Díry v karoserii

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Díry v karoserii

#1 Příspěvek od Ken » 23 kvě 2011 08:50

Dal jsem se do boje s degradací kovů, v některých místech ale pozdě. Nechci vymýšlet vymyšlené (jsou to slabá místa všech defendrů), potřeboval bych nějakou inspiraci (ideálně i obrazovou), co s tím.
Přílohy
Díry pod zadními dveřmi.jpg
Díry pod zadními dveřmi.jpg (100.75 KiB) Zobrazeno 11734 x
Díry pod sedačkami zevnitř.jpg
Díry pod sedačkami zevnitř.jpg (89.78 KiB) Zobrazeno 11734 x
Díry pod sedačkami zvenku.jpg
Díry pod sedačkami zvenku.jpg (96.6 KiB) Zobrazeno 11734 x
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Díry v karoserii

#2 Příspěvek od turby » 23 kvě 2011 09:29

ja celou loznou plochu, zadni lem i s tou casti pod sedackama sundal a delam ji zrovna celou z 3 al plechu.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Díry v karoserii

#3 Příspěvek od Ken » 23 kvě 2011 10:52

turby píše:ja celou loznou plochu, zadni lem i s tou casti pod sedackama sundal a delam ji zrovna celou z 3 al plechu.
Moje představa je spíše něčím překrýt a zatmelit, ale čím a jak, toť otázka.
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Díry v karoserii

#4 Příspěvek od discork » 23 kvě 2011 12:11

Ken píše:
turby píše:ja celou loznou plochu, zadni lem i s tou casti pod sedackama sundal a delam ji zrovna celou z 3 al plechu.
Moje představa je spíše něčím překrýt a zatmelit, ale čím a jak, toť otázka.
to ti odpadne casom,nerob to.
ale ak chces, tak sa na to pouziva sklolaminatovy tmel na prekrytie dier
alebo ako upatlani patlanci pouzivaju metal epox :nech :nech
radsej to vyvar a daj novy plech
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Díry v karoserii

#5 Příspěvek od turby » 23 kvě 2011 14:23

nevyvari, je to hlinik :-)

zalezi jestli chces aby ti auto jeste par let slouzilo nebo jestli ho chces poslat do horoucich pekel. pokud to druhe, latej a lep. zalepit to tak ti to do roka ci dvou odpadne cele jelikoz to pod tim bude vesele hnit dal 5x rychleji. jeste to jde vybrousit az na cisty zdravy plech, prohnile casti vyrezat a prenytovat novym plechem. plechy bych jeste pred snytovanim vzal 2k epoxydovym zakladem a mezi plechy dal vosk na podvozky (treba transparentni wurth, pozor ne ten na dutiny) aby mezi ne nic nezateklo. ale stejne bych to sundal a udelal poradne. je to prace na par dnu vcetne prestrikani a budes mit klid jelikoz opravis i to co ted nevidis.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Díry v karoserii

#6 Příspěvek od eliott » 23 kvě 2011 22:08

Ta hrana 5Tých dveří půjde blbě, ale u těch úchytů sedaček to jde jednoduše přenýtovat tabulkou plechu, používej AlMg3 a jak píše Turby, mezi plechy Würth vosk, a nešetřit :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Díry v karoserii

#7 Příspěvek od turby » 23 kvě 2011 23:50

jak jsem uz psal, cele to vyhodit a udelat nove vcetne toho lemu vzadu, je to mozna mensi srani nez to latat na aute :mrgreen: ty plechy ti nastriha a naohyba za pul dne kazdy slusny klempir.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Díry v karoserii

#8 Příspěvek od MadTom » 24 kvě 2011 06:41

A co to zaletovat nebo zavařit?
Zavařit nejspíš TIGem - né každej to má doma, ale zaletovat by se to dalo: http://www.durafix.co.uk/
Je to jakási Al slitina kterou se dají takového věci letovat po ohřátí plynovou pistolí. Spíš jde o to, jestli je k tomu pořádnej přístup jak na očištění, tak na vlastní nahřátí. Našel jsem to, když jsem hledal nějako náhradu vaření hliníku pro opravy mimo dílnu. Existuje to i od jiných výrobců. Výsledek by měl být pevnější, než původní hliník, dá se vrtat, brousit, řezat do něj závity.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Díry v karoserii

#9 Příspěvek od discork » 24 kvě 2011 09:22

tiez si myslim ze zavarit,v dnesnej dobe mame predsa aj zvaracky na hlinik,
mne napr.zvaral znamy roztrhnuty blatnik.skoda ze som to nevyfotil :Sorry:
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Díry v karoserii

#10 Příspěvek od turby » 24 kvě 2011 10:20

hmm, tak na to vyvarovani jsem teda zvedavy :mrgreen: stejne by se to muselo sundat a kdyz to bude dole, vyjde to lepe cele vymenit. ten kus dvojky plechu nestoji nijak moc a stejne je lepsi tam dat rovnou 3 slzicku, striknout 2k epox zakladem a prelakovat a mas na dalsich 15 let klid.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Díry v karoserii

#11 Příspěvek od Ken » 24 kvě 2011 10:47

Výměna celého toho plechu mi přijde dost komplikovaná, je to nabodovaný k sobě i blatníkem (nebo to tak alespoň vypadá). Pod tou sedačkou bych to viděl podobně jako eliott, udělat přeplátování, ale ta zadní část bude muset jít asi pod nějkou vysprávkovou hmotu, cokoliv tam dám nevíc, bude drhnout o dveře, navíc vznikne nekontrolovatelná dutina. Samozřejmě, že výměna celého kusu je nejčistší řešení, ale vyměníš to, za rok bude díra na jiném místě, zase to budeš řešit. Jestli nakonec není nejlepší to polepit a za X let vyměnit kastli, nebo zrnovovat větší část.
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
ramjah
Příspěvky: 311
Registrován: 29 zář 2010 20:31
auto: na čas zas nic..:(
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Díry v karoserii

#12 Příspěvek od ramjah » 24 kvě 2011 11:23

Ken píše:Výměna celého toho plechu mi přijde dost komplikovaná, je to nabodovaný k sobě i blatníkem (nebo to tak alespoň vypadá). Pod tou sedačkou bych to viděl podobně jako eliott, udělat přeplátování, ale ta zadní část bude muset jít asi pod nějkou vysprávkovou hmotu, cokoliv tam dám nevíc, bude drhnout o dveře, navíc vznikne nekontrolovatelná dutina. Samozřejmě, že výměna celého kusu je nejčistší řešení, ale vyměníš to, za rok bude díra na jiném místě, zase to budeš řešit. Jestli nakonec není nejlepší to polepit a za X let vyměnit kastli, nebo zrnovovat větší část.


nebo zkusit klasickej opravařskej fígl, nastříkat tam pěnu, oříznoput, nakytovat, nalakovat:D

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Díry v karoserii

#13 Příspěvek od turby » 24 kvě 2011 13:39

ze se nestydite ty auta takhle kurvit. huba by mi upadla neco podobneho z ni vubec vypustit. ale jak se rika, komu neni rady, tomu neni pomoci...

ja ten zadek zrovna ted delam, takze vim, ze to zadna hruza neni a kdyz to udelas z 3 plechu a poradne osetris tak to vydrzi minimalne dalsich 15 let.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
ramjah
Příspěvky: 311
Registrován: 29 zář 2010 20:31
auto: na čas zas nic..:(
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Díry v karoserii

#14 Příspěvek od ramjah » 24 kvě 2011 14:06

turby píše:ze se nestydite ty auta takhle kurvit. huba by mi upadla neco podobneho z ni vubec vypustit. ale jak se rika, komu neni rady, tomu neni pomoci...

ja ten zadek zrovna ted delam, takze vim, ze to zadna hruza neni a kdyz to udelas z 3 plechu a poradne osetris tak to vydrzi minimalne dalsich 15 let.

tento symbol " :D " na konci me věty měl znamenat usměv, či spíše ironii, ale měl sem dát spíš tohle: :roll: ...nejsem dobytek abych takhle někdy opravoval auto, ale už sem jich pár od domácích opravářu takhle viděl, sam bych to na autě nesnesl, hezky všechno jak ma bejt, pak se auto odmění dlouhou službou...

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Díry v karoserii

#15 Příspěvek od turby » 24 kvě 2011 14:23

ja uz se lek :mrgreen: ps to psisko neni nahodou RR?
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Díry v karoserii

#16 Příspěvek od DanoDEF » 24 kvě 2011 17:05

... na to, ze mas relativne nove auto tak je pekne shnite asi si sa onho nestaral. :mrgreen: Oxidaciu hlinika nezastavis ked sa poj..., vybrusit az na zdravy plech znamena vyrezat napadnute casti a preplatovat inym plechom. Pri platovani pouzit K+D a je to. Vymena celych casti znamena odstavit auto na dlho a poriadne rozobrat.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Díry v karoserii

#17 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 27 kvě 2011 11:22

Je a ja myslel, ze tam ty diry maji byt... :O Mame je tam prece vsichni. Ja se zabyval zatim jenom tim, co muze zpusobit, ze auto nebude schopne pokracovat v pohybu. Zavidim vam, ze resite taketo detaily, ale poucim se a jednou, budu taky pospravovat z dlouhe chvile...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Díry v karoserii

#18 Příspěvek od VencaZE » 28 kvě 2011 07:54

Nestačil by mezi ty následně nýtované plechy třeba tenhle Motip ?? http://www.motipdupli.cz/dep/299-voskovy-nastrik/. Dával jsem ho na rám a ještě mi zbyl. Objednávat Wurth se mi nechce..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Díry v karoserii

#19 Příspěvek od VencaZE » 28 kvě 2011 08:13

Hanys_a_Kaca píše:Je a ja myslel, ze tam ty diry maji byt... :O Mame je tam prece vsichni. Ja se zabyval zatim jenom tim, co muze zpusobit, ze auto nebude schopne pokracovat v pohybu. Zavidim vam, ze resite taketo detaily, ale poucim se a jednou, budu taky pospravovat z dlouhe chvile...
Taky jsem si řikal že dám Defíka jen tak lehce dohromady, aby co nejdřív začal sloužit, ale nějak se mi to úplně vymklo z ruky.. :roll:
xf2329.jpg
xf2329.jpg (29.88 KiB) Zobrazeno 11294 x
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Díry v karoserii

#20 Příspěvek od Jenda » 29 kvě 2011 17:56

..ja mam ten samej,,problem" co Ken.Mam rok 2002/11(100tsc km)a autak je sezranej(strikanej podvozek-nekolikrat,dutiny a ram,myti v zime i po zime).Mam pocit ze dedci byli jeste z poctivyho letecky hliniku a mi uz mame hlinik z plechovek od piva a zaleznyho srotu :roll: Nechce se mi takhle mladej autak generalkovat,to by melo probehnot az treba za 8let ale ne takhle brzy.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Odpovědět