Na Disco2 TD5 - věděl - Nanocom - ten to umí "všechno".

Zkoušeli jsme několik softů a adaptérů o kterých docela přesně víme, co umí a žádnej nebyl 100%. Zkoušeli jsme i adaptér co naprogramoval kolega - stejnej výsledek, je sice pravda, že to dělal podle norem na OBD, ale ladil si to do Forda. Problém je v tom, že se buďto soft s adaprétem s jednotkou vůbec nespojí, protože v seznamu nemá její adresu, nebo ji nenajde při scanování všech adres, nebo najde adresu ale s jednotkou se nebaví, protože daný protokol není na některé straně implementován korektně (dle normy).
V Disco2 jsou následující ECU - motor (TD5 nebo V8), SLABS (ABS+TC+HDC+vzduchové pérování), BCU (světla, okna, alarm a imobilizér,...), ACE (systém proti naklápění v zatáčkách), SRS (airbagy) a případně automatická převodovka.
Žádnej volně přístupnej soft se nedokázal spojit se všema jednotkama, a pokud už se s nějakou spojil, tak to rozhodně nebylo uživatelsky jednoduché. Většinou jsme museli něco konfigurovat ručně.
Disco2 není až tak běžné auto (jako je třeba VW), takže podpora je malá, navíc existuje za "malé" peníze Nanocom, kterej toho umí podstatně víc - nejenom vyčíst chyby, ale i dělat funkční testy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo