...a to se povidlo jak? pomahači a chrániči tam u vás ví všechno? nestraš.....Acon píše:S gumami to mám vyjasnené. Leto dojazdím na letných, ktoré mám aktuálne obuté (boli k autu cca 70%né tak je to škoda vyhadzovať) a pred zimou obúvam BFG AT len ešte nemám ujasnený rozmer. Najprv to dvihnem o cca 2" a potom asi 255/??R16. Obávam sa, že vyšší profil ako 65 tam nedám. V TP mám 235/75R16, importér mi dá doklad o homologovaných alternatívach, kde je najviac 255/65PavelU píše:Jak dáš lepší gumy než ty zimáky co tam máš, nebudeš zadní špéru potřebovat, pokud nezačneš jezdit větší extrémy.
Pak je to na zvážení co dál, uzávěra nebo naviják, ale to je nadlouho a je toho plné fórum.
a po skúsenosti jedného kamoša s MB G ktorý dostal 300 éčok za neschválený rozmer si na vyšší profil asi netrúfnem.
Discovery II traction control
Moderátor: Miky_CZ
Re: Discovery II traction control
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery II traction control
normálne pri bežnej cestnej kontrole počas jednej z mnohých policajných akcií zameraných vraj na bezpečnosť a technický stav. Mal o 2 čísla väčší rozmer ako bol zapísaný v TP. Aj keď ho upodozrievam, že 300 to nebolo, predsa len je to aj na naše pomery silná káva.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Discovery II traction control
Nevím jak na Slovensku, ale u nás v tzv. malém techničáku není uvedený rozměr pneu a pokud nemáš nějaký extra nestandartní rozměr, který by je vyloženě dráždil tak to při běžné kontrole nikdo nepoznáAcon píše:normálne pri bežnej cestnej kontrole počas jednej z mnohých policajných akcií zameraných vraj na bezpečnosť a technický stav. Mal o 2 čísla väčší rozmer ako bol zapísaný v TP. Aj keď ho upodozrievam, že 300 to nebolo, predsa len je to aj na naše pomery silná káva.

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Re: Discovery II traction control
presne tak, doufam, ze me ted taky na slovensku nechytnou, nastesti rozmer taky v technicaku nemam.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: Discovery II traction control
... no na SK je v "Osvedceni o evidencii" ( novy nazov pre technicak ) rozmer pneu uvedeny a dokonca aj alternativne rozmery ba dokonca aj disky.karel píše: Nevím jak na Slovensku, ale u nás v tzv. malém techničáku není uvedený rozměr pneu a pokud nemáš nějaký extra nestandartní rozměr, který by je vyloženě dráždil tak to při běžné kontrole nikdo nepozná
... aj ked jazdim s väcsimi "botickami" taktiez zastavam nazor o drazdeni oci...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery II traction control
A to Osvědčení o evidenci nahrazuje malý techničák a vozíš ho u sebe
Stejně to nechápu, proč prudí s velikostí pneumatik. Je to mému okolí tolik nebezpečné, nebo omezující. Ojetý vzorek, letní gumy v zimě, staré zpuchřelé to chápu, ale větší rozměr ...

Stejně to nechápu, proč prudí s velikostí pneumatik. Je to mému okolí tolik nebezpečné, nebo omezující. Ojetý vzorek, letní gumy v zimě, staré zpuchřelé to chápu, ale větší rozměr ...

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Discovery II traction control
No tak to vám nezávidím, že při každé kontrole policajt může zkontrolovat rozměr kol
,doufám, že to nezavedou i u nás
jinak je vcelku jasné, že na větších kolech auto hůř brzdí a hrozí tedy obecné ohrožení, všech ostatních účastníků 



Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery II traction control
Hůř brzdí i když mám jiné kotouče a desky, které doporučují na větší kola
Je mi jasné, že 90% lidí dělá úpravy na autě bez rozmyslu, hlavně aby to bylo vysoko a vlezly se velká kola a pokud možno aby to nestálo ani korunu
Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí...



Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí...

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery II traction control
Ako hovorí Dano. My už malý techničák niekoľko rokov nemáme. Máme len veľký, poskladaný do malého
a ten nosíme so sebou. Pneumatiky bežne nekontrolujú, ale poznáte to, stačí natrafit na premúdrelého chuja a máte vymalované.

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Discovery II traction control
Pokud s tím počítáš a necháváš si vepředu více místa a předvídáš, tak je to v pohodě i na origo, ikdyž mi Pešlík radil dát na Discoveru větší desky myslím, že z Defa 110.PavelU píše:Hůř brzdí i když mám jiné kotouče a desky, které doporučují na větší kolaJe mi jasné, že 90% lidí dělá úpravy na autě bez rozmyslu, hlavně aby to bylo vysoko a vlezly se velká kola a pokud možno aby to nestálo ani korunu
![]()
![]()
Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí...
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery II traction control
Tím že mám lift a velké kola tak zase sedím výš
a většinou mám přehled ce se děje předemnou ... 


LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery II traction control
To je dôležitý moment, človek potom presne vie, do čoho narazí. Ďalší argument, prečo chcem trochu podvihnúťPavelU píše:Tím že mám lift a velké kola tak zase sedím výša většinou mám přehled ce se děje předemnou ...

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Discovery II traction control
... samotne dosticky nestacia.karel píše:Pokud s tím počítáš a necháváš si vepředu více místa a předvídáš, tak je to v pohodě i na origo, ikdyž mi Pešlík radil dát na Discoveru větší desky myslím, že z Defa 110.PavelU píše:Hůř brzdí i když mám jiné kotouče a desky, které doporučují na větší kolaJe mi jasné, že 90% lidí dělá úpravy na autě bez rozmyslu, hlavně aby to bylo vysoko a vlezly se velká kola a pokud možno aby to nestálo ani korunu
![]()
![]()
Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí...

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Discovery II traction control
Pokud je potřeba i jiné kotouče, tak to je jiné, já i tak zůstávám u origo, protože jezdím málo po silnici a v terénu brzdím motorem 

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Re: Discovery II traction control
Tak to delam ja, bez toho rozmyslu, ale vazne, jde o to, ze pokud budou mala kola, tak bude i podvozek nizko a da se rict, ze v terenu to moc neprojede. Na druhou stranu je u myho auta znat, ze top na tech kolech hur brzdi, ja s tim ale pocitam a jedu s rozmyslem. Pokud je kolo tak velky, rekneme od 33 a vys, tak proste auto dobre brzdit nebude, je to dano mnozstvim hmoty a vzduchu v pneumatice.PavelU píše:Hůř brzdí i když mám jiné kotouče a desky, které doporučují na větší kolaJe mi jasné, že 90% lidí dělá úpravy na autě bez rozmyslu, hlavně aby to bylo vysoko a vlezly se velká kola a pokud možno aby to nestálo ani korunu
![]()
![]()
Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí...
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery II traction control
Já problém na velkých kolech nemám.Nejezdím jak Fitipaldi a na brzdách to nepoznám,brzdný účinek dostačující
.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Discovery II traction control
no a aby som dodal k nasmu Osvedceniu, tak by si tam mal mat zapisany aj pevnostny naraznik, aj navijak a v podstate vsetky upravy, ktore urobis na aute...
a nato aby to pani zapisali, potrebujes potvrdenie od importera, ze taky model je mozne takto upravit... atd.
a nato aby to pani zapisali, potrebujes potvrdenie od importera, ze taky model je mozne takto upravit... atd.
Re: Discovery II traction control
... rad sa pozriem do tvojho OE ...mello píše:no a aby som dodal k nasmu Osvedceniu, tak by si tam mal mat zapisany aj pevnostny naraznik, aj navijak a v podstate vsetky upravy, ktore urobis na aute...

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery II traction control
Príčina je len vo veľkosti. Veľký priemer je veľká páka a brzdy sú konštruované na menšiu. Je to ako s lodným kormidlom, čím väčšie, tým menej sily potrebuješ na otočenie. Brzdy sa hlavne skôr prehrejú čo jednak znižuje životnosť kotúčov, ale hlavne brzdovej kvapaliny. No off nie je na jazdu štýlu brzda-plyn a tak by to nemal byť problém.Stavros píše:...Pokud je kolo tak velky, rekneme od 33 a vys, tak proste auto dobre brzdit nebude, je to dano mnozstvim hmoty a vzduchu v pneumatice.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Discovery II traction control
...aha...takže nejsou chytřejší...jeden píše druhý čte...tomu co čte se podávají papíry obráceně...doufám, že ty naše pomahače tahle buzerace taky napadne
..proč nebuzerovat občany, když mají ve výbavě počítadla a asi neví co s nimi...ale nebudu navádět, ale doufat že to tu nečte nějaký zákonodárce, který se toho chytí...
...nebylo to od věci mám projíždět do Košic a trochu semselek, protože se chystám pořídit 245/70 a ve velkých papírech je 235/70...nerad dělám problémy jak sobě tak někomu druhému...a brzda plyn z toho už jsem vyrostl teď si hraju
RudaK...jak Ti dopadla ta brzda ?...psal jsi,že máš taky větší na DIII o kolik asi cm já se v tom prd vyznám metrická soustava je mi blíž.....a v pohodě ?

...nebylo to od věci mám projíždět do Košic a trochu semselek, protože se chystám pořídit 245/70 a ve velkých papírech je 235/70...nerad dělám problémy jak sobě tak někomu druhému...a brzda plyn z toho už jsem vyrostl teď si hraju

RudaK...jak Ti dopadla ta brzda ?...psal jsi,že máš taky větší na DIII o kolik asi cm já se v tom prd vyznám metrická soustava je mi blíž.....a v pohodě ?
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky