Ok, tak teď už vímDanoDEF píše:... no zda sa, ze si to spravne nepochopil respMOPADŽI píše: 3)druhou, upravenou část kabelu k ECU - nechám si to namontovat tady.
... uprava "2" sa neda urobit zaslanim novych kablov... to by si musel "rozparat" cely kabelovy zväzok od ECU az k motoru... navyse je to zbytocne
... upravu "2" jedine osobne ale neboj nejako to "poriesime" ak "moja" zalezitost dopadne k mojej spokojnosti
TD5 a "chip"
Moderátor: Acon
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4308
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
... este aby si vedel. Nove kable k vstrekovacom mam doma asi v nedelu ich urobim.MOPADŽI píše: Ok, tak teď už vím. Dobře, počkám, až dáš vědět.
... to nove tesnenie je potrebne ak chces stare kable upravit a mat ich ako nahradne ( dal som ti zlu info tesnenia su potrebne 2 )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
časom zrejme pôjdem do chipu aj ja, no dám prednosť tomuto riešeniu pred "garážovými" zásahmi do RJ. RJ zostáva nezmenená, na palubovke je vypínač s možnosťou prepnutia na pôvodný parameter. 6. strana
http://www.land-rover-parts.eu/files/zvyseni-vykonu.pdf
http://www.land-rover-parts.eu/files/zvyseni-vykonu.pdf
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
Luboš M.
- Příspěvky: 3311
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Mám taky krabičku do TD5 (def a je to i na DII) a nepoznal jsem rozdíl.PavelU píše:Nevím jestli toto je to správné řešení, je to nějaká universální "krabička".
Podle mě je lepší řešení nechat si naprogramovat ECU na konkrétní motor, který máš v autě a přesně jej naladit. Přečti si celé vlákno a Ivan Jazbera přesně popisuje ideální chipování (podle mě).
Nedokázal by někdo odzkoušet funkci, případně to nějak změřit kdybych mu jí poslal, jestli mi funguje? Zapojená je dle návodu dobře, ale výsledek....0
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
-
Luboš M.
- Příspěvky: 3311
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Stál 6500,- a NA NIC!!!!!! Bylo to od německé firmy přes Ebay. Dobré ne?PavelU píše:Další důvod proč do toho nejít.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Zřejmě za "málo" peněz málo muziky. S těmito krabičkama nemám žádné zkušenosti, nechal jsem si poradit a šel do remapu tady http://www.td5alive.com/td5tuning.php a spokojenost veliká. 
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Luboš M. píše:Stál 6500,- a NA NIC!!!!!! Bylo to od německé firmy přes Ebay. Dobré ne?PavelU píše:Další důvod proč do toho nejít.
Luboši,to není NA NIC,aspoň si podpořil německou firmu,která se zabývá spokojeností majitelů anglických vozů.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
To nie je univerzálna krabička. Je zvlášť pre DI, DII a iná pre automat alebo manuál. To, že to niekto vydražil na ebay môže znamenť len toľko, že to bolo nefunkčné tak ako môže byť nefunkčné čokoľvek. Preto, ak do toho vôbec pôjdem, kúpim a nechám to inštalovať v servise a ak to nebude mať požadovaný efekt, tak to jednoducho vrátim. Servis, ktorý som spomínal to má v DII, dá sa to aj dopredu odskúšať. Problematiku tuningu ako tak poznám a prečítal som si aj toto vlákno. Ja by som zasa do zásahu do ECU nešiel, ak by mi k tomu nedokázali dať protokol o meraní na brzde. "Univerzálna krabička" je zmeraná a snáď sa dá dôverovať Britpartu, že do sveta nepustí niečo, čo dáva motoru likvidačné parametre.PavelU píše:Nevím jestli toto je to správné řešení, je to nějaká universální "krabička".
Podle mě je lepší řešení nechat si naprogramovat ECU na konkrétní motor, který máš v autě a přesně jej naladit. Přečti si celé vlákno a Ivan Jazbera přesně popisuje ideální chipování (podle mě).
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Univerzální krabičkou jsem myslel něco co je pro všechny motory Td5 stejné. Remap ECU se dělá a dolaďuje na každý konkrétní motor. Máš pravdu, taky bych si nenechal zasahovat do ECU tady v ČR, proto jsem oslovil lidi v UK, kteří o Td5 něco vědí.
Jinak v žádném případě tě nepřemnouvám a určitě to budou cenné zkušenosti a informace, pokud se o ně s námi podělíš.
Jinak v žádném případě tě nepřemnouvám a určitě to budou cenné zkušenosti a informace, pokud se o ně s námi podělíš.
-
jezbera ivan
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...kdo to tu cetl od zacatku uz do zadneho experimentu nepujde.Myslim ze ja jsem exemplarni priklad kudy nejitjezbera ivan píše:Univerzálne krabičky su na HOVNO!
Tak asi tak
To: Ivan J. , nejak se mi zatim nevede z nich ty penize vyrazit ale az to bude,hlasim se k tobe do fronty
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...nekdy jo a nekdy ne
J e to tak ze mam kratce spravnou ECU a navic jsem nasel problem v konektoru k cidlu tlaku vzduchu.Navic aby toho nebylo dost jsem natankoval spatnou naftu,ktera hrudkovatela(parafin?).
Ted na to bohuzel nemam moc casu ale resim to jedno po druhem.
Je to tak ze to jede blbe,pak jako by za me nekdo pridal plyn a najednou to jede bezva.Pak zas konec a jede to bidne
Diagnostiky(2 druhy)nic jako zavadu nevykazali.
Honza
J e to tak ze mam kratce spravnou ECU a navic jsem nasel problem v konektoru k cidlu tlaku vzduchu.Navic aby toho nebylo dost jsem natankoval spatnou naftu,ktera hrudkovatela(parafin?).
Ted na to bohuzel nemam moc casu ale resim to jedno po druhem.
Je to tak ze to jede blbe,pak jako by za me nekdo pridal plyn a najednou to jede bezva.Pak zas konec a jede to bidne
Diagnostiky(2 druhy)nic jako zavadu nevykazali.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Jendo, ve stredu vecer jsem zpatky, tak to muzem ve ctvrtek projet.
H.
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
-
jezbera ivan
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Milosova DIIka je tazke expedicne vozidlo, ktore dava motoru zabrat aj bez cipu. V takychto pripadoch si pri trvalej zatazi treba sledovat teplotu vyfuk. plynov, to je normalne, lebo chipnuty motor vladze a vodic si to ani neuvedomi.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- maky
- Příspěvky: 185
- Registrován: 05 říj 2008 13:36
- tel.: 0903312465
- Bydliště: Slovensko - Dolný Kubín
Re: Defender TD5 a "chip"
co hovorite na toto- www.dieselchiptuning.com poznate to niekto? dnes sme to pichli do defa necham si na test cely vikend a potom sa podelim o skusenosti a nejake foto
defík nie je auto - defender je životný štýl