Těsnost vzduchového systému a měchů

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Těsnost vzduchového systému a měchů

#1 Příspěvek od MartinMM » 15 led 2007 07:46

Ahoj- nema tu nekdo zkusenost s tesnosti mechu?? koupil jsem si Range dovezeneho z Italie a jak prisli mrazi tak rano bylo auto vzdy sfoukle, nechtelo se dofoukat a kdyz jsem bez dofoukani jel tak se pi asi po kilometru rosvitili kontrolky na zvedani a musel jsem jet na pocitac odmazat chybu- kde to zacalo , spatne predni leve cidlo , vymenilose . druhy den stejna situace . spatne prave cidlo - obednat a vymenit . z rychlosti u amt to cele trvalo od obednani a montaz asi mesic. V zoufalstvi sem se rozhodl auto sam rozdelat a projet alespon okem vzduchovi sistem a na prevem mechu jsem nasel ze nejakej umelec tam dal spatne privodovou hadicku na vzduch a ta nekdy uchazela a nekdy ne podle nalady a pocasi , rozdelal jsem ji tedy a hodiny premyslel jak funguje rychlospojka a jak se to asi montuje sparvne az my v ruchach praskla, V Amt - nelze obednat jedine s celym mechem a v Carteku lze obednat :D uz mi prisly z Uk dve a kazda jina velikost :? tak cekam na treti a doufam ze uz to klapne a budu jezdit - jinak otazka jeste jednou mate stimto nekdo nejaka zkusenosti ?? co se tyce tesneni u mechu?? pripadne jde to predelat treba na sroubovaci sistem s diskosky??

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Admin » 15 led 2007 15:55

Bohužel, něco podobného jsme taky zažily. Zákazníkovy ucházely tři měchy. Než přišly nový a namontovali se, tak odešel kompresor a dvě čidla výšky, tím že auto bylo pořád v provozu.
Ty rychlospojky jsme ještě nikdy neobjednávali.
Pozice 9 a 10 jsou 4mm
Pozice 11 a 12 jsou 6mm
Pozice 13 a 14 jsou 8mm
Pozice 2 je 6mm a je na opravu vzduchového vedení.

S předěláním Range Rovera na pružiny skušenosti nemáme.
Teoreticky by to asi šlo provést.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Dik

#3 Příspěvek od MartinMM » 18 led 2007 20:08

:) Dik moc za radu, uz mi konecne dosel ten spravny dilek a mech jsem smontoval a zatim to je super , tak doufam ze to bude slapat :) u toho predelani jak jsem se ptal na sroubovaci spojku jsem myslel ne pruziny ale rychlospojku na mech s diskavery , koupil jsem si ho ale nejak jsme nepochopil jak funguje , doufam ze ho nebudu muset pouzit :) Chtel jsem se jeste zeptat na radu: kdyz mam v nadrzi ctvrt nadrze a mene tak si motor asi nekde prisava vzduch a padne nafta a cim je mene nafty tim dele startuji nez naftu natahanu z nadrze , pri plne a do ctvrt nadrze to nedela . Konzultoval jsem to s seftechnikem u AMT a ten mi poradil dat zpetny ventyl k nadrzi aby nafta nemohla padat ale nejak me to neuspokojilo ze by to neslo jinak opravit , konzultoval jsem to ze znamim co dela jen cerpadla a palivove sistemy a ten mi tvrdi ze jak si cerpadlo musi tahan naftu z cim dal vetsi hloubky tak si nekde zacne prisavat vzduch a ze bude nekde sterela hadicka tak ze by sel po hadici a vymenil ji , setkali jste se u vas stouto zavadou?? v Amt mi rikali ze je to celkem casta vec a ze se to resi tim ventilkem pripadne vymenit prepady , mam RR 2.5 TD 98, dik. Ps :jinak chvalim stranky , jsu presvedcen ze hodne hodne lidem pomohli a pomahaj jen ja jsem na nich uz nejakou tu hodku stravil . Martin :) :) :) :)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od eliott » 19 led 2007 18:46

No napadá mě jedna věc, BMW s tímhle motorem mívaly stejný problém a bylo to vždy podávací čerpadlo v nádrži. Podle mě to bude mít RR udělaný stejně, tak se podívej kolik drátů vede do nádrže, jestli tam budou jen 2-4 tenké (i s bužírkou cca 1,3 mm), tak nic, ale jestli jsou tam ještě dva silnější (tak 2,3mm) je tam i čerpadlo. Nejdřív zkus jestli jde proud k nádrži, a když jo, je to jasný !!

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MartinMM » 20 led 2007 09:45

Podavaci cerpadlo v nadrzi samodrejme je , meli jsme ho venku a asi funguje , mel jsem podezreni ze bude v nadrzi hadice nekde u cerpadla prodrena jelikoz tam cerpadlo jezdi na nejakych jakoby tyckach ale nic jsme nenasli , znamej co dela cerpadla mi rek ze Bmw motor stejne podavaci cerpadlo nepotrebuje ze si natahne naftu bez problemu samo, je zvlastni ze to u plne nadrze az tak do ctvrtky nedela ale pak si zacne prisavat vzduch , jde to videt na naftove hadici jak tam vali a jak zastavim motor tak uplne padne nafta a auto se dlouho startuje nez si ji natahne z nadrze, cerpadlo ktere jsme meli venku jsme teda fizicky neskouseli jen slyseli ze vrci tak nevim ale nejde mi do hlavi proc by to delalo az kdyz je v nadrzi min nafty :( myslis si ze je to teda cerpadlem??? dik Martin

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od low » 20 led 2007 13:47

slysel jsem, ze TD5ky obcas mely problemy s naftovymy cerpadly, a ze je rozumne ho vozit s sebou (kdyz se jede nekam za humna) jak je to u 300ky????? dik za info

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Admin » 20 led 2007 14:28

low píše:slysel jsem, ze TD5ky obcas mely problemy s naftovymy cerpadly, a ze je rozumne ho vozit s sebou (kdyz se jede nekam za humna) jak je to u 300ky????? dik za info
O TD5ce si to můžeš přečíst tady
U 300TDi je pumpička. Občas taky odejde, ale není to tak častý jako u TD5ky.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MartinMM » 20 led 2007 21:41

Koukal jsmem na ten odkaz ohledne cerpadla ale ze by si cerpadlo prisavalo vzduch i kdyz auto stoji??? a to v pripade ze je v nadrz ze ctvrttiny plna?? to se mi zda trosku divne ??na rozviceni kontrolky jsem se ani jeste nedostal , tankuji radsi kdyz uz mam pul nadrze at mam klid akorat ze castejc musim tankovat, chtel jsem se jeste zeptat zdali nekdo nevite o nejakem vrakovisti na RR , mam spatnou klapku v klimatizaci ktera mixuje pomer vzduchu a v servise mi rekli ze bohuzel samostatne nejde obednat za tam jsou tri a ze si je musim koupit vsechny a s vimenou to je cca 15 tis kc :(

mildin

#9 Příspěvek od mildin » 27 úno 2007 23:08

Ahoj,mám stejný problém s naftou chtěl jsem se zeptat jestli dotankováváš nebo si to vyřešil. Dik

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

cerpadlo

#10 Příspěvek od MartinMM » 28 úno 2007 09:15

Ahoj . tak jak zjistuji a po tom co jsem to cele prolez jsem dosel k nazoru ze to bude asi cele pouze v tom ze nejake RR budou mit nejak blbe nastaveny plovak na ukazatek nafty v nadrzi alespon u me to tak asi bude , kdyz mam lehce pod dve carky na nadrzi tak to zacne prisavat vzduch a jelikoz je kos v nadrzi dost velky a asi deset cm vysoky a prisava si i z vrsku tak je logicke ze si zacne prisavat vzduch a tudis pak padne nafta kdyz stojis tak reseni je dat na hadici co jde z nadrze do cerpadla az k nadrzi spetnej ventyl to pomuze. Stim plovakem usuzuji podle toho ze kdyz natankuji opravdu po okraj tak najdu 200 km nez se rafika hne smerem dolu a kdyz tam mam necele dva dilky tak natankuji tak 85 litru , pri min jak dvou dilkach mam problem vyjet i prudsi kopec, nadrz je velka a nafta se prelije a kos asi nema co sat a straci RR vykon . Pri asi deseti litrech v nadrzi ma RR asi problem. Nevim jestli to delalo od novoty ale v AMT my dali radu stim spetnym ventylem a kdyz jsem vyndal kos z nadrze tak me to nejak docvaklo jelikoz kdyz ma cerpadlo moznost si sat pres kos i pres vrch a to se ocitne uz na vzduchu tak je logicke ze si prisaje vzduch jelikoz nesaje celou dobu jen od spodu. Reseni by asi bylo dat jinej koc ci cerpadlo ale to se mi zatim delat nechce. M :D

mildin

#11 Příspěvek od mildin » 28 úno 2007 21:25

díky za odpověd, já mám auto krátkou dobu,takže teprve poznávám ale po natankování 20l do nádrže kdy nesvítila rezerva nafta stále padá tak jsem dotankoval 30l a dobrý, tak budu jezdit a čekat co se bude dít.Vozím sebou BUSTRA jako pojistku.Když jsem auto kupoval tak ho zvedali vidlema a nejspíš to chytli i za nádrž tak možná poškodili ten koš.No uvidím pár kyláku ukáže.Kde prosím tě koupím ten ventil?Ahoj

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MartinMM » 01 bře 2007 00:03

Ventyl koupis kdekoliv v dilech pro auta mototechna ci podobne nebo ti ho obedna kazdej servis , je dulezite aby jsi ho dal az k nadrzi na spravnou hadici , takze nadrz dolu a ta se sundava od spoda takze pruda :? tech dvacet litru muze odpovidat jelikoz nadrz je dost velka a nebo saci kos kterej jetdi na takovejch tyckach se ti sekne a nejde az uplne dolu a tudiz si zacne prisavat vzduch tak se chce mrknout jak to tam jezdi . M

001marcus
Příspěvky: 23
Registrován: 13 kvě 2012 22:51
auto: Ranger

Re: Těsnost vzduchového systému a měchů

#13 Příspěvek od 001marcus » 12 pro 2012 17:25

ano,čerpadlo saje ze sacího koše,..ale sací koš má zespod zpětný ventil, takže by se nemělo zavzdušnit ani při minimum nafty, od toho je tam právě sací koš, nevadí tomu ani přelejvání,...
mněl jsem uplně stejný problém, zjistil sem,že je špatné čerpadlo,...100% funkční je to provedst takto : čerpadlo v nádrži uplně vyřadit,zpětný ventil jsem si dal přímo do nádrže a koupil jsem si čerpadlo (externí)na naftu,..z bufíka, to jsem dal před filtr a napojil si ho na tlačítko,které mám v cocpitu, a vždy před startem si natlakuji a chytá mi to bezvadně ;-) v létě ani nepoužívám čerpadlo,..zpětný ventil je dobrá věc, a čerpadlo v nádrži,.jak už bylo někde řečeno,..spíš brzdí než podává,...sice je toto téma již staré, ale snad to pomůže příštim zoufalcum, jako jsem byl já ;-)

Odpovědět