Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Matik
Příspěvky: 4
Registrován: 11 dub 2021 19:19
auto: Range 3.6 TDV8
Bydliště: okr. Šumperk

Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

#1 Příspěvek od Matik » 11 dub 2021 19:47

Dobrý den, mám L322 z roku 2007 a na diagnostice píše závadu P132E-21. Závada se projrvuje malým výkonem auta a při vyšších otáčkách černě kouří jen levá strana. Turba jsou po repasu, hllavy po přebroušení jinými slovy po opravě motoru, po složení je tato chyba. Může někdo poradit co s tím

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

#2 Příspěvek od Miklosxxx » 11 dub 2021 20:05

Nezasekava ti tiahlo k turbu?moze to mat suvis aj z egr
https://www.youtube.com/watch?v=MSCwKrsYTAY&t=205s
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Matik
Příspěvky: 4
Registrován: 11 dub 2021 19:19
auto: Range 3.6 TDV8
Bydliště: okr. Šumperk

Re: Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

#3 Příspěvek od Matik » 11 dub 2021 21:22

Táhlo se nezasekává, chodí krásně volně, je k němu sice katastofální přístup, ale chodí volně, obě turba jsou po repasu, auto najelo jen cca 100 km s tím malým výkonem, ta myšlenka EGR mě zaujala, zná někdo kam vedou dráty od toho aktivátoru (motoru) natáčení lopatek na turbu, na který konektor to a zda jdou přes EGR, který to je konektor nebo jdou přímo do řídící jednotky motoru a který výstup na ŘJ to je,

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

#4 Příspěvek od Kokesek » 11 dub 2021 21:29

Proc by kabelaz vedla pres EGR??? zavada P132E ma nasledujici vysvetleni: Check the turbocharger and circuits. Refer to the electrical guides. Using a datalogger function, record the turbocharger actuator angle at idle and at 3,000 rpm. From idle, "blip" the throttle to maximum and allow to idle and record the turbocharger actuator angles. At idle, the angle should be approximately 95%, at 3,000 rpm, approximately 40%, and when "blipped" the voltage should change smoothly at approximately 25% per 100 ms. If the voltages do not change or do not change at the expected rate, suspect the turbocharger actuator is sticking. Install a new turbocharger. REFER to:Left Turbocharger (303-04D Fuel Charging and Controls - Turbocharger, Removal and Installation). Clear the DTCs and test for normal operation.

Left-hand turbocharger boost control B performance - signal amplitude less than minimum

dulezite je také podchyba 21 coz znamena: Performance - Signal amplitude < minimum

Turbocharger connections: water ingress, poor contacts
Turbocharger actuator circuits: short circuit to ground
Turbocharger actuator circuits: short circuit to power
Turbocharger actuator circuits: high resistance
Turbocharger actuator fault
Turbocharger actuator control deviation below minimum threshold
Přílohy
FAFFF935-42EB-42EB-9EA8-6329E01B0DD6.jpeg
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Matik
Příspěvky: 4
Registrován: 11 dub 2021 19:19
auto: Range 3.6 TDV8
Bydliště: okr. Šumperk

Re: Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

#5 Příspěvek od Matik » 11 dub 2021 22:03

Děkuji za odpověď. Ten EGR připomněl diskutující Miklosxxx, ale když je motor po opravě, má turba po repasu, tak se těžko očekává, že nebudou funkční a pak už se člověk chytá i stébla. Neznáte odkaz na servisní manuál Range Rover L322 od roku 2007 včetně elektriky a návodu nebo je možné jej získat od Vás. To schéma naznačuje, že něco máte. PS na tom scématu jsou Actuator EGR , to nejsou Actuatory Turbocharger

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

#6 Příspěvek od Miklosxxx » 12 dub 2021 20:00

Matik píše: 11 dub 2021 22:03 Děkuji za odpověď. Ten EGR připomněl diskutující Miklosxxx, ale když je motor po opravě, má turba po repasu, tak se těžko očekává, že nebudou funkční a pak už se člověk chytá i stébla. Neznáte odkaz na servisní manuál Range Rover L322 od roku 2007 včetně elektriky a návodu nebo je možné jej získat od Vás. To schéma naznačuje, že něco máte. PS na tom scématu jsou Actuator EGR , to nejsou Actuatory Turbocharger
viewtopic.php?f=32&t=42058
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Matik
Příspěvky: 4
Registrován: 11 dub 2021 19:19
auto: Range 3.6 TDV8
Bydliště: okr. Šumperk

Re: Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

#7 Příspěvek od Matik » 27 čer 2021 22:01

Děkuji za odkaz, funguje to, návod mám. Dodám, že i porucha je odstraněná. Opětovná demontáž turba a při měření na stolici se ukázalo že byl odfláknutý repas. Vnitřní doraz natáčení lopatek (malý kolíček) byl špatný, lopatky se natáčely více než měly a servomotorek ovládání lopatek se dostával až za krajní polohu. To pak vykazovalo chybu motoru "system engine fault" s tím, že se nerozsvítila kontrolka motoru. Za nalezení závady a následnou opravu turba děkuji pánům v turboopravně - Rosice u Brna. Příjemné jednání a vysoká profesionalita.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 3.6 TDV8 chyba P132E-21

#8 Příspěvek od Kokesek » 27 čer 2021 23:03

Tohle se me taky uz stalo. Spatne nastvene turbo….


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět