TD5 a prenikanie nafty do oleja.
TD5 a prenikanie nafty do oleja.
Admine otazka na teba.
Co nam k tomuto javu mozes povedat. Je tu vobec niekto komu sa to stalo ?
Co nam k tomuto javu mozes povedat. Je tu vobec niekto komu sa to stalo ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Promiň, ale je to na dlouhý psaní, odpovím ti ve čtvrtek.DanoDEF píše:...no ved viem sak na "vychodnej" hranici s tym maju pekny pruser.Admin píše:
A jéjej už je to tady.
Stalo, stalo je to průser Angličanů.
...mna to zatial nepostihlo.
Je to len nejaka seria ?
Ako to riesite ?
Pokud máš TD5 od 2003 tak jsi tam taky.
mam TD5 r.v. 2004 najazdeno 125tis a zatial memam problemAdmin píše:Promiň, ale je to na dlouhý psaní, odpovím ti ve čtvrtek.DanoDEF píše: ...no ved viem sak na "vychodnej" hranici s tym maju pekny pruser.
...mna to zatial nepostihlo.
Je to len nejaka seria ?
Ako to riesite ?
Pokud máš TD5 od 2003 tak jsi tam taky.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
ja asi taky, mam Disco II, jediny, co me napada, je menit olej kazdych 10 tis. km, to mi tak nejak stejne vychazi. U auta mi skoncila zaruka, takze mam smulu, i kdyz bylo v zaruce, tak mi Spidlen rekl, abych si to vyridil tam, kde jsem to koupil. Zkus napsat co by stala jenom nejaka ta mensi uprava.
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
to som uz videl...
Moj dobry priatel, kt. som natiahol do disco2 11/2002 facelift to zazil. Auto stratilo vykon, po case rozne zvuky, .... zastavil a dotiahli ho do servisu, kde konstatovali, ze to mohol i zadriet a ze ma naftu v oleji, kt. prestava mazat. Nastastie nezadrel a kedze sa mu to stalo na trojrocnom aute pri cca 50.000 km, tak ich dotlacil k zarucnej oprave, co spocivalo vo vymene hlavy. Pred tym, nez mu to vymenili, este skusali menit nejake medene tesnenia (kruzky) pod injektormi, nepomohlo, len zadrbali dalsi (novy) olej. Potom vymena za novu hlavu, ma to asi rok a ma pokoj, teda s hlavou, lebo to auto mu prinasa vela zaujimavych zazitkov. On uz ma i take heslo, ze "mat LR to nie je len tak, to je ZIVOTNY STYL". Je na nervy a ani sa mu necudujem, to auto nama ani 80.000 a furt sa na nom nieco se...! Ja mam 7/2003, 120.000km a nastastie nic. Tiez pomoze preventivne cuchat veko oleja, ci v nom neucitis naftu, na tom kamosovom to bolo citit fest.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Takže pronikání nafty do oleje u TD5.
Počátek problému je v úpravě hlavy pro plnění emisního limitu Euro3.
Starší model měl větší uložení vstřikovačů a přebytečná nafta se vracela skrze hlavu.
Pro nový model si ulehčily výrobu a nafta se vraci již mimo hlavu a uložení vstřikovačů je slabší.
Vstřikovač má dvě těsnění. O-kroužek a měděnou podložku. Jak vačka tlačí na vstřikovač, dochází k vychýlení svtřikovače v nedostatečném uložení. Časem se vymačká měděná podložka a o-kroužek přestane těsnit. Tím dochází k prolínání nafty do oleje.
Z počátku jsme vyměnily pár hlav v rámci garance, ovšem i u některých vyměněných hlav začalo docházet k prolínání nafty do oleje.
Angličani potom zastavily dodávku dílů pro takto poškozená vozidla a že se bude řešit co dál.
Vyměnu hlav na všech postižených autech na celým světě by je asi zrujnovalo. Pak přišly s řešením, že se zkrátí interval výměny oleje a filtru z 20.000 na 10.000 a jedna výměna půjde na Anglii a druhá na zákazníka. Jenže co s autama po záruce? Od toho Anglie upustila taky a začala dělat, že se jich to vůbec netýká, a že to není chyba, ale vlastnost.
Mejznar vymyslel způsob, jak to opravit bez výměny hlavy, dokonce se provedla jedna úprava za asistence anglického inženýra u nás na servise.
Jenže ohlas Anglie byl nulový.
Počátek problému je v úpravě hlavy pro plnění emisního limitu Euro3.
Starší model měl větší uložení vstřikovačů a přebytečná nafta se vracela skrze hlavu.
Pro nový model si ulehčily výrobu a nafta se vraci již mimo hlavu a uložení vstřikovačů je slabší.
Vstřikovač má dvě těsnění. O-kroužek a měděnou podložku. Jak vačka tlačí na vstřikovač, dochází k vychýlení svtřikovače v nedostatečném uložení. Časem se vymačká měděná podložka a o-kroužek přestane těsnit. Tím dochází k prolínání nafty do oleje.
Z počátku jsme vyměnily pár hlav v rámci garance, ovšem i u některých vyměněných hlav začalo docházet k prolínání nafty do oleje.
Angličani potom zastavily dodávku dílů pro takto poškozená vozidla a že se bude řešit co dál.
Vyměnu hlav na všech postižených autech na celým světě by je asi zrujnovalo. Pak přišly s řešením, že se zkrátí interval výměny oleje a filtru z 20.000 na 10.000 a jedna výměna půjde na Anglii a druhá na zákazníka. Jenže co s autama po záruce? Od toho Anglie upustila taky a začala dělat, že se jich to vůbec netýká, a že to není chyba, ale vlastnost.
Mejznar vymyslel způsob, jak to opravit bez výměny hlavy, dokonce se provedla jedna úprava za asistence anglického inženýra u nás na servise.
Jenže ohlas Anglie byl nulový.
no admine a preco si prestal pisat nezaujima ma nazor Anglie ale postup a vysledky.Admin píše: Mejznar vymyslel způsob, jak to opravit bez výměny hlavy, dokonce se provedla jedna úprava za asistence anglického inženýra u nás na servise.
Jenže ohlas Anglie byl nulový.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Dočkej času, jsem ještě v práci. Doma dopíšu zbytekDanoDEF píše:no admine a preco si prestal pisat nezaujima ma nazor Anglie ale postup a vysledky.Admin píše: Mejznar vymyslel způsob, jak to opravit bez výměny hlavy, dokonce se provedla jedna úprava za asistence anglického inženýra u nás na servise.
Jenže ohlas Anglie byl nulový.
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Konecne sem u PC a co vidim? Detetivka na pokracovani a ja mam Td5 r,v. 2003 a 50 000 km a motor nacipovany na 170 k a ted nervy v kyblu...Tak jak to dopadne?DanoDEF píše:no admine a preco si prestal pisat nezaujima ma nazor Anglie ale postup a vysledky.Admin píše: Mejznar vymyslel způsob, jak to opravit bez výměny hlavy, dokonce se provedla jedna úprava za asistence anglického inženýra u nás na servise.
Jenže ohlas Anglie byl nulový.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Eriku ak ti v motore olej pomaly ubuda je to OK ak pomaly pribuda tak je to tady.... ale Mejznar ti to opravi.erik píše: Konecne sem u PC a co vidim? Detetivka na pokracovani a ja mam Td5 r,v. 2003 a 50 000 km a motor nacipovany na 170 k a ted nervy v kyblu...Tak jak to dopadne?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Zacnem to sledovat.DanoDEF píše:Eriku ak ti v motore olej pomaly ubuda je to OK ak pomaly pribuda tak je to tady.... ale Mejznar ti to opravi.erik píše: Konecne sem u PC a co vidim? Detetivka na pokracovani a ja mam Td5 r,v. 2003 a 50 000 km a motor nacipovany na 170 k a ted nervy v kyblu...Tak jak to dopadne?
SZ: Zajtra nepridem, zmen planu....
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Tak Admine, mam se zajimat o 2,8 TDi?Admin píše:Dočkej času, jsem ještě v práci. Doma dopíšu zbytekDanoDEF píše: no admine a preco si prestal pisat nezaujima ma nazor Anglie ale postup a vysledky.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Admine, koupil jsem auto 20.12:2003-nove. Na opravach za tech tri let jsem ho mel min pul roku. Otazka: mam zaruku nebo je sance prodlouzi zaruku? Jo, najeto mam cca 55 tisStavros píše:tak jsem rano meril olej a bohuzel mi to dela. Je docela vtipny, ze na to vyrobce sere. Bohuzel na to nejsem financne tak, ze bych si mohl dovolit auto vyhodit, takze to asi dam udelat.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu