Čerpadlo paliva TD5
Moderátor: Miky_CZ
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Čerpadlo paliva TD5
Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.
Jak je to u td5????
Jak je to u td5????
Re: Čerpadlo paliva TD5
... viac ako 4bary.libovka píše:Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.
Jak je to u td5????
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Čerpadlo paliva TD5
...tlačí čerpadlo?takže teoreticky by šlo použít to čerpadlo z benzínu.DanoDEF píše:... viac ako 4bary.libovka píše:Jak vysoký tlak má dávat to čerpadlo.Je to třeba jako u benzínu?Tam umí čerpadlo tlačit třeba 6barů,ale regulátor to drží kolem 3barů.
Jak je to u td5????
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
čerpadlo u TD5 je dvoustupňové, první nízkotlaký stupeň žene naftu přes filtr zpět do nádržového modulu do vysokotlakého řerpadla a pak teprve do motoru. nestojí to za tu práci to zkoušet předělávat.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- matuss.by
- Příspěvky: 148
- Registrován: 28 čer 2010 21:48
- tel.: +421902178808
- auto: Discovery II, 2003
- Bydliště: Slovakia, Bytča
Re: Čerpadlo paliva TD5
Ahoj ..... možno to nemá s čerpadlom nič spoločné, ale mám problém. Disco II 2003 facelift TD5 po naštartovaní sa v aute šíri naftový smrad a niekedy aj počas jazdy. čo s tým? Diky
matuss :cool
Re: Čerpadlo paliva TD5
... hladaj temu o regulatore tlaku paliva.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Čerpadlo paliva TD5
Ahojte cerpadlo hlucne v ktorom pocut neustale vzduch. bublinky ako by sa neustale zavzdusnovalo a po kontrole filtra a hadic urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky a kompresne tlaky cez ne prenikaju rovno do nafty a nafta ich taha do cerpadla a to je ten zahadny ukaz td5


Re: Čerpadlo paliva TD5
... co je dlhsi cas ?mirobb píše: ... urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Čerpadlo paliva TD5
DanoDEF píše:... co je dlhsi cas ?mirobb píše: ... urcite odporucam okruzky vztrekovacov hlavne medene podlozky maju po dlhsom case vsebe mikrotrhlinky
si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
nepletie si to, tato vec sa tyka aj euro2 motorov...raven.99 píše:si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...
niekedy proste odidu medene podlozky a kompresia vytlaca vzduch do palivoveho systemu. s hlavou alebo euro normou to nic nema. nie je to pravidlo, ale niekedy sa to proste stane...
Re: Čerpadlo paliva TD5
ano odist podlozky mozu, ale nieje to zvykom.visby píše:nepletie si to, tato vec sa tyka aj euro2 motorov...raven.99 píše:si to tu trochu chalan pletie nie?
Asi má na mysli problém s Euro 3 hlavami, to je ale v nesprávnej téme...
niekedy proste odidu medene podlozky a kompresia vytlaca vzduch do palivoveho systemu. s hlavou alebo euro normou to nic nema. nie je to pravidlo, ale niekedy sa to proste stane...
Pokial viem tak disko po FL malo ine vstrekovace s inym ulozenim a preto dochadza k presakovaniu nafty do oleja - to mal chalan na mysli, alebo??
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
imho mal namysli zavzdusnovanie motora pocas jeho behu (bezi, zavzdusni sa a skape)...raven.99 píše: ano odist podlozky mozu, ale nieje to zvykom.
Pokial viem tak disko po FL malo ine vstrekovace s inym ulozenim a preto dochadza k presakovaniu nafty do oleja - to mal chalan na mysli, alebo??
presakovanie nafty do oleja je sposobene nie medenymi podlozkami, ale O-kruzkami na vstrekoch alebo priamo hlavou.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Bingo majitelia LR sa jeho opravami dostavaju do levelu spickovych odbornikov to o majiteloch inych znaciek vozov sa neda povedat 

-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Tak mi nejspíš odešlo znovu čerpadlo. Začalo to nevinně - tekla chladící kapalina z chladiče paliva. Klasickej problém s O kroužky. Takže chladič ven, O kroužky vyměnit, chladič zpět, odvzdušnit a nastartovat. Nenastartovalo, takže odpojit naftovou hadici na výstupu chladiče - teče, ale nějak málo. Na vstupu chadiče - to samé, na vstupu do motoru (u regulátoru tlaku paliva), teče trochu víc, ale nic moc. Na deklarovaných 180l/hodinu to nevypadalo, byl to spíš takovej čúrek, mež aby to z toho stříkalo. Takže dovést druhé čerpadlo, vyměnit, odvzdušnit opakovaně, nabít baterku a při druhém delším startování to nakonec chytlo.
Čerpadlo tam bylo od léta a byla to replika, kupovaná nová. Bud muset zkusit, co je špatně, ale typuju to na nefungující druhej stupeň čerpadla. Začalo se to asi projevovat už dřív - jednou mi auto nechtělo nastarovat, i když bylo v nádrži ještě asi 15l nafty, nakonec chytlo. Dál to na dálnici nešlo roztáhnout přes 140, a přitom v létě nebyl problém 160, limitovaly mě pneumatiky. Nechtělo se tomu ani na 4ku přes 3500otáček. Takže tipuju, že čerpadlo dávalo málo nafty a nezvládlo odvzdušnit. Když odešlo to předchozí, tak se netočilo vůbec a motor šel maximálně na 3000otáček a auto na 80km/h, tentokrát jsem to moc nepoznal.
Z telefonních dotazů jsem se při zjišťování co se děje dozvěděl následující - je třeba měřit tlak, kolik to čerpadlo doopravdy dává (Land Jirka) a při startování tomu lze u zavzdušněného motoru pomoc startovacím sprejem, ať se netrápí stratér (MilošII). Oběma děkuji za pomoc a konzultace.
Čerpadlo tam bylo od léta a byla to replika, kupovaná nová. Bud muset zkusit, co je špatně, ale typuju to na nefungující druhej stupeň čerpadla. Začalo se to asi projevovat už dřív - jednou mi auto nechtělo nastarovat, i když bylo v nádrži ještě asi 15l nafty, nakonec chytlo. Dál to na dálnici nešlo roztáhnout přes 140, a přitom v létě nebyl problém 160, limitovaly mě pneumatiky. Nechtělo se tomu ani na 4ku přes 3500otáček. Takže tipuju, že čerpadlo dávalo málo nafty a nezvládlo odvzdušnit. Když odešlo to předchozí, tak se netočilo vůbec a motor šel maximálně na 3000otáček a auto na 80km/h, tentokrát jsem to moc nepoznal.
Z telefonních dotazů jsem se při zjišťování co se děje dozvěděl následující - je třeba měřit tlak, kolik to čerpadlo doopravdy dává (Land Jirka) a při startování tomu lze u zavzdušněného motoru pomoc startovacím sprejem, ať se netrápí stratér (MilošII). Oběma děkuji za pomoc a konzultace.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva TD5
Tak to teda ta replika moc dlouho nevydržela 

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Čerpadlo paliva TD5
A nemože byť aj toto moj problem ? 4ka 3500 a viac ani ť uk . Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .MadTom píše:Tak mi nejspíš odešlo znovu čerpadlo. Začalo to nevinně - tekla chladící kapalina z chladiče paliva. Klasickej problém s O kroužky. Takže chladič ven, O kroužky vyměnit, chladič zpět, odvzdušnit a nastartovat. Nenastartovalo, takže odpojit naftovou hadici na výstupu chladiče - teče, ale nějak málo. Na vstupu chadiče - to samé, na vstupu do motoru (u regulátoru tlaku paliva), teče trochu víc, ale nic moc. Na deklarovaných 180l/hodinu to nevypadalo, byl to spíš takovej čúrek, mež aby to z toho stříkalo. Takže dovést druhé čerpadlo, vyměnit, odvzdušnit opakovaně, nabít baterku a při druhém delším startování to nakonec chytlo.
Čerpadlo tam bylo od léta a byla to replika, kupovaná nová. Bud muset zkusit, co je špatně, ale typuju to na nefungující druhej stupeň čerpadla. Začalo se to asi projevovat už dřív - jednou mi auto nechtělo nastarovat, i když bylo v nádrži ještě asi 15l nafty, nakonec chytlo. Dál to na dálnici nešlo roztáhnout přes 140, a přitom v létě nebyl problém 160, limitovaly mě pneumatiky. Nechtělo se tomu ani na 4ku přes 3500otáček. Takže tipuju, že čerpadlo dávalo málo nafty a nezvládlo odvzdušnit. Když odešlo to předchozí, tak se netočilo vůbec a motor šel maximálně na 3000otáček a auto na 80km/h, tentokrát jsem to moc nepoznal.
Z telefonních dotazů jsem se při zjišťování co se děje dozvěděl následující - je třeba měřit tlak, kolik to čerpadlo doopravdy dává (Land Jirka) a při startování tomu lze u zavzdušněného motoru pomoc startovacím sprejem, ať se netrápí stratér (MilošII). Oběma děkuji za pomoc a konzultace.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: Čerpadlo paliva TD5
... ja.patrik píše:Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Čerpadlo paliva TD5
No pekne - tak dame zajtra kavu v KošecochDanoDEF píše:... ja.patrik píše:Nema niekto v okoli Blavy urobeny merač tlaku paliva . čerpadlo som menil asi pred rokom koli plavaku .

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: Čerpadlo paliva TD5
... ale musis prist doobedu bo o 12:00 mam byt v Rožňave.patrik píše: No pekne - tak dame zajtra kavu v Košecoch
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Patriku, taky mě to napadlo, když jsem včera přemýšlel, co všechno mi to vlastně pořádně nedělá. Než budeš řešit měřák, mohlo by stačit opojit trubku co leze z chladiče paliva zpět do nádrže a pustit čerpadlo a kouknout, kolik z toho teče. Mělo by to být 180l/hodinu, takže za 20 vteřin 1 litr. U mě se to dá pěkně pustit do PET flašky, tobě bude trochu zavazet webasto. Případně to porovnat s jiným autem. Akorát to chce druhýho člověka, co ti bude točit klíčkem v zapalování, jinak je to docela hoňka to stíhat. Jo a pokud budeš mít to co já, tak si dej auto tak, aby ti nezavazelo, protože jak se to zavzdušní, tak už to se špatným čerpadlem nechytne - neodvzdušní se to.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo