škubání td5 ve 4000 ot.
Moderátor: Miky_CZ
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
škubání td5 ve 4000 ot.
DII TD5 automat
Dnes jsem jel do práce a při předjíždění jsem tomu naložil.Automat podřadil,ale jakmile se motor dostal na 4000ot. začal škubat.Lehce jsem ubral a přestalo to.Pak jsem to ještě párkrát zkusil a dělá to vždy když se motor dostane na 4000ot.
Dnes jsem jel do práce a při předjíždění jsem tomu naložil.Automat podřadil,ale jakmile se motor dostal na 4000ot. začal škubat.Lehce jsem ubral a přestalo to.Pak jsem to ještě párkrát zkusil a dělá to vždy když se motor dostane na 4000ot.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
To jak kdyby ti tam nestačila jít nafta. Jak sou na tom filtry?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Ja som mal podobný problém na manuálnej TD5, len to bolo pri cca 3000 - 3300 otáčkach a spôsobovalo to palivové čerpadlo, ktoré bolo na odchode.
Pri nižších otáčkach auto šlo bez problémov, probém bol len dlhé stupania.
Pri nižších otáčkach auto šlo bez problémov, probém bol len dlhé stupania.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Palivák je tam 15000km a nedávno jsem ho odvodnil.Vzducháč je nový.Ventil na regulaci turba a svazek na vstřikách je taky nový.Konektor na jednotce bez oleje.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Při dnešní kvalitě nafty je 15000 na palivový filtr u TD5 dost...
Doporučuju všem vyměnit palivový filtr před zimou.
Neprůchozí naftový filtr má mimo jiné za následek zkrácení životnosti palivového čerpdla.
Doporučuju všem vyměnit palivový filtr před zimou.
Neprůchozí naftový filtr má mimo jiné za následek zkrácení životnosti palivového čerpdla.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
15 000 není málo při rozporuplné kvalitě nafty a ceny palivového filtru bych taky začal jeho výměnou.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
niečo podobné mi robil káblový zväzok. Pozri do červeného konektoru na RJ či tam je olej.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Acon píše:niečo podobné mi robil káblový zväzok. Pozri do červeného konektoru na RJ či tam je olej.
libovka píše:Konektor na jednotce bez oleje.
Land Rover Discovery 2 Td5
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Ať to tu nezasírám podobným tématem, škubání jsem si taky jednou vyzkoušel, ale to neřeším, auto je před výměnou všech filtrů a náplní. Trápí mě jiná věc. Při otáčkách kolem 2500 než tam skočí další kvalt mi tam něco jakoby rachotí. Při nižších otáčkách, nebo na volnoběh nic. A když je to zase ve vysokejch - jako když sešlápnu prudce plyn na podlahu, tak taky ne, jen když to jde postupně pomalu, třeba rozjezdy z křižovatek, zrychlování z 50 na 70 atd. To že se mi třepe palubka vím - to není ono a chystám se doplnit chybějící šroubky.
P.S. radu "zesil si rádio" jsem už taky četl, jen mám strach jestli to není počátek něčeho co by stálo časem hodně peněz.
P.S. radu "zesil si rádio" jsem už taky četl, jen mám strach jestli to není počátek něčeho co by stálo časem hodně peněz.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Nemáte někdo link na postup odvzdušnění pal.systému?
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Nedělá ti to kardan. Mě to tahle drnčí kolem 70 a pak kolem 90 jinak ne. A tipuji to na přední kardan. Když ho vyhodím tak to nepozoruji.Kubrtos píše:Ať to tu nezasírám podobným tématem, škubání jsem si taky jednou vyzkoušel, ale to neřeším, auto je před výměnou všech filtrů a náplní. Trápí mě jiná věc. Při otáčkách kolem 2500 než tam skočí další kvalt mi tam něco jakoby rachotí. Při nižších otáčkách, nebo na volnoběh nic. A když je to zase ve vysokejch - jako když sešlápnu prudce plyn na podlahu, tak taky ne, jen když to jde postupně pomalu, třeba rozjezdy z křižovatek, zrychlování z 50 na 70 atd. To že se mi třepe palubka vím - to není ono a chystám se doplnit chybějící šroubky.
P.S. radu "zesil si rádio" jsem už taky četl, jen mám strach jestli to není počátek něčeho co by stálo časem hodně peněz.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Na 90% si myslím, že to není přicpaná nafta, ale něco s WAAS ventilem (nebo jak se to jmenuje) na přetlaku turba. Vyskočená, prodřená nebo nezapojená hadička od tohoto ventilu. Taková malá hadička, co jde od docela blbě schovaný elektronické krabičky do toho ventilu nad turbem. Už se to tu někde popisovalo. Dělalo nám to už na několika autech. Zapojila se, přetěsnila, případně vyměnila a byl vždycky klid. Někdy se musí vyměnit ten ventil nebo ta krabička. Lepší fotku bohužel nemám. Poznáš to, že když pojedeš a otevřeš si okno, začne to někdy docela dost z toho netěsnýho místa syčet. Pokud to nesyčí, může být špatná eletkronická krabička nebo ventil na turbu.libovka píše:DII TD5 automat
Dnes jsem jel do práce a při předjíždění jsem tomu naložil.Automat podřadil,ale jakmile se motor dostal na 4000ot. začal škubat.Lehce jsem ubral a přestalo to.Pak jsem to ještě párkrát zkusil a dělá to vždy když se motor dostane na 4000ot.
- Přílohy
-
- ventilhadice1mm.JPG (42.61 KiB) Zobrazeno 13854 x
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Zjistím. Dík za tip. Ale mě to dělá od spodu. Vždycky než skočí další kvalt. Není to až tak závislý na rychlosti.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
4000 ot/min na naftu už je docela dost. Nevím na kolik je na TD5 omezovač,ale nemůže to být i tím?
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Už se to tu několikrát řešilo.....libovka píše:Nemáte někdo link na postup odvzdušnění pal.systému?
Před nastartovámín asi 6x promášknout pedál plynu a ECU nastartuje samoodvzdušnění samo. MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Sice se to tu řešilo,ale nenašel jsem to.Díky
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Myslim, ze to je problem taky ako pise Cyril, nieco s prepadovym kanalom turba - waste gate. Treba to napichnut na diagnostiku, precitat ECU motora, ci je zaznamenana chyba "overboost" alebo nieco s waste gate. Tiez pozriet tlak turba pri ktorom, sa to deje. Ak v momente ubytku vykonu spadne zrazu tlak za turbom na 100, tak je to jasne, ze sa zrazu otvara waste gate. Treba hladat preco ho zrazu otvara..... Ak tlak za turbom pri cukani nepada na 100, tak to waste gate nebude, ale moj nazor je ze skor ano.libovka píše:dělá to vždy když se motor dostane na 4000ot.
Naposledy upravil(a) jezbera ivan dne 28 pro 2010 16:44, celkem upraveno 1 x.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- sloon
- Příspěvky: 470
- Registrován: 06 úno 2009 10:17
- tel.: 776189666
- auto: VW Amarok 4motion
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Tady je odkaz na výměnu té krabičky jak píše Cyril.
http://www.discovery2.co.uk/wastegate.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.discovery2.co.uk/wastegate.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Tohle už mám zasebou ale dělalo mi to ve 3000ot. a padalo to do nouzáku.Takže ventil je nový.A regulace na turbu chodí lehce.Pro jistotu jsem ten trojcestný ventil demontoval a odzkoušel a chodí v poho.jezbera ivan píše:Myslim, ze to je problem taky ako pise Cyril, nieco s prepadovym kanalom turba - waste gate. Treba to napichnut na diagnostiku, precitat ECU motora, ci je zaznamenana chyba "overboost" alebo nieco s waste gate. Tiez pozriet tlak turba pri ktorom, sa to deje. Ak v momente ubytku vykonu spadne zrazu tlak za turbom na 100, tak je to jasne, ze sa zrazu otvara waste gate. Treba hladat preco ho zrazu otvara..... Ak tlak za turbom pri cukani nepada na 100, tak to waste gate nebude, ale moj nazor je ze skor ano.libovka píše:dělá to vždy když se motor dostane na 4000ot.
Tohle pouze škube a do nouzáku to nespadne.Dělá to na všechny kvalty jakmile se dostanou ke 4000ot.
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: škubání td5 ve 4000 ot.
Mě ani ostatním co jsme to škubání řešili to do nouzáku taky vždycky nespadlo. Ani se nic nerozsvítilo, pouze to škubalo. Ale taky to může být i něčíkm jiným. Začal bych v první řadě napíchnutím na dialýzu...a potom bych teprve řešil jiný orgány. Nejlepší je, si to od někoho půjčit a ty díly prostě přehazovat až se KO součástka prozradí sama. Držím palce.