Repasované díly

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět

Je repasovaný díl stejně plnohodnotný jako nový

Ano
10
42%
Ne
13
54%
Nevím co je repas :-)
1
4%
 
Celkem hlasů: 24

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Repasované díly

#1 Příspěvek od Admin » 10 říj 2006 19:14

Repasované díly.
Levnější varianta výměnných dílů jako jsou motory, převodovky, diferenciály, vstřikovače, alternátory, startéry, a spousta dalších.
Máte nějaké zkušenosti, názory, rady tak sem snima :mrgreen:

Uživatelský avatar
krtek007
Příspěvky: 395
Registrován: 03 črc 2006 01:10
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od krtek007 » 10 říj 2006 22:15

Clovece ja ti nevim. Tady by asi na miste bylo upresnit, co se rozumi tim repasem. Abych byl presnejsi, pokud jde treba o prevodovku tak je velky rozdil pokud se vymeni jen loziska a zbytek se necha a nebo pokud se vymeni loziska a vsechna kola vcetne ulozeni os. Pokud by se vymenila jen loziska tak repasovanou prevodovku nepovazuju za plnohodnotnou nahradu. Pokud z ni zbude jen sasi tak bych rekl ze v tom asi neni problem. V pripade repasu alternatoru, vstrikovacu, starteru.... tam bych to posouzeni povazoval za jeste slozitejsi. Pri cenovem zvyhodneni repasovaneho dilu a pri moznosti volby ze strany zakaznika bych v tom nevidel zadny problem.
AUT VIAM INVENIAM AUT FACIAM // DI 300TDi // Defender 110 td4

David

#3 Příspěvek od David » 11 říj 2006 12:38

Souhlasím s Krtkem. Bez přesnějších info lze hrozně těžko hodnotit, tak jako tak jakákoliv použitá věc má už určité opotřebení materiálu a stáří, byla třeba i teplotně namáhaná, mohla být tlakově atd., víme všichni že to může být skutečně dost. Takže závisí na tom, jak je repas proveden a čeho všeho se dotkl a to je u každého dílu či soustavy dílu hodně individuální. Nemusí to být třeba vůbec problém, pokud jsou dodrženy všechny vůle, QA materiálů..., ale sám Admin psal třeba osobní nedobrou zkušenost s protektorama. To je vlastně taky svým způsobem repasovaná věc...Takže já osobně v obecné rovině hlasuji že není.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Admin » 11 říj 2006 21:20

Ložiska jse uvedl jako příklad. Je jasný, že u repase z Land roveru budu mít větší jistotu, než u nějakého "garážníka". Ty ložiska jsem myslel tím stylem, že tam neřeží zda ten díl je jako nový prostě se vymění. Je jasný že hlavní části, například hřídele nebo blok budou i rengenovat,... atd. Nedokážu si představit že by tak velká firma šetřila na ložisku, guferu.
Viděl jsem repasovaný motor TD5, hlavní převodovku, převodku řízení a dát ty díly vedle fungl nových dílů, tak nepoznáš mezi rozdíl. Další věc je, že na ty díly máte záruku jako na nový díl.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11529
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eliott » 07 led 2007 17:07

Pokud je repase profesionální, je díl rovnocenný s novým, měl jsem v ruce repasované brzdové třmeny z Německa, není poznat rozdíl od nových. Přerpokládám, že věci jako motory ,převodovky, rozvodovky, převodky řízení atd je rozumnější koupit repasované, hlavní díly (bloky, hřídele) jsou natolik předimenzované, že pokud jsou v době repase bez poškození, není důvod mít obavy.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Repasované díly

#6 Příspěvek od Acon » 10 pro 2010 11:58

Veľmi stará téma, sú medzičasom nové možnosti o ktorých má cenu hovoriť?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1811
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Repasované díly

#7 Příspěvek od DjALF » 10 pro 2010 15:04

Přesně jak psal Eliott,když je udělaná tak jak má být a pořádně tak ANO.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Repasované díly

#8 Příspěvek od RudaK » 10 pro 2010 15:13

Já mám od http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; generálkovanou automatickou převodovku v D 1 a spokojenost :yes vyplatilo se ( a levnější než od tuzemských specialistů :think ) Jo a 1 rok byla v záruce - nebylo potřeba,bo stále funguje a to i po brodění v cca 130 cm vody :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2490
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Repasované díly

#9 Příspěvek od mr-tomas » 21 dub 2014 23:29

Přemejšlím, že bych si dal do defa 300tdi s automatickou převodovkou rezervní alternátor a starter. Pro automat jsem pochopil, že jsou to životně důležité díly. Ale nevím jestli vzít jeté a nechat je repasovat, nebo jestli koupit nové. Těch novejch se asi více bojím, protože dneska už se šidí úplně všecko.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Odpovědět