Rover píše:Stavros píše:Libor Mejznar ma v tom oranzovym taky 2,8, jede to sice pekne, ale furt nevidim duvod mit v aute pouze ctyri valce za 200 klacku. vstriky se daj i procistit nejakym aditivem, ja jsem ruzne zkousel liqui molly a docela to pomohlo.
Komerčně prodáváná aditiva jsou dost na nic... Jinak samozřejmě všichni vědí, že Stavros má víc než 4 válce v tom asijatovi, takže je king, o tom žádná...

Myslím, že to je každého věc co si chce dát do auta za motor a pokud má někdo LR, tak je
TGV skvělá volba, do dokonalosti (i co se týče výkonu) dotažená třístovka, do LR patří. A samozřejmě 200t zdaleka nestojí. Rozumová i srdeční záležitost. Tak jako by Stavros nedal ty peníze za ubohý čtyřválec, tak je zase spousta lidí, kteří by nikdy nešli do něčeho asijského a taky by do toho nestrkali peníze, to fakt ne.
Nevim proc to pises takhle, ale ja tu nikdy nepsal, ze je to auto na hovno, pouze jsem psal, ze ma pouze ctyri valce, td5-ka mi vyhovovala, jak svym zvukem, tak vykonem. Ondra je muj kamarad a nechci, aby zbytecne vyhazoval penize, kdyz ma auto dobry, vcetne motoru. Je na tom neco divnyho?
Kolik tedy stoji ten motor, kdyz tady ho maj za:
Product : RE-POWER CONVERSION KITS FOR HS 2.8L
TGV
Part Number : Kit 163
Description : HS 2.8L
TGV to Defender TD5
Price : ?4,495
Bez spojky a nejakych blbin, tedy rekneme 5000,- bez DPH, ktery je 15%,
celkem to tedy bez dopravy dela 166 750,- vč. DPH, bez montaže.
Ja nechapu tvuj postoj s tim, ze jsem king? Co resis s tim asijskym, v LR je pulka dilu asijskejch a myslis, ze jsem to nekdy resil? Jsou to jenom auta, tak se zbytecne nenasirej. Trosku si me spatne pochopil asi.
A ty aditiva jsem si nechal poslat od liqui molly, maji tam prave i ten pristroj na diagnostiku, serizeni a vycisteni vstriku, tak promin, ze jsem debil a ondrovi to poradil.