ahoj, včera se mi auto s ránou zastavilo a nesla protocit přední kola...kardan visel na předním difu, kříž na straně převodovky KO.při pokusu o pohyb vpřed by zadek tlačil, ale předek kousnuty.
co se mohlo stát? olej podle všeho v difu byl.
co se dá udělat, aby auto bylo pojízdné na zadek- jen nouzově, pretlaceni po dílně apod.
díky
rychlý dotaz...zadreny dif?
Moderátor: Miky_CZ
rychlý dotaz...zadreny dif?
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
- gibson
- Příspěvky: 3314
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: rychlý dotaz...zadreny dif?
ked hovoris ze sa zahryzol diff tak ti asi nepomoze dat dole kardan
neviem co mas za auto ale povedal by som ze asi najrychlejsie bude vypustit olej z difu dat dolu unasace poloosi na oboch stranach
neviem co mas za auto ale povedal by som ze asi najrychlejsie bude vypustit olej z difu dat dolu unasace poloosi na oboch stranach
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: rychlý dotaz...zadreny dif?
Tak základem je nejdřív vědět co je to za auto.
Pak to také nemusí být vůbec diff, ale může to být kloub, který blokuje kolo.
Nejjednodušší je sundat na předních kolech kloboučky a pak přední kardan. Tím by to mělo jet určitě. Ale poteče ti z předních koulí olej nebo vazelína. Takže na žádné dlouhé ježdění to není. Na popotlačení po dílně nebo na najetí na vlek je to OK.
K
Pak to také nemusí být vůbec diff, ale může to být kloub, který blokuje kolo.
Nejjednodušší je sundat na předních kolech kloboučky a pak přední kardan. Tím by to mělo jet určitě. Ale poteče ti z předních koulí olej nebo vazelína. Takže na žádné dlouhé ježdění to není. Na popotlačení po dílně nebo na najetí na vlek je to OK.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: rychlý dotaz...zadreny dif?
Tak nakonec je to trochu jinak...prasknul kriz na kardanu bliz k prevodovce.Protoze se to tam dost mlelo, tezko rict, rpoc prasknul...na pohled vypadal ok jeste 1000km predtim.Je pravda, ze nejaky terenek probehl, takze vinu pripisuju sis sobe
Kardan jsme vymenili, auto jede normalne.
Jen mam dotaz, sobezne se snazim hledat, treba me nasmerujete:
Vule pri razeni mam porad velke a prijde mi, ze rany jdou zase od predniho kardanu.Dnes jsem zkousel tohle:
Redukce vyrazena do neutralu:
Radim 1-zadna rana
Radim R-zadna rana
Radim 1-zadna rana
V prevodovce to jen lehce susti a zmeny zvuku pri vylapnute spojce jsou minimalni.
Redukce do H (silnicni jizda)
Radim 1-zadna rana
Radim R-rana (zavisla na rychlosti pusteni spojky)
Radim 1-rana (zavisla na rychlosti pusteni spojky)
Nazor, ze vule jsou normalni beru, ale nerad bych, aby mi treba kvuli velke vuli v prevodovce zase odesel kardan.
Jak nejepe diagnostikovat?
Jaka vule je jeste unosna?
Jinak pro vahajici strelce (jako jsem byl ja):
Odchazejici kriz piskal v urcitych otackach podobne jako spatne napnuty remen, nebo lozisko.
V posledni fazi bylo slyset cvakani pri dojizdeni do krizovatky,,,

Kardan jsme vymenili, auto jede normalne.
Jen mam dotaz, sobezne se snazim hledat, treba me nasmerujete:
Vule pri razeni mam porad velke a prijde mi, ze rany jdou zase od predniho kardanu.Dnes jsem zkousel tohle:
Redukce vyrazena do neutralu:
Radim 1-zadna rana
Radim R-zadna rana
Radim 1-zadna rana
V prevodovce to jen lehce susti a zmeny zvuku pri vylapnute spojce jsou minimalni.
Redukce do H (silnicni jizda)
Radim 1-zadna rana
Radim R-rana (zavisla na rychlosti pusteni spojky)
Radim 1-rana (zavisla na rychlosti pusteni spojky)
Nazor, ze vule jsou normalni beru, ale nerad bych, aby mi treba kvuli velke vuli v prevodovce zase odesel kardan.
Jak nejepe diagnostikovat?
Jaka vule je jeste unosna?
Jinak pro vahajici strelce (jako jsem byl ja):
Odchazejici kriz piskal v urcitych otackach podobne jako spatne napnuty remen, nebo lozisko.
V posledni fazi bylo slyset cvakani pri dojizdeni do krizovatky,,,
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: rychlý dotaz...zadreny dif?
Sláma Karel píše:Tak základem je nejdřív vědět co je to za auto. K


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: rychlý dotaz...zadreny dif?
omlouvám se d1 200tdi
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO