Stránka 1 z 9

Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 13:49
od Miloš II
Tak jsem se do toho dal.. Chystám Diskotéku na vejlet. Přišel mi ventilátor Kenlowe s termostatickým spínačem (děl ho teď zdvojenej ) asi universální pro dva el. motory a hlavně teď na zimu je určitě lepší než visco vrtule. MIlošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 13:53
od Miloš II
Pustil jsem se ještě do výfukovýho potrubí magnetkou srovnaný, prostor mezi jednotlivýmy výdechy vyřezán a vybroušen. Vše omotáno tepelně izolační páskou. MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 14:00
od Miloš II
Tlumiče... ty prošly taky změnou zvolil jsem českou fy. http://www.hpsporting.cz/ již sem někde psal důvody v pondělí se montí. Váha jednoho kusu je 4,8 kg max roztažení 625mm max. stlačení 400mm Parametry předních a zadních tlumičů shodné. MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 14:05
od Miloš II
Pro DanoDef. Tak snímač tlaku oleje taky pořešen Byl s tím malej problem koupeno tu http://tuning.autodoplnky.cz/adaptery-y ... e-s1495315 Je na tom adepteru jenom jeden závit kterej sedí tenhle 1/8-27NPTF jinak zbývající dva se musely předělávat protože potřebuješ všechny tři v tomhle rozměru. MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 14:21
od Stavros
ty hp-cka jsou super. Neni nad to letet po snehu na poli kilem a auto se jenom vlni. Je to opravdu nadhera. Nejlip investovany penize.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 14:29
od DanoDEF
Stavros píše:ty hp-cka jsou super. Neni nad to letet po snehu na poli kilem a auto se jenom vlni. Je to opravdu nadhera. Nejlip investovany penize.
... vsak nam Milos poreferuje az to vyskusa. Tuni to teda poriadne.

... Priznam, ze sa mi to paci.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 14:33
od Stavros
no jo, holt asi vratil flasky. :D

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 18:17
od libovka
Miloš ll : kolik vyšel ten ventilátor s tou elektrikou?Kde se to dá objednat?

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 18:55
od Miloš II
Je toho plný forum stačí pohledat, ale link tu http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... on%29.html MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 19:56
od DanoDEF
...Milosu v dokumentacii k ventilatoru je aj nejaky popis pri akej teplote zapina a pri akej vypina ? Kam sa prichytava teplotne cidlo ?

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 20:09
od Miloš II
DanoDEF píše:...Milosu v dokumentacii k ventilatoru je aj nejaky popis pri akej teplote zapina a pri akej vypina ? Kam sa prichytava teplotne cidlo ?
Čidlo strčíš do žeder chladiče a k uchycení radiatoru dostaneš v balení sáček plnej variabilních bazmeků. MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 20:11
od zbynek
Miloši: na kolik vyjdu ty tlumiče? Zádával jsi výrobci nějaké specifické parametry na tuhost a délku tlumičů?

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 20:20
od Miloš II
zbynek píše:Miloši: na kolik vyjdu ty tlumiče? Zádával jsi výrobci nějaké specifické parametry na tuhost a délku tlumičů?

Jo ...nechal jsem si je stavět přímo na "aktuální" váhu Diskotéky a cena 5tis kus.MIlošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 23 led 2010 20:23
od zbynek
Výborně, díky.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 26 led 2010 21:11
od zbynek
Miloši.....z jakého důvodu omotáváš ty vývody výfuku ????

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 26 led 2010 21:16
od Miky_CZ
milosi, akorat nevim nevim s tou paskou na svody, neklanovi svody praskly a taky na tuningforech sem cetl ze ty svody vlivem velke teploty rady praskaji

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 27 led 2010 08:23
od Miloš II
Miky_CZ píše:milosi, akorat nevim nevim s tou paskou na svody, neklanovi svody praskly a taky na tuningforech sem cetl ze ty svody vlivem velke teploty rady praskaji
Nevím proč Neklanovi?... ale ty moje svody toho už celkem dost zažily. Někde tu MadTom dával link do UK vybroušení toho meziprostoru i s pokecem. Mám ten motor načipovanej a na palubce mám měření teploty výfukovejch plynů a při max. výkonu teplota vyskočí až na 800C Nenačipovaná TD5 má teplotu kolem 500C
Litině by neměla vadit ani tak zvýšená teplota jako rozdíly teplot v daném okamžiku na výfukové potrubí a tu dochází právě prohnutí svodů nebo prasknutí. Proto ta omotávka. MIlošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 27 led 2010 08:33
od MadTom
Jestli to nebude trošku tím, že pokud ty svody omotám, tak se začnou hůře chladit - budou ještě teplejší a tím se zhorší jejich teplotní režim - budou větší rozdíly mezi naběžícím motorem a motorem v plném výkonu. Ale to je jenom úvaha. Tady to praskání spíš bude o tom (protože se normálně trhají i štefty co to drží), že hlava a svody se s teplem roztahují jinak.

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 27 led 2010 10:12
od Miloš II
No ještě jednou k té pásce .......Montáží pásky na svod výfuku se sníží teplota v motorovém prostoru až o 70% tím bude nasáván výrazně chladný vzduch dále se umožní stějnoměrné prohřátí svodů, které způsobí lepší průtok nechladnoucích výfukových plynů.......To vše pomůže zase o něco zvýšit výkon motoru a vysoká teplota výfukových plynů je zase výhodná pro výkon turbíny. Možná kdyby tu na foru byl někdo kdo dělal v Ostravě vš Báňskou tak by mohl napsat něco k litině. MilošII

Re: Úpravy pro D2

Napsal: 27 led 2010 10:15
od Miky_CZ
nevim, neklan skladal toho sveho rrc taky tam mel tu pasku a svody mu snad po mesici praskly, vic se dozvis od neho, ja jsem o tom taky uvazoval ale pak sem se lekl toho praskani tak ted nevim jestli do toho jit nebo ne.
Banskou delam ale informatiku takze o tom nic nevim