Dovolte abych přidal taky trošku do mlýna.Taky sem býval hrdým majitelem škody 130RS s origo závodníma papírama, Auto sem koupil v zbídačeném stavu bo předchozí majitel po odsloužený závodní kariéry používal RSku k ježdění do práce

,a po 20letech toho měla plné brejle,jednoduše hrouda rzi

motor ala škoda 100,105,120 kde co zbylo .No začalo pracné renovování,dle originálních plánů shánění,uplácení,prosení.....a nakonec po třech letech bylo hotovo auto vyjelo na první závody

,prostě úžasné a při cestě domů ze sosnové kamion vymetl zatáčku návěs mu vletěl do protisměru a mě i s autem připlácl do vzrostlé lípi

,abylo po RS bo zůstalo omotáno okolo stromu a já seděl i se svojí sedačkou na místě spolujezdce.
Pro pořádek tech.specifikace: okruhová verze klasický škoda motor 1289 cm3 95 kw(cc130hp) při 8500 ot/min komp. 1/11,7 2x WEBER 45DCOE 2, 4 kvalt plně synchronizovan

,a samosvorný dif,....... a spoustu dalších vychtávek,Jinak RS ka byla celá černá,kastle,skla,kola prostě vše co šlo začernit bylo černé krom výfuku v Anticorru.Se slzou v oku vzpomíná SWED