
Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moderátor: Acon
- Truck Rover
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 pro 2007 15:30
- tel.: +421940860490
- auto: LR 90
- Bydliště: Hôrka nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
To Tonny: Ono záleží jak je vybehaný motor. Ked máš namotori jak sa hovorí šecko "vyhonené" samozrejme ti spotreba pojde hore a to nemosíš mat upravené auto 

LR 90
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moje stará DI asi moc upravená není, protože má EGR, všechny tlumiče na výfuku a jak jsou na tom vstřiky absolutně netuším. Takže snad jen MT gumy a 2" podložky pružin... Průmernou spotřebu mám v každým případě ale určitě na 9l/100km a spočítat si jí umím dobře (už jen proto, že Free mi žere o 2l víc a vadí mi to). Nemám pocit, že by motor 300tdi nějak nestíhal. Auto jede po dálnici i 150-160 km/h (ne že bych to dělal často, ale cestou z Rumunska se mi to ve společnosti dvou Toyot 4.2 hodilo) a v terénu mě víc limutuje podvozek, než výkon motoru. Koně navíc by asi uvítal každej, ale mít o skoro polovinu větší spotřebu jak píšete? Poznám ty koně vůbec? Nevím co si o tom mám myslet...Tonny píše:mam trošku přidáno na čerpadle a na 31/10,5/15 AT BFG jezdím průměrně za 12-13litrů (každý ráno a večer 12km do práce po Praze + nějaký to blbnutí ve sněhu a podobný)RudaK píše:Když chceš,aby se prášilo za kočárem,tak se nemůžeš dívat na spotřebu . Do 15 l/100 km to je pohoda)) kdo mi tvrdí že jezdí s upraveným autem pod 10, asi neumí zacházet s kalkulačkou :-D
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
já to fakt nechápu... asi mam moc těžkou nohuMaxsel píše: Moje stará DI asi moc upravená není, protože má EGR, všechny tlumiče na výfuku a jak jsou na tom vstřiky absolutně netuším. Takže snad jen MT gumy a 2" podložky pružin... Průmernou spotřebu mám v každým případě ale určitě na 9l/100km a spočítat si jí umím dobře (už jen proto, že Free mi žere o 2l víc a vadí mi to). Nemám pocit, že by motor 300tdi nějak nestíhal. Auto jede po dálnici i 150-160 km/h (ne že bych to dělal často, ale cestou z Rumunska se mi to ve společnosti dvou Toyot 4.2 hodilo) a v terénu mě víc limutuje podvozek, než výkon motoru. Koně navíc by asi uvítal každej, ale mít o skoro polovinu větší spotřebu jak píšete? Poznám ty koně vůbec? Nevím co si o tom mám myslet...

Low mi dal kontakt na jednoho pána co mu seřizoval defíka, asi ho navštívím...
jinak jaké jsou možnosti bez nutnosti rozebrání motoru zjistit v jaké stavu jsou jednotlivé díly....? tlaky, vstřiky, čerpadlo atd atd.. máte s podobnou kontrolou někdo zkušenosti?
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
No abys todle zkontroloval,tak musíš montovat ....Tonny píše: tlaky, vstřiky, čerpadlo atd atd.. máte s podobnou kontrolou někdo zkušenosti?

Jestli tě to uklidní ,tak naposled co jsem to jen zkouknul,tak 14 l/100km .Cesta na Fatru a zpět ( docela čerstvá jízda kolem 110 km ) Na místě malé krosení.Pneu 33x12.5R15 a standartní převody ( na čerpadle asi přidáno -bo se trochu hulííí




Naposledy upravil(a) RudaK dne 25 pro 2010 08:36, celkem upraveno 1 x.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
....vsechny tyhle veci ti zajistej na jednom miste kde delaj hlavne ropaky.Ja mel dobrou zkusenost s rodinnym podnikem(tata a synove) na Slyvenci ale zapomel jsem kontakt a nazev,neb jsem tam dlouho nebyl. Je to nejaka zkratka pismen.Squle dela Kolmistr
(Kladno),ten jediny+Honza Tumich mi dali doporadku muj motor
.Sice je to Td5 ale po letech trapeni to je ted radost s tim jezdit.
Timto bych jim rad obema PODEKOVAL,klobouk dolu
Pokud ma nekdo autak na blbnuti,nazvedany,obri kola,neresi spotrebu,to je jasny.
H.


Timto bych jim rad obema PODEKOVAL,klobouk dolu

Pokud ma nekdo autak na blbnuti,nazvedany,obri kola,neresi spotrebu,to je jasny.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
tak to nevim zda mam neco spatne, mtcka 265/75, prumerna spotreba 10,5l, k baltu a zpatky byla spotreba 9,5l
akorat z toho nejak vic nez 120 nedostanu, jakmile prijde na dalnici kopec tak musim podradit na 4 a do kopce vic jak 90 nejede a pritom v normalnich rychlostech, pri predjizdeni atd mi to zas tak line nepripada
akorat z toho nejak vic nez 120 nedostanu, jakmile prijde na dalnici kopec tak musim podradit na 4 a do kopce vic jak 90 nejede a pritom v normalnich rychlostech, pri predjizdeni atd mi to zas tak line nepripada
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Land Jirka
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Když začnete u třístovky točit s tím šroubem na čerpadle, tak počítejte se zvýšenou spotřebou o asi 2 litry na sto a auto začne černě kouřit. Mám to vyzkoušeno na pár Land Roverech.
Nejprve bych nechal zkontrolovat trysky a taky předvstřik má na výkon a startování vliv.
Mně třístovka žere na pocuky 13-14 litrů na kolech 32" ale je zvedlá o 5" váží prázdná 2300 Kg.
RRC mi žere na dálky ve se standartníma kolama kolem 9 l.
Nejprve bych nechal zkontrolovat trysky a taky předvstřik má na výkon a startování vliv.
Mně třístovka žere na pocuky 13-14 litrů na kolech 32" ale je zvedlá o 5" váží prázdná 2300 Kg.
RRC mi žere na dálky ve se standartníma kolama kolem 9 l.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
jirko, co tam vsechno mas ze ti to tak vazi? moje vazi 2200 prazdnaLand Jirka píše:Když začnete u třístovky točit s tím šroubem na čerpadle, tak počítejte se zvýšenou spotřebou o asi 2 litry na sto a auto začne černě kouřit. Mám to vyzkoušeno na pár Land Roverech.
Nejprve bych nechal zkontrolovat trysky a taky předvstřik má na výkon a startování vliv.
Mně třístovka žere na pocuky 13-14 litrů na kolech 32" ale je zvedlá o 5" váží prázdná 2300 Kg.
RRC mi žere na dálky ve se standartníma kolama kolem 9 l.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Land Jirka
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
přední pevnostní nárazník
zadní pevnostní nárazník
naviják s ocelovým lanem
trubkovej rám na předním nárazníku
kryty diferáků a kryty tyčí řízení
pevnostní prahy
zahrádku (momentálně sundaná)
pár blbostí v kufru (lana, vercajk atd)
možná jsem to vážil i s HI-Lifterm
zadní pevnostní nárazník
naviják s ocelovým lanem
trubkovej rám na předním nárazníku
kryty diferáků a kryty tyčí řízení
pevnostní prahy
zahrádku (momentálně sundaná)
pár blbostí v kufru (lana, vercajk atd)
možná jsem to vážil i s HI-Lifterm
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
aha, tak to mi chybi akorat zadni pevnostni naraznik, najezdovy plech a nevazil sem to se zahradkou ktera vazi 25kg, tak to uz bude sedet:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Sem na tom z váhou stejně a to nemám zadní sedačky
a z doplňků jen něco
aji baterku mám jen jednu - žádný dual 



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Miky_CZ píše:tak to nevim zda mam neco spatne, mtcka 265/75, prumerna spotreba 10,5l, k baltu a zpatky byla spotreba 9,5l akorat z toho nejak vic nez 120 nedostanu, jakmile prijde na dalnici kopec tak musim podradit na 4 a do kopce vic jak 90 nejede a pritom v normalnich rychlostech, pri predjizdeni atd mi to zas tak line nepripada
Miky jsem na tom v podstate stejne jako ty, jen auto mam lehci o spoustu kg, akorat jezdim za 13-15... Cim vic kratsich pojizdek tim hur... 150 km-h mi to v serii pred zvednutim jezdilo taky, na velkych kolech sotva 120...
Motor mi dela Jirka, v tom se neorientuju... Priznam se, ze ale moc neverim ze 2,5 litru s 200 a vic tis na hrbu a konstrukcne stary 40 let umi jezdit za nesmyslnych 8-9l...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Hubert
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
A tu rychlost měříte podle tachometru nebo podle GPS? Protože pokud se jede na standardních kolech 150 km/h podle tachometru, tak musí motor točit přes 3550 ot/min. Mě na skoro 32" kolech (origo je 29") ukazuje tachometr o cca 10 % míň. A spotřeba je dle tachometru mezi 12-15 pokud se to přepočte tak je to 10,8 až 13,5. Je nutné porovnávat porovnatelné.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Mě na 33" proměřuje o cca 8-10 km podle momentální rychlosti - měřeno GPSkou ( při rychlosti 140 km podle tachometru se to drží už optížněji v přímém směru ...Hubert píše: Mě na skoro 32" kolech (origo je 29") ukazuje tachometr o cca 10 % míň.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
na 31/10,5/15 je to téměř přesně... rozdíl přibližně 2-3% ... tachometr 100km/hod GPS 103km/hodHubert píše:A tu rychlost měříte podle tachometru nebo podle GPS? Protože pokud se jede na standardních kolech 150 km/h podle tachometru, tak musí motor točit přes 3550 ot/min. Mě na skoro 32" kolech (origo je 29") ukazuje tachometr o cca 10 % míň. A spotřeba je dle tachometru mezi 12-15 pokud se to přepočte tak je to 10,8 až 13,5. Je nutné porovnávat porovnatelné.
Na plnou nádrž (cca 80litrů) najedu něco kolem 650-700km a teď v zimě, díky tomu že ji nechávám déle nastartovanou, aby se aspoň trošku zahřála, je to spíš 600-650km..
ale co, buďme rádi že nám to alespoň jede ne?

Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Přesně,nehledal bych v tom nějaký drobnosti ....Tonny píše: ale co, buďme rádi že nám to alespoň jede ne?

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Tak od sameho zacatku bojuju s tim ze RRC vubec jako vubec nejede pomalu jsem ladil, vycistil IC jak z venku tak zevnitr , zvedl tlak turba , pridaval na cerpadle ale i kdyz se to pomalu zlepsovalo nebylo to vubec ono az jsem nasel toto forum
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 03d6172aa3" onclick="window.open(this.href);return false;
staci tedy procist prvnich 15-20 stranek (zacina to byt zajimave kolem 3 stranky) ale udelal jsem to co tam pisou podle navodu a RRC jede jako utrzeny ze retezu at pridam v jakykoli otackach auto reaguje na plyn driv max pul plynu pak jsem mohl slapat klidne az do aleluja a auto nic nedelalo, ted pul plynu auto zrychluje dam podlahu a auto zase vystreli. Dokonce jsem driv vyjizdel na takovy malicky kopecek jen s malejma rychlostma proste na velky jsem se nechytal a ted ho vyjedu uplne bez problemu na velky. Je to fakt znat. A nejvic se mi libi ze v nizkejch otackach auto nezere je tam origo nastaveni bohatosti smesi ve vyssich kdyz tlaci turbo samozrejmne asi neco papa ale v celem spektru otacek nekouri. Tak snad to nekomu taky pomuze a podari se mu aby byl spokojenej jako ja
Jo jen upozornuju ze pry je lepsi mit tesneni pod hlavou plechove kuli vyssimu tlaku turba takze ja cekam kdy mi foukne a vymenim ho za plechove

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 03d6172aa3" onclick="window.open(this.href);return false;
staci tedy procist prvnich 15-20 stranek (zacina to byt zajimave kolem 3 stranky) ale udelal jsem to co tam pisou podle navodu a RRC jede jako utrzeny ze retezu at pridam v jakykoli otackach auto reaguje na plyn driv max pul plynu pak jsem mohl slapat klidne az do aleluja a auto nic nedelalo, ted pul plynu auto zrychluje dam podlahu a auto zase vystreli. Dokonce jsem driv vyjizdel na takovy malicky kopecek jen s malejma rychlostma proste na velky jsem se nechytal a ted ho vyjedu uplne bez problemu na velky. Je to fakt znat. A nejvic se mi libi ze v nizkejch otackach auto nezere je tam origo nastaveni bohatosti smesi ve vyssich kdyz tlaci turbo samozrejmne asi neco papa ale v celem spektru otacek nekouri. Tak snad to nekomu taky pomuze a podari se mu aby byl spokojenej jako ja
Jo jen upozornuju ze pry je lepsi mit tesneni pod hlavou plechove kuli vyssimu tlaku turba takze ja cekam kdy mi foukne a vymenim ho za plechove



- Hubert
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
A co jsi tedy konkretně upravoval proti originálu?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Hubert píše:A co jsi tedy konkretně upravoval proti originálu?
koukni na ten odkaz
vyndal jsem z cerpadla tu tycku ktera ovlada bohatost smesi na zavslosti tlaku turba a dole jsem ji navaril o cca 2 mm a nahore vybrousil o cca 2 mm
foto je tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
akorat ja to udelal trosku kulturnejc


- Hubert
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Takže jsi defakto prodloužil chod membrány o 3mm a zvětšil kónus?skritekcrx píše:Hubert píše:A co jsi tedy konkretně upravoval proti originálu?
koukni na ten odkaz
vyndal jsem z cerpadla tu tycku ktera ovlada bohatost smesi na zavslosti tlaku turba a dole jsem ji navaril o cca 2 mm a nahore vybrousil o cca 2 mm
foto je tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
akorat ja to udelal trosku kulturnejcrozdil mezi predtim a potom a hornim a dolnim dorazem jsou 4 mm a uplne ma bavi s tim jezdit normalne muzu i predjizdet
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.