Land Rover Range Rover, pomoc pri koupi

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od OC » 31 led 2007 22:20

Potapěč píše:S Grand Cherokee jezdí kdejaký kolotočář. :wink: :lol:
No ono Range Roverem také jezdí každý komediant -- viz druhou polovinu stránky 8)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Potapěč

#62 Příspěvek od Potapěč » 31 led 2007 22:23

To nejsou komedianti, ty jezděj v maringotkách, tohle jsou umělci. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od OC » 31 led 2007 22:28

Ach ano, maringotky. Znám. Jenže to musí člověk každou chvíli posadit na břicho, a nevím nevím, zda v tomto případě extended height pomůže...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Badus

#64 Příspěvek od Badus » 01 úno 2007 09:06

Já myslim, že je jedno, kdo v tom jezdí, ať si jezdí každý v čem chce... ale jedna věc je podle mě nezměnitelná. Sednete-li si do RR, i když je 10 let starý, je z něj cítít majestátnost, pohodlí, luxus... sednete-li si do Granda, je z něj cítit druhořadý americký "džíp". Nechci se nijak dotknout Jeepu, sám jsem ho měl a nebylo to špatný auto, ale dle mého názoru jsou ty auta nesrovnatelný.. krom toho, že jsou to teda obě takový krabice na kolech.. :-)) i když musím uznat že A38 zvenku může někomu připadat jako dědeček oproti Grandu 2000-06, ale zase porovnání interiéru a vlastností jasně vystihuje proč jeden stojí nový 3mio a druhý 1,8mio.
Druhá věc je, že koupit RR v dobrým stavu je opravdu o dost větší oříšek, než koupit Granda v super stavu... :-) Ale řekl bych, že je to hlavně dáno množstvím ojetin na trhu...

Jirka

#65 Příspěvek od Jirka » 01 úno 2007 09:59

zoto by mohla byt ta konzoloe v dreve. http://www.rimmerbros.co.uk/cgi-bin/rim ... erior_trim

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od coroner » 01 úno 2007 10:08

Jirka píše:zoto by mohla byt ta konzoloe v dreve. http://www.rimmerbros.co.uk/cgi-bin/rim ... erior_trim
Myslím, že OC už se Rymmersáků ptal a nemají :?

Ono s tím dřevem je to poněkud nadnesený. Já si pod slovem dřevo představím konzolu, která je dřevěná, ze dřeva o tloušťce několik mm. To, z čeho má RR středovou konzolu je stejnej matroš, jako v okolí řadicí páky. Tzn. plast, ikdyž na něm patrně bude zalitá tenká vrstva dřevěný dýhy, takže to pak dohromady tvoří kompaktní celek a neodlupuje se to jako polep. Ale říkat tomu dřevo :roll:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od OC » 01 úno 2007 11:18

Tak nějak... Nehledě k tomu, že tohle je (a) RHD, (b) skoro jistě panel kolem ovladačů oken ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

paloSK

#68 Příspěvek od paloSK » 04 úno 2007 11:34

Dlho strasne dllho som chcel Range. Po niekolkych konzultaciach s majitelmi (dvoma) tak DSE urcite nie. Mal som si aj moznost ho vyskusat a to auto nejede. Tak som zacal pokukovat po 4,6. Spotreba u mna nehra az taku rolu aj ked som sa nad tym zamyslel ked som niekde na US fore cital ako si amici stazuju ze to vela zerie.
Na koniec som sa rozhodol pre Granda. Tieto novsie Range (po roku 1994) maju uz hojne elektroniky a nie su prave najspolahlivejsie. Najblizsi schopny servis je vo Viedni. Grand do roku 1999 je opravitelny na kolene. Elektroniku co obsahuje je skor komfortny doplnok ako podstata auta. Nahradne diely su tiez lacnejsie.
Ja to auto chcem hlavne na volny cas a nie na reprezentativne ucely. Na to mam ine auto. V tomto pripade nie som zastancom univerzalnych rieseni.
Range si urcite doprajem ale bude to classic a spotrebuje mi hodne casu aby som ho dal do poriadku. Takze si musim pockat az ten cas bude.

Návštěvník

#69 Příspěvek od Návštěvník » 09 úno 2007 11:15

Tak tady čtu vyše názory na RR a nevím jestli špatně nakupujete nebo jsou tady překupníci jen zloději, ale já můžu momentálně mít Range Rover 2.5 DSE r.v 96 150 000 km plné servisy ! za 200 000 kč od přímého majitele v SRN.Tak nevím.

Jirka

#70 Příspěvek od Jirka » 09 úno 2007 13:50

Anonymous píše:Tak tady čtu vyše názory na RR a nevím jestli špatně nakupujete nebo jsou tady překupníci jen zloději, ale já můžu momentálně mít Range Rover 2.5 DSE r.v 96 150 000 km plné servisy ! za 200 000 kč od přímého majitele v SRN.Tak nevím.
No, muj cas nakupu se blizi, takze jestli opravdu mas moznost dovest neco z nemecka, tak se ozvi: novak@wircom.sk . Uz jsem se dival na mobile.de, a zda se, ze ceny sou tam opravdu lepsi. Potrebuju to privest na Slovensko, mozna se domluvime na spolupraci( jasne, ze ne gratis).

Jirka

#71 Příspěvek od Jirka » 09 úno 2007 19:00

Neco pro zajimavost
Tak jsem dnes zjistoval ceny prestaveb na plyn 4,6 osmihrnek
Asi takto:
Prestavba na LPG: 58 000,- Sk
Emisný test:( prej v cechach, na slovensku se to nedele, zaridi firma co provede montaz) 8 000,- Sk
Osobni homologace: ( vyzkumak v Ziline) 12 000,- Sk + cesta do Ziliny cca 400 Km
Nova Stk + EK : nevim presne ale cca do 2000,- Sk
Zapis do TP: 500,- Sk

V pripade dovozu SK znacky: 8 000,- Sk + dovoz

Suma sumarum: 91 000,- Sk + pripadny dovoz

To by mi na auto s puvodne planovanych 380 zbylo 280 000 Sk ( cca 220 000 Kč)
A ZA TY PRACHY JE JENOM SCHADE.
Takze skvelej 136 konovej turbochrocht se rysuje( k nelibe nekterych prisedicich




:D :D)
Kdyby to nekoho zajimalo, tak telefon do Ziliny do toho vyzkumaku primo na toho technika : 0903 822 407

Tak, tak a OFFum zdar.

Jirka

#72 Příspěvek od Jirka » 09 úno 2007 19:06

Tady maji jeden uz s plynem, ale bohuzel lehce shnitej ram
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=3143512

A tady jeden peknej i automatem
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=3549956

Yorkin

Taky bych chtěl jednoho ;-)

#73 Příspěvek od Yorkin » 08 čer 2007 08:23

Tak to vypadá, že jsem se konečně rozhoupal a rozhodl pro RR P38. Na motoru mi v zásadě nezáleží, najedu s ním max. 5000 km/rok a na rychlé (blízko 200km/h) cestování Praha-Paříž mám jiné auto. U nás je jich sice málo a neznám nikoho, kdo by byl schopný zařídit dovoz z D, a navíc je mi dost nejasná cenová politika různých bazaristů, ale pár kousků mi do oka padlo. Neviděli jste náhodou někdo tenhle:
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 790019.htm
nebo
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 690012.htm
nebo
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 330012.htm
Moc děkuji za pomoc, nejsem nějaký extra automechanik a víc hlav... :-).

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Land Rover Range Rover, pomoc pri koupi

#74 Příspěvek od Acon » 11 čer 2010 14:17

Občerstvím starú tému. Nejaké rady tu už padli, ale prešlo pár rokov a určite sú nové postrehy.Zvažujem kúpu benzínového LR. Vzhľadom na to, že ceny benzínových DII sú dosť vysoké prikláňam sa k RR P38. Ide o to, že momentálne mám v zornom poli 3 kusy. Jeden je tu predávaný za 8000,- ktorý, ak je naozaj v popisovanom stave, je kandidátom. Dnes ráno sme u mňa na terase popíjali kávu so susedom, ktorý mi dal typ na jednu leasingovku, ktorá má v ponuke nejaké LR a je tam P38 4.0 SE r.v.99" za 3700,- a 4.6l HSE r.v. 97" za 2500,- Obe sú na pohľad v dobrom stave, ešte sa na to pôjdem pozrieť a previezť sa. Otázka znie:
Koľko mám rátať na repas P pruženia s výmenou vankúšov za dlhé?
V prípade prasknutého bloku, koľko stojí oprava?
Čo ešte dať preventívne povymieňať aby to auto ako tak spolahlivo slúžilo?
Ak kúpim benzínový LR, nenajazdím na ňom viac ako 10 000km za rok, pretože to budem mať len pre radosť a tak každodenné jazdenie nehrozí.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět