Discovery II KALHARI

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Discovery II KALHARI

#1 Příspěvek od Acon » 03 zář 2010 11:27

V6dy sa mi páčilo toto auto a tak trochu je to môj asi nereálny sen. Karel Sláma ma tak trochu schladil príspevkom:
Mě se hlavně vůbec nelíbí. Ty tři přídavný světla ve předu jsou fakt hnusný, a podle toho kde má přidělaný hilift a té koncovky výfuku by toho asi v terénu moc nepředvedla. :puke
A takhle si upravit Disco asi nepříjde ani na moc peněz. Vždyť to má jenom nárazníky, naviják, zahrádku, prahy, kryt nádrže, kryty diffů a kola s bedlocky.
To že je černá a má oranžové linkdy snad nedělá auto ne?
K :dance
Nič to nemení na veci, že ma to auto jednoducho neskutočne berie, ale ako off-amatéra ma zaujíma v čom to auto nie je OK? Alebo lepšie, čo nie je dobré ak je auto takto postavené? Ak berieme do úvahy, že z toho neviditeľného má min. CDL a RDL. Ja teda chápem jedine ten výfuk a ten hilift som tak videl na viacerých . Ale inak sa mi zdá OK.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II KALHARI

#2 Příspěvek od low » 03 zář 2010 11:30

otazka je na jake pouziti by to auto melo byt. to je ten nejzakladnejsi parametr
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: Discovery II KALHARI

#3 Příspěvek od Honzan » 03 zář 2010 11:35

Jsem taky nedochudce, ale lift asi radeji na haubne nebo zahradce (kdyz to takto nekde utopis tak se k nemu takto bude blbe dostavat, auto je delsi a kdyz do neceho nacouves tak muze udelat nejakou paseku...), koncovka je jen na oko, utrhnes ji v terenu brzo - kdyz uz tak vyvest vyfuk nekam nahoru (vetsinou se dela do blatniku). Kosmetika je na ni celkem pekna, bohuzel nepoznam podvozek a vsechny ostatni prvky, ktere z fotek nejsou videt... Nicmene z toho foto s vykrizenym predkem mi podvozek uplne na nejaky tvrdsi zachazeni neprijde :(

A jak pise low - nevim na co je to auto postavene. Na normalni pojezdeni po vyletech sem tam dolu z asfaltu ale po cestach je pekne. Na likvidaci v lese jako Karlovi stroje neprakticke...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II KALHARI

#4 Příspěvek od low » 03 zář 2010 11:39

tak se na to divam znova a znova a pokud chces moje pripominky tak tady jsou
zakladnim dojmem, jakym to auto pusobi je, ze by to melo byt do pouste (napis Kalahari) a nabaleno na vylet.
- pokud na poust, tak jsou tam nerozumne gumy
- naklad na strese bude po prvni hodine naprosto nepouzitelny (prach a pisek) - jak tam maji ty batuzky a spacaky. nafta by nejlepe mela prijit dolu, aby se nezvysovalo teziste
- na pousti navijak zrovna moc nevyuzijes spise mu pomuzes do brzkeho duchodu (pisek a pisecny prach se dostane vsude)
- velka svetla pred celym chladicem - auto se bude hure chladit coz v teplych krajich muze byt zasadnim problemem
- do pouste patri cyklon na snorchl


- obecne - snorchl by mohl mit problem s dostatecnym prisunem vzduchu (tenka trubka a kobra otocena po smeru)
- vyfuk a hilift jak psal karel slama
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: Discovery II KALHARI

#5 Příspěvek od Honzan » 03 zář 2010 11:44

ma pravdu, vasnosto :)

No a ja bych snad jen dodal - kdyz se potkas v pousti s nekym kdo v ni jezdi a funguje normalne a trebas i velmi dlouho, budes se divit co vlastne vsechno nepotrebujes :D
http://landroverforum.klape.cz/forum/do ... p?id=17276" onclick="window.open(this.href);return false;

Takze nakonec je to o tom, co si na auto chces povesit a jak se ti libi :)
Naposledy upravil(a) Honzan dne 03 zář 2010 11:58, celkem upraveno 1 x.
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II KALHARI

#6 Příspěvek od visby » 03 zář 2010 11:48

zda sa to len mne, alebo nema stabiky?

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery II KALHARI

#7 Příspěvek od Acon » 03 zář 2010 15:15

low píše:tak se na to divam znova a znova a pokud chces moje pripominky tak tady jsou
zakladnim dojmem, jakym to auto pusobi je, ze by to melo byt do pouste (napis Kalahari) a nabaleno na vylet.
- pokud na poust, tak jsou tam nerozumne gumy
- naklad na strese bude po prvni hodine naprosto nepouzitelny (prach a pisek) - jak tam maji ty batuzky a spacaky. nafta by nejlepe mela prijit dolu, aby se nezvysovalo teziste
- na pousti navijak zrovna moc nevyuzijes spise mu pomuzes do brzkeho duchodu (pisek a pisecny prach se dostane vsude)
- velka svetla pred celym chladicem - auto se bude hure chladit coz v teplych krajich muze byt zasadnim problemem
- do pouste patri cyklon na snorchl


- obecne - snorchl by mohl mit problem s dostatecnym prisunem vzduchu (tenka trubka a kobra otocena po smeru)
- vyfuk a hilift jak psal karel slama


OK, Takže ak to nepôjde do púšte ale napr. RO, UKR.. nafta niekde dolu kvôli ťažisku, batožina na rozumné miesto (tiež si nemyslím, že by niekto spacáky a ruksaky vozil takto na streche kamkoľvek nie len do púšte), tak isto hilift, výfuk do blatníku. Tak by to vlastne mohlo byť OK?
Na prvý pohľad je jasné, niekto neznalý (aktívny reportér nejakého motočasáku, alebo ešte viac aktívny predajca lešteniek) si auto naštylizoval na autosalón ako pútač a na pár fotiek akože v prírode. Za to už ten, kto to auto postavil asi nemôže. Ide o to, či sú tam nejaké zásadné, povedal by som diletanské riešenia.
Napríklad k tej nafte. Predávajú sa origo držiaky kanistrov na záhradky, na záhradkách sa vozia aj rezervy, takže s tým ťažiskom si človek niekedy nevyberie. Hlavne ak musí byť nabalený. Čo som tu videl záberi s RO tak tiež tie záhradky nebývajú prázdne.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
hrabe
Příspěvky: 612
Registrován: 10 říj 2009 18:35
tel.: 00421903849869
auto: LR Discovery Td5
Bydliště: Púchov
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II KALHARI

#8 Příspěvek od hrabe » 03 zář 2010 17:44

A zadní pevnostňák pěkný ale kde má světla?

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Discovery II KALHARI

#9 Příspěvek od Stavros » 03 zář 2010 19:06

je to proste auto no, klidne si ho podle toho postav. Kdyz stavis auto, tak musis pocitat, ze se bude vsechno mozny zkouset a ruzne prehazovat, prodavat a zase kupovat.
Podvozek muzes dat na auto treba z paddocku nebo od equipe, fox racing atd. Je to proste o penezich a o tom co od auta cekas.
D2 neni zrovna nejakej off road specialista, nejde postavit auto co ma 80cm pod difem, na silnici bude jak sportak a bude zrat 8l na sto.
Jeste bych upravil, ze nelze cekat, ze velmi stylovy a funkcni auto postavis za par facek, je to spis v radech statisicu.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery II KALHARI

#10 Příspěvek od Acon » 03 zář 2010 20:07

Stavros píše:je to proste auto no, klidne si ho podle toho postav......
to nie, ja ho nechcem postaviť, len ma zaujalo na prvý pohlad. Ja idem robiť len jednoduché veci aby som mohol pojazdiť po prírode. Toto je len taký imidžový sen a priestor na debatu. Mne ako začiatočníkovi sa zdá OK a práve pripomienky skúsených ma možno do budúcnosti odradia od nejakej blbosti, ktorá bude stáť peniaze a inak nič.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Discovery II KALHARI

#11 Příspěvek od RudaK » 04 zář 2010 07:47

low píše: - pokud na poust, tak jsou tam nerozumne gumy

No mě MT 33x12.5R15 na písku jezdily,když se podhustily na 0,8 kPa :wink: Ale bylo to jen na Slovenské sahaře :mrgreen: Chyběli mě jen ty kruhy proti vyslečení na ráfcích ..... :dance . Jezdili tam i na jiných kolech,to je pravda,ale já neměl žádný problém s pneu :Pohoda: ,když pominu klouzající klíňák po projetí loužičky . Ale on se zas vysušil,tak No problem ... :dance :dance :dance
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery II KALHARI

#12 Příspěvek od Acon » 04 zář 2010 08:44

No, a keď už sme pri gumách, tak do piesku sú aké vhodné?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Discovery II KALHARI

#13 Příspěvek od RudaK » 04 zář 2010 15:26

Acon píše:No, a keď už sme pri gumách, tak do piesku sú aké vhodné?

Jak říkají raději jemnější vzorek a vysoké bočnice ( kvůli upuštění ) . Ale jak sem psal,mě to na MT na Slovenské sahaře jezdilo a to tentokrát bylo hodně suché ( prášilo se jak sviňa ) :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
raven.99
Příspěvky: 220
Registrován: 09 dub 2010 09:12
auto: Discovery 2
Bydliště: Malacky, SR

Re: Discovery II KALHARI

#14 Příspěvek od raven.99 » 06 zář 2010 11:51

Acon píše:No, a keď už sme pri gumách, tak do piesku sú aké vhodné?
otazka je ci do puste alebo do piesku (nieje to to iste)

- do jemneho piesku AT alebo cestne pneu a ako pise Ruda, s vyssou bocnicou.
- do puste je to trochu ine, niektore su totiz viac kamenite ako pieskove a v tom pripade by som radsej dal MT

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Discovery II KALHARI

#15 Příspěvek od Sláma Karel » 06 zář 2010 12:10

Acon píše:No, a keď už sme pri gumách, tak do piesku sú aké vhodné?
Tohle už se tu probíralo snad ve třech vláknech, tak proč znovu tady? :|

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II KALHARI

#16 Příspěvek od low » 06 zář 2010 17:48

raven.99 píše:
Acon píše:No, a keď už sme pri gumách, tak do piesku sú aké vhodné?
otazka je ci do puste alebo do piesku (nieje to to iste)

- do jemneho piesku AT alebo cestne pneu a ako pise Ruda, s vyssou bocnicou.
- do puste je to trochu ine, niektore su totiz viac kamenite ako pieskove a v tom pripade by som radsej dal MT
do pisku urcite jemnejsi vzorek - pomaleji zahrabes

a poust je hlavne kamenita a ac se to zda divne ATgumy povetsinou maji lepsi ochranou vrstvu zboku nez MT gumy.
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II KALHARI

#17 Příspěvek od Miloš II » 06 zář 2010 19:28

Jezdím vše na AT, ale byl jsem taky v Maroku na jetejch gumách Hankook, který sem koupil za pár kč. Pak jsem je vyhodil...MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Discovery II KALHARI

#18 Příspěvek od RudaK » 07 zář 2010 07:09

Miloš II píše: ale byl jsem taky v Maroku na jetejch gumách Hankook, který sem koupil za pár kč. Pak jsem je vyhodil...MIlošII

Zapoměl si říct,že byly v háji bo ti jedna praskla .... :Sorry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Discovery II KALHARI

#19 Příspěvek od Stavros » 07 zář 2010 08:19

hlavne kdo si bude kupovat sadu gum na jedno jezdeni po pisku? Proste jedu na tom co mam, ne? Vzdycky to nejak pujde projet.

Uživatelský avatar
raven.99
Příspěvky: 220
Registrován: 09 dub 2010 09:12
auto: Discovery 2
Bydliště: Malacky, SR

Re: Discovery II KALHARI

#20 Příspěvek od raven.99 » 07 zář 2010 10:18

Stavros píše:hlavne kdo si bude kupovat sadu gum na jedno jezdeni po pisku? Proste jedu na tom co mam, ne? Vzdycky to nejak pujde projet.
svata pravda :yes spravny off si musi vediet poradit aj ked podmienky niesu najvhodnejsie

Odpovědět