Webasto, Ateso - nezavislá topení

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#421 Příspěvek od matooo » 16 říj 2011 20:03

zitra mi cinkni a mrknu na to uz presne nevim ktera hadicka na ramu to bolo ale myslim ze ta vnutorna, mrknu na to :-)

Hardes
Příspěvky: 64
Registrován: 26 kvě 2011 21:29
tel.: 724107574
auto: LR 110/300Tdi
Kontaktovat uživatele:

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#422 Příspěvek od Hardes » 16 říj 2011 20:05

matooo píše:zitra mi cinkni a mrknu na to uz presne nevim ktera hadicka na ramu to bolo ale myslim ze ta vnutorna, mrknu na to :-)
Super diky moc zitra zavolam :-)

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#423 Příspěvek od Frana » 19 říj 2011 08:56

Nafta se da vzit celkem v pohode na odkalovaci - je potreba jeden z tech zaslepujicich sroubu vymenit za sroub s trubickou (na D1 mi to tak behalo v pohode). Pripadne se da za par korun poridit T kus a vzit naftu po ceste k motoru.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
lopik
Příspěvky: 235
Registrován: 21 úno 2011 21:08
auto: Defender 110-300Tdi
Bydliště: Martin, SK

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#424 Příspěvek od lopik » 27 říj 2011 19:29

Neviete náhodou niekto ako nastavím čas na takýchto ovládacích hodinách?
Alebo nemá niekto k tomu návod? Na internete som našiel len na novší typ a ten má tlačidiel viac.
ovladanie.JPG
ovladanie.JPG (53.83 KiB) Zobrazeno 2645 x
A druhá otázka, ak ak máte niekto teplovodný eberspacher, po štarte to robí dosť veľký hluk, tak vzdialene mi to pripomína štart stíhačky. Je to tak správne?

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#425 Příspěvek od Miloš II » 06 lis 2012 08:19

Tak mi vyskočila chyba na termostatu Atesa co není v manuálu....
E64......Odpověď.....Patrně máte daleko vrtuli od řídící jednotky a dochází k tomu, že jednotka nezaznamená magnet na vrtulce. Jednotku lze malinko posunout k vrtulce.
Tak kdyby se to někomu hodilo...MIloš II
Přílohy
Formulář 2.jpg
Formulář 1.jpg
chyba Ateso.JPG
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

MarekS

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#426 Příspěvek od MarekS » 10 lis 2012 16:57

lopik píše:Neviete náhodou niekto ako nastavím čas na takýchto ovládacích hodinách?
Alebo nemá niekto k tomu návod? Na internete som našiel len na novší typ a ten má tlačidiel viac.
ovladanie.JPG
A druhá otázka, ak ak máte niekto teplovodný eberspacher, po štarte to robí dosť veľký hluk, tak vzdialene mi to pripomína štart stíhačky. Je to tak správne?
Návod mám v němčině nebo možná i anglicekej měl jsem ho kdysi v passatu a před prodejem vyndal,protože by to cenu auta stejně nezvedlo :D
Musí ho dát vyčistit a pude do DII myslím,že musíš přdržet oba knoflíky a pak se rozbliká už nevím přesně.
Ten plamínek když podržíš tak se sepne a hřeje 60 minut. Ta stíhačka je normální párkrát jsem to zažil v noci pod oknem když si děti hráli v autě a nastavilito docela šok ve 3tři ráno :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#427 Příspěvek od Miky_CZ » 03 pro 2012 21:44

tak uz mam doma ateso breeze III, vcelku vsechno chapu, pouze mi neni jasne kde se mam napichnout na naftu?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7905
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#428 Příspěvek od Sláma Karel » 03 pro 2012 21:48

Za kolik jsi ho sehnal?

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#429 Příspěvek od Miky_CZ » 03 pro 2012 21:50

rok stare, komplet se vsim i s tim digitalnim ovladanim 9500kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#430 Příspěvek od Miky_CZ » 03 pro 2012 21:55

jeste jeden dotaz, to cerpadlo muze byt pod autem? je jako nove takze bylo asi v aute
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#431 Příspěvek od Rover » 03 pro 2012 22:16

V motorovém prostoru, téčko na hadici u podávací pumpy...
Country boy...

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#432 Příspěvek od Miky_CZ » 03 pro 2012 22:22

Rover píše:V motorovém prostoru, téčko na hadici u podávací pumpy...
za palivovy filtr pred podavaci pumpu jo?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#433 Příspěvek od Miky_CZ » 03 pro 2012 22:23

Miky_CZ píše:
Rover píše:V motorovém prostoru, téčko na hadici u podávací pumpy...
za palivovy filtr pred podavaci pumpu jo?
a nebude se mi pak zavzdusnovat palivova soustava?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

JSK
Příspěvky: 352
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#434 Příspěvek od JSK » 03 pro 2012 22:52

Jestli budeš topení dávat dozadu, je nesmysl tahat hadičky dopředu. Nejspolehlivější způsob (i doporučený výrobci topení) je jehla do nádrže, stojí něco přes pětikilo. Čerpadlo není choulostivé na prostředí, může být i pod autem, mělo by být max metr od připojení (k jehle nebo z potrubí) a max půl metru nad hladinou v nádrži. Pokud ho chceš připojit na potrubí, tak na sací, ne na zpátečku (může tam být nulový průtok), při důkladném propojení se nezavzdušní. Pokud bych se připojoval na potrubí vepředu, "natéčkoval" bych se na sání ještě před podávací čerpadlo.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#435 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 09:07

JSK píše:Jestli budeš topení dávat dozadu, je nesmysl tahat hadičky dopředu. Nejspolehlivější způsob (i doporučený výrobci topení) je jehla do nádrže, stojí něco přes pětikilo. Čerpadlo není choulostivé na prostředí, může být i pod autem, mělo by být max metr od připojení (k jehle nebo z potrubí) a max půl metru nad hladinou v nádrži. Pokud ho chceš připojit na potrubí, tak na sací, ne na zpátečku (může tam být nulový průtok), při důkladném propojení se nezavzdušní. Pokud bych se připojoval na potrubí vepředu, "natéčkoval" bych se na sání ještě před podávací čerpadlo.
topeni bude pod sedackou spolujezdce, takze k filtru to budou necele 2m? odhadem
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#436 Příspěvek od pablo.gs » 04 pro 2012 09:30

V servise kde mi Ateso montovali, doporučili jehlu do nádrže, že s tím je nejméně problémů. Nezapomeň na vyvedení výfuku mimo auto (myslím tím z pod auta pryč mimo auto)
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#437 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 09:51

tu jehlu do nadrze sezenu kde? a to normalne provrtam z vrchu nadrz a dam tam tu jehlu nebo co?

o vyfuku uz jsem cetl, jeste teda nevim presne kudy ho vyvedu ale to uz nejak vymyslim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2508
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#438 Příspěvek od mr-tomas » 04 pro 2012 12:48

Je nějakej funkční rozdíl mezi Atesem a Webastem? Respektive který vybrat na nafovýho Defa?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#439 Příspěvek od Miky_CZ » 04 pro 2012 13:10

dalsi dotaz, nejspis na nekoho kdo ma ateso:
zjisteno, jeste jeden dotaz, cerpadlo funguje jakym smerem? tam kde je konektor?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Webasto, Ateso - nezavislá topení

#440 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 04 pro 2012 13:21

mr-tomas píše:Je nějakej funkční rozdíl mezi Atesem a Webastem? Respektive který vybrat na nafovýho Defa?
Ted mi v servisu odmítli dát ATESO do defa s tím, že jsou s ním problémy. Jak jsem koupil tak dávám... Navíc je fakt, že mi Ateso v Discošce blbne. Příští týden s ním jdu na diagnostiku, tak uvidíme čím to je.

Tom

Odpovědět