#5 Příspěvek od Mirko » 25 črc 2020 15:17

Já bych řekl, že to je MY84, ta středová konzola přišla až 84, předtím nebyla. VM není původní, přišlo až 85, když už měli velkou kapličku. Je dobře, že tam je ještě ta malá kaplička, ale jinak u tohoto ročníku bych se klidně na originalitu vykašlal, protože těch renovovaných "Suffixů" už je na trhu docela dost.

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#6 Příspěvek od kryten » 25 črc 2020 17:32

Středovou konzolu tam mohl někdo dát při montáži VM motoru.MY1984 už určitě neměl vyklápěcí značku na tailgate.Ale může to být celé směs dílů takže pokud se neobjeví původní číslo chassis,můžeme o roku výroby dlouze polemizovat 😉ale souhlas s Mirkem,pokud to nemá nějakou historii a originál vin,nebál bych se auto uzpůsobit k tvé představě,samo že s V8😀

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#7 Příspěvek od Miky_CZ » 25 črc 2020 17:41

Original vin nema.
Pokud ma vin tam kde D1, tzn za pravym prednim kolem tak tam uz nekdo vin hledal a neni tam nic.
Je to na papirech: Sallhamv8aa145185
Coz by melo byt 3,5l ale petidver ale ja z toho moc chytry nejsem treba nekdo najdete vice.
Dekuji
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#8 Příspěvek od Sláma Karel » 25 črc 2020 17:44

Já ti Mají říkám, že si myslím, že vím z kterého auta jsou ty papíry. A někdo je dal na tohohle tridvere i s tím motorem.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#9 Příspěvek od Mirko » 26 črc 2020 19:39

Já zůstávám u toho, že to je celkem nezbastlený MY1984 - ta odkládací mísa na Iphony uprostřed palubovky byla zavedená až 83, odklápění značky u prvních ročníků 4 doorů určitě ještě bylo (85 už ne), sedačky pasují a pak prostě ta středová konzole. VM-ko už mělo tu novější středovou konzolu, co byla až do Softdashe, takže to by zas musel někdo lovit z jiného auta. Má spodní zadní klapky pružiny, nebo spadne celou váhou dolu? Dobastlit tam VM nemusela být jinak zásadní úprava.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#10 Příspěvek od Miky_CZ » 26 črc 2020 20:59

Mirko:
Má spodní zadní klapky pružiny, nebo spadne celou váhou dolu?

Tady jsem nepochopil o cem mluvis, vo ma mi pruziny?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#11 Příspěvek od Mirko » 26 črc 2020 21:34

Jsou tam takové dlouhé pružiny mezi zadním crossmemberem a spodní klapkou, u starších to nebylo a klapka po otevření prostě "řachla" dolu, když jsi ji nedržel. Od 84 by tam měli být 2 symetricky umístěné pružiny. Nemyslím táhla na boku, ty tam byli vždycky:
Obrázek

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#12 Příspěvek od Miky_CZ » 26 črc 2020 21:40

ok, zitra na to kouknu.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#13 Příspěvek od kryten » 26 črc 2020 22:59

www.range-rover-classic.com
Tady najdeš velmi podrobné a seriózní informace k identifikaci.Modelový rok 1984 to není,auto je dle všeho starší.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#14 Příspěvek od Neklan » 26 črc 2020 23:12

Může to být 1983 - 1984, jako ten můj, ten měl 3,5 l V8 a LT77 5-ti stupňovou převodovku s LT230
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RRC 2-door pomoc s identifikaci

#15 Příspěvek od Miky_CZ » 27 črc 2020 22:43

Tak dneska jsem to vzal poradne wapkou a je to lepsi nez jsem cekal. Vyvarovani snad moc nebude.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět