Jelikož motor Tdv8 (RR Vogue, RR sport) je větší příbuzný Tdv6 (Disco III., RR sport), kterému přidali o dva válce víc, předpokládám, že výměna žhavících svíček bude obdobná. Zajímali by mě zkušenosti jaké kdo má s jejich výměnou, protože zatím mám pouze info že to jde pěkně špatně - zalamují se v hlavách, pak se to musí odvrtávat atd.
Je na to nějaký fígl, o kterém nevím ?
Sem s ním.
Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
Takže informace postupně "lezou" na svět a potvrzují to, co mě řekl Patrik. Tento problém je u všech motorů 2,7 a 3,6 do roku výroby 2008. Potom to už je v pohodě. Žhavičky se fakt musí odvrtávat. Značkové servisy na to mají nejaký přípravek aby se to dalo dělat přímo na autě. No a když už do tohoto zařízení investovali, nechají si to také zaplatit (což je pochopitelné), jedna žhavička á 3tis. x 8 .....proč to není tříválec




Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
Jak to dopadlo s vyměnou ? Čeká mě to v dohledné době taky...MOPADŽI píše: 09 bře 2012 11:53 Takže informace postupně "lezou" na svět a potvrzují to, co mě řekl Patrik. Tento problém je u všech motorů 2,7 a 3,6 do roku výroby 2008. Potom to už je v pohodě. Žhavičky se fakt musí odvrtávat. Značkové servisy na to mají nejaký přípravek aby se to dalo dělat přímo na autě. No a když už do tohoto zařízení investovali, nechají si to také zaplatit (což je pochopitelné), jedna žhavička á 3tis. x 8 .....proč to není tříválec![]()
![]()
![]()

- eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
3x Otčenáš a doufat...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
Já dělal 4 tdv6 a díky bohu jsem to u všech dal bez ztráty kytičky. 

Re: Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
Je to 2009 tak snad by to podle tech co to delali melo jit trochu lip.. No uvidime .. S tim palivovym cerpadlem je to taky na levacku, kvuli takove kravine sundavat nadrz
Kdyby nebyla tak blbe uprostred tak nad cerpadlem asi vyrezu diru a udelal bych na to nejaky slusny dekl, u tohohle auta ale fakt musi dolu..vrr

Re: Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
Přesně tak,taky by me zajímalo jak jsi dopadl 

Re: Výměna žhavících svíček u motoru Tdv8 3,6 a Tdv6 2,7
Máme tu furt mínus deset ..až ty mrazy poleví tak to asi zvednu a sundám nádrž.. Zatím u každého auta jsem měl nad nádrží dekl a to dokonce i u dvojkového 2,8 Pajera, které ani čerpadlo v nádrži nemělo..